NEL - Kursmål 12kr
"Nikolas utrulling av 700 stasjoner er på én milliard dollar for Nel, eller 7,40 kroner per Nel-aksje"
Frykt skaper ofte bratte nedturer for aksjer som har opplevd rally og gode tider. Mange velger å ta gevinst noe som er helt ok. Andre ryker på stopploss og noen selger i frykt.
Men som historien har vist oss utallige ganger kommer aksjer tilbake. Uten noen spesielle nyheter er aksjen det samme i dag som i går, det gjelder for alt av aksjer. Verden er den samme og livet går som normalt. Media derimot vet å selge, vet å skape frykt og glede.
Hold dere til fakta og tenk etter om Grønn energi vokser videre eller ikke. Om verden velger å kjøre på med fossil energi eller ikke.
Anbefaler alle å lese hele artikkelen : https://e24.no/boers-og-finans/nel-asa/venter-kraftig-hopp-i-nel-aksjen/24610088
Frykt skaper ofte bratte nedturer for aksjer som har opplevd rally og gode tider. Mange velger å ta gevinst noe som er helt ok. Andre ryker på stopploss og noen selger i frykt.
Men som historien har vist oss utallige ganger kommer aksjer tilbake. Uten noen spesielle nyheter er aksjen det samme i dag som i går, det gjelder for alt av aksjer. Verden er den samme og livet går som normalt. Media derimot vet å selge, vet å skape frykt og glede.
Hold dere til fakta og tenk etter om Grønn energi vokser videre eller ikke. Om verden velger å kjøre på med fossil energi eller ikke.
Anbefaler alle å lese hele artikkelen : https://e24.no/boers-og-finans/nel-asa/venter-kraftig-hopp-i-nel-aksjen/24610088
Redigert 20.01.2021 kl 14:52
Du må logge inn for å svare
For en gjeng, helt desperat etter å prate opp NEL.
fastinvest
31.05.2019 kl 15:03
1534
NEL kan gå til 50kr i år men vi kommer ikke dit uten å ha noen opp og nedturer. Folk må få ta gevinst og uro i markedet vil komme å gå
Vi havner i dag i plusssss----NELLLL GÅÅÅÅRRRRR
Støtten ble satt på 7,50 som sist. Ein bør kjøpe med "begge hendene" om ein har ein mulighet.
Tradegate: nå: 8129 med tendens oppover
ruda
31.05.2019 kl 13:36
2092
Nå laster jeg opp på billigsalg. Denne kommer til å gå oppover uavhengig av Trumf og co
Ikke gi deres aksje grattis,NEL er fremtiden...og skal veldig høyy..neste vi kan snakke mellom 10 og 12 kr
Minst 12 kr,neste uke,min target er 50 kr juli-september månad,jeg er fulll inn nå,takker for billig kjøp