Indrefilet konsumert gett se

Slettet bruker
29.05.2019 kl 20:13 330

Ja det var gøtt du. Trekset med øndrefilet er å steke i jernpanne på høy temperatur og så ha masse løk, urter og smør i sausen. Endrefiløt smaker så lite, men kønsistensen er lotion.

Tell denna retten hadde je smørstekt GRØNNKÅL, noen spesialskiver med rødbet og kerrs penk poteter.

Drekke: vann og eplejuice (hømo)

Nå: malingstynner, parafin og grafittifjerner (storkæll)
Slettet bruker
29.05.2019 kl 20:44 328

Å du å du, du. Je speste på Hø Hø Snøddermat med en køllega, nettøpp kommet fra jøbb se.

Legit outburned du. Får vel ta seg en fjorten dagers all-inclusive på Sandviken Spa&Resort gett.

Endrefølet skal bare skremmes med varme se, je spiser den tellnærma rå gett. Je bruker øsså litt timian i pannen til sjyredøksjon se.

En ting je savner fra the outland er portabello mushrooms du. Døm er like lotion som shiitake se.
Slettet bruker
29.05.2019 kl 20:48 325

Je bruker også temian tell endrefilet se. Golden good taste.

Sopp er havets mopp. Og det er gøtt.
Slettet bruker
29.05.2019 kl 20:52 324

Å en storkæll må ha red meat for å holde kolesterolet på rektig nivå se.

Her ble det chicken& condaleza rice gett.
Slettet bruker
29.05.2019 kl 20:53 322

kregsførbryter-ris er storkæll se.
Slettet bruker
29.05.2019 kl 21:19 316

Rødt kjøtt og animalsk mettet fett er sunt for individer med korrekt mengde testo i krøppen. Damer og pinglehømoer som itte mister håret (for lite testo) tåler itte rødt kjøtt se.
Slettet bruker
29.05.2019 kl 21:27 310

At det var?
Da ligger jeg dårlig an for jeg er kar med mer hår enn lenny kravitz og harald hårfagre together du

Men jeg har sikret meg på annet vis se,,jeg har blood type zero gett
Slettet bruker
29.05.2019 kl 21:55 302

portobello du?
itte mænge som kan den tingen på rett måte
Storkællstøff det se
Slettet bruker
29.05.2019 kl 22:12 299

Korrektamundo.

Du har vel frekventert karibien se? Je jøbbet der (Trenidad å Tøbagø) i rundt 11 måneder for CB&I på prøsjektbasis se (Checagø Bredge å Iron Cømpany du). Det var selvfølgelig medt på treet lotion siden døm er en amerøkansk EPC og øppfører seg deretter, men dæven dem kunne å svi expense accounts du.

Da var det å reise tell Port of Spain tre dager i uken for surf å tørf med beff, empørtert løbster fra Cønada (karibisk løbster er itte særlig Aramco se), to ekstra skåler med portobello (døm bakte den i øvnen i noe olje og styr). Å du å du, du, var sekju se.