Om to smågutter ved butikken spør om du kan kjøpe røyk for dem

Slettet bruker
29.05.2019 kl 17:34 340

Hva svarer man da?

Jo man sier selvsagt ja, men på betingelse om at de kjøper øl for deg in return se.

Å ja den kom jeg på på vei innom Kiwi på vei hjem i dag gett.
Utenfor der satt det nemlig to gutter med caps og kulan se, men de gjorde ikke en flue fortred du. Kjipt gett, for hadde de spurt meg hadde jeg sagt ja men samtidig bedt dem kjøpt noen pils for meg gett.

Å slike storkæll activities er det bare off holds men som kan unne seg se.

Slettet bruker
29.05.2019 kl 19:22 325

Du er en spennende person du hankatten. Jeg lurer på hva du jobber med? Så jordnært og intrigerende på samme tid. Akkurat når vi skulle protestere på sigaretter og små gutter trekker du fra hoften og slenger ølet frem.
Slettet bruker
29.05.2019 kl 20:14 319

Ja hankatten var storkæll og friskus her du, slike psykotiske tanker må han dele mer av se
Slettet bruker
29.05.2019 kl 20:18 319

Å 1000 takk du. Hva jeg driver med 4 a living vet jeg ikke om jeg skal brette ut på open forum blandt store og små kællær gett, men salg av cutting edge electronics er ikke helt usant samtidig som jeg er på utkikk etter noe nytt innen feks mkt se. Jeg har noen ganger trodd du og jeg kanskje faktisk er in the same industry om du har jobbet for mcduck se. Men selvom det høres utrolig ut så kan jeg ta feil også c.
Slettet bruker
30.05.2019 kl 00:13 298

Da tellbyr je døm knark se.