Skal ML flytte til L.A. med Durek ?

Slettet bruker
29.05.2019 kl 03:25 758

I såfall føler hun seg ikke lurt i et spill.
Men kanskje hun er det allikevel uten å skjønne det ?
atnorhe
29.05.2019 kl 10:43 729

ML er gullegget som hever sjarlatanen opp i elitedivisjonen blant sjarlataner i USA, og der er konkurransen beinhard.
Når du har en vaskekte prinsesse ved din side, trenger du ikke stille i en kø for å få frem "budskapet". Du får henvendelser.
Jomma123
29.05.2019 kl 11:36 717

Spørs om ML vil vise storsinn når de mannlige kavalerene til Durek dukker opp når de inntar L. A.. :)
Redigert 29.05.2019 kl 11:37 Du må logge inn for å svare
Fjordgubben
29.05.2019 kl 11:47 712

Supersmart av durex å skaffe seg en prinsesse, fyren sikter høyt.

Men som jeg har sagt før vil dette ende i tårer, sannsynligvis ikke for durex som ganske sikkert har sikret sin økonomiske framtid, men for stakkars Martha som smalt i fella så lett som bare det.
Slettet bruker
29.05.2019 kl 14:53 699

Det virker som om ML har vært uten rådgivere i sin livssituasjon en stund. Det er overraskende. Hun har behov for dem som en av Norges mest offentlige personer. Forholdet til Durek, deres felles business og bruk av statusen i den butikken er risikable grep. Ofte er våre foreldre de viktigste rådgiverne vi har. Det er mulig noe dårlig kommunikasjon og egenrådig atferd som har preget ML's liv den stund.

Forøvrig enig med Fjordgubben. Jeg tror heller ikke dette forholdet kan vare. Durek ser business. ML ser speil og røyk, men det er ikke virkeligheten. Den vinner alltid.
Winston Smith
29.05.2019 kl 15:00 697

Tipper ML har bedt rådgiverne dra en viss plass.
Slettet bruker
29.05.2019 kl 15:18 689

Jeg synes rådgivere er veldig bra. En eldre kvinnelig advokat ga meg et godt råd når jeg var på feil vei som meget ung. Det tok litt tid først, men så rettet jeg meg etter hennes råd og det hjalp meg frem. Hun var klok og hun var mye klokere enn meg den gang da. Dessuten så jeg hun sa sannheten selv om den var litt vond for mine drømmer, men som du vet går de fleste drømmene opp i pipa og virkeligheten overtar og står tilbake.
-sannheten-
29.05.2019 kl 16:37 680

Hva med barna til ML om hun flytter ?
Hvem skal hun ha rundt seg der ?
Virker litt risikabelt å flytte dit, om hun akter å gjøre det.
Slettet bruker
29.05.2019 kl 18:10 664

Tror det kan være bra, da oppdager hun hva hun har gitt seg inn på. Barna hennes er vel snart voksne, og de har jo faren i huset
ved siden av. Hvor har du hørt dette?
atnorhe
29.05.2019 kl 20:08 652

Hun planlegger å ta barna med seg og flytte til USA, så jeg i et blad i kassakøen foran meg i dag. Lurer på hva Ari synes om det? Antar de skal ikke bo i teltbyen som sniker seg kilometer på vei til sentrum med gærninger, narkovrak, langere, mexikanske migranter og vanlige folk som har jobb, men ikke råd til å bo i leilighet eller hus.

Det er kun superrike og superstjerner i hollywood som har en grunn til å bo i LA.
ML lever i eventyrverden, og noen må gripe inn før det blir tragisk
Slettet bruker
29.05.2019 kl 20:13 650

Rådgivere er veldig viktige i dag Stella. Det finnes ikke en eneste administrerende til ned på kontorsjef-nivået som ikke har rådgiver. Her har en prinsesse vært helt på egenhånd og det holdt på å velte hele monarkiet. Slottet burde ha sendt en rådgiver. ML har en tidligere atferd med engler og hun er jo litt spesiell, men nå tok det helt av med støttespilleren sjamanen som trommet på trommen. Marie Antoinette brukte ikke rådgiver og kom med noen veldig uheldige uttalelser. Det gikk veldig-veldig-veldig ille.
Slettet bruker
29.05.2019 kl 20:34 644

Los Angels LA - englenes by

Det vil bli en ny engel rundt tronen i natt
Den lever inne i meg og jeg holder den fast
Det er ikke meg å stille spørsmål bare Gud kan svare
Jeg er bare sjalu på engelen rundt tronen nå i natt
Slettet bruker
29.05.2019 kl 20:39 642

Tror ikke Martha er mottakelig for rådgivere. Men at hun skal dra med seg døtrene til narkotikamiljøet i LA burde hun ikke., men der som ellers, kommer hun til å gjøre som hun vil. Takk for mottakelsen forresten! Da vet vi det!
Slettet bruker
29.05.2019 kl 20:49 638

FÅ ML HJEM FRA L.A.
+kutt el kablene ut.

INGEN NORSK KABEL OG PRINSESSE TIL UTLANDET
Slettet bruker
30.05.2019 kl 00:43 623

Det meldes om engleterror på kirkegård i går.(tirsdag)
Pussig.
Slettet bruker
30.05.2019 kl 14:45 597

Skjønner, tror du har jo har antydet dette, bevisst eller ubevisst!

Martha i LA kommer til å bli bra, hun vil tjene millioner, der er flust med engler som svever rundt, og hun kommer til å bli omsvermet av troende, så det er midt i blinken. Døtrene vil gå på highskol og finne seg kjærester og bli amerikanere.
Redigert 30.05.2019 kl 23:46 Du må logge inn for å svare