Graffiti burde staves grafitti gett

Slettet bruker
29.05.2019 kl 20:50 454

Grafetti
Graføtti

Nei, je tek meg en kjøretur i en VW Polo GTI gett. Tenkje nøkk dette ender i fjellveggen fortere enn svintefaen

Etterpå: rulle rundt på et jorde og skremme buskapet fra sans og samling
Slettet bruker
29.05.2019 kl 21:23 446

Veve polo? Jeg som trudde du kjørte Honda....e....jazz gett
Slettet bruker
29.05.2019 kl 21:43 442

Å je vet hva slags navn Hønda Jøzzen hadde før døm sjekka det skandinøviske markedet du
Slettet bruker
30.05.2019 kl 04:40 430

Je husser den nesten-blunderen øsså gett.
Slettet bruker
30.05.2019 kl 09:06 422

Graffiti er menneskenes skaperverk helt fra de første kom hit til den kalde iskanten. De laget lett forståelige tegninger over mennesker og dyr. Det var altså jakten som opptok dem for ellers hadde de jo sultet ihjel. Det moderne mennesket er fortsatt på jakt. Etter oppmerksomhet, penger eller noe det bare må ha. Nemlig andre menneskers anerkjennelse delvis eller helt. Denne evige jakten har gjort mennesket rastløst og det kjører derfor altfor mye bil. Store og små biler farer rundt hele tiden med mennesker i. Det gnager på mennesket innenfra og det vet bare det må kjøre bil. Hvorfor betyr intet. Det kan til og med ta bilen på en helligdag og formålsløst suse avgårde.

leif sitt innlegg er nok et slikt rop om oppmerksomhet. Hvorfor kan han ikke bare ta apostlenes hester og rusle ned til 7-11 i all stillhet og kjøpe en liten litago istedet? Ferdig ristet, men ikke forstyrret. Slik det nå er har han ødelagt en fantastisk liten kostbar bil og skremt vettet av kuer som aldri vil gi melk mer etter å ha sett synet av en leif sin gale atferd på deres grønne enger
Slettet bruker
30.05.2019 kl 09:42 419

Å jeg tenker nok helleristninger viser til gangs hva de satt mest pris på back in the days du
Slettet bruker
30.05.2019 kl 10:23 414

Sant nok, men tilbake til vår tidsalder og innlegget til leif har fått meg til å filosofere over hvorfor VW Polo GTI til slutt har blitt nesten helt lik VW Golf GTI. Hva er det for en gal ingeniør som har nesten klonet de bilene? VW Golf GTI er en av verdens mest fullkomne biler og det er mulig det ligger til grunn, men hvorfor ikke bare lage flere av den?
Slettet bruker
30.05.2019 kl 10:32 412

Det kan feks være begrunnet av produskjonskostnader.

Men, som marketingguy skal jeg påstå at de har gjort brøleren ved å ikke involvere salgsapparatet og heller latt en navlebeskuer ta beslutingene se.

Det er nok likevel en samlet beslutning se.
Slettet bruker
30.05.2019 kl 14:58 402

https://www.youtube.com/watch?v=8cDAr2qkKGo

TAGGING ER IKKE NOE TØFT! DET ER MYE TØFFERE Å VOLDTA OG DREPE PROSTITUERTE!

Takk.
Slettet bruker
30.05.2019 kl 16:01 397

Fra et sosiologisk ståsted ser vi det er en dypt iboende tilbøyelighet, ja nærmest trang til å lage andre streker og tegninger på sine omgivelser opp gjennom alle tider av vår tilværelse og senere sivilisasjon. Nå kalles det tagging som trolig vil være helt umulig å stoppe så lenge det finnes så mye som en fargestift eller tusjpenn igjen.

Estetisk sett er jo ikke alle like dyktige, men vi må akseptere forskjellige nivåer på ferdighetene til de som setter sine merker på hva det nå måtte være. Dette kan være unge mennesker som egentlig skulle ha gått kunsthøyskolen, men som av ulike grunner er blitt nektet plass der eller ikke gitt nok oppmerksomhet hjemme.

Så har vi tilnærmingen til disse uttrykkene vi alle har sett på bussen, t-banen, garasjedøren, murveggen og inngangspartiene selv i møblerte hjem. Ser vi lenge på dem kan de bli familiære og vi kan da lære å leve sammen med disse enkle og ofte kraftfulle fargerike tegningene eller bare tags.
Slettet bruker
30.05.2019 kl 16:08 397

Hehe, ja Kjell er slik en spøkefugl altså. Jeg anbefaler alle til ikke å trykke på den youtube-lenken da det trolig ikke er bra.
Slettet bruker
30.05.2019 kl 16:42 392

TAGGING ER IKKE NOE TØFT! DET ER MYE TØFFERE Å BEGYNNE Å RØYKE NÅR MAN GÅR I FJERDE KLASSE! (DET GJORDE JEG!)
TAGGING ER IKKE NOE TØFT! DET ER MYE TØFFERE Å EKSPERIMENTERE MED ØL, OG SNIFFE LIM OG BENSIN!
TAGGING ER IKKE NOE TØFT! DET ER MYE TØFFERE Å VOLDTA OG DREPE PROSTITUERTE! (NEI VETTU HVA?!)


Når du må stikke heroin sprøytene rett inni øyet, fordi du ikke har blodårer igjen på hele kroppen, DA ER DU TØFF!
Men når du driver å tagger... DA ER DU FAEN IKKE TØFF I DET HELE TATT!
Slettet bruker
30.05.2019 kl 17:05 387

Kjellemann er nok en grei og god kar når han får oppmerksomhet gjennom den gode samtalen, Evergood kaffe med en dæsj lettmelk og et lite stykke sitronkake. I dag har han vært for mye alene sammen med hybelkaninene.