OSE ORGANISERT KRIMINALITET

Slettet bruker
BøRS 01.06.2019 kl 07:13 1606

Sitter kun å følger med. Noe mer penger settes ikke på børs for min del. Jeg gir ikke bort mer penger til organiserte kriminelle juksepaver som flår mennesker for penger på Oslos værste kriminelle Bule

Gi meg et eksempel på hvorfor småsparer skal være her ? Og komme med et eksempel tjene penger kan du dra lengre på landet med. For her taper og jukses pengene fra deg

Oslo svindel må legges ned. Siv Jensen. Det er ikke boliglånene som er værst. Men denne børs møkks her som er giften i samfunnet
Redigert 01.06.2019 kl 07:15 Du må logge inn for å svare
milk
01.06.2019 kl 07:19 1598

Jeg har vert i oppdrett i mange år! Det har vert en fantastisk reise med gode utbytter :-))
omans
01.06.2019 kl 09:28 1490

Det føles fint når det går bra og kurser stiger.
Når det er uro og dårlig klima føles børs meningsløs, annet enn for evt shorting og dommedagsprofeter.
Alt er en del av gamet, spørsmålet blir hvordan takle å leve med det.
Noen ganger er følelsen kjip, dersom børs stiger og man er utenfor.
Fenomenet er at etter uro og volatile perioder med nedgang innkludert, vil det ofte være oppgang i mange uker etterpå når det har bunnet.
Det er vel derfor en snakker om langsiktighet, mange blir skremt bort i de volatile periodene, og kommer kanskje tilbake etter en stund med gode tider. Noen blir trolig også borte.
Ser en på selskapene, er de fleste mer stabile enn kursutslagene skulle tilsi, da de også påvirkes av geopolitifke forhold innimellom slaga (resultat rapportene) psykologi styrer aktører, mengder av folk går i strømmer mhp beslutning om kjøp/salg.
Kjøpsviljen er laber i urolige perioder, og kurser går ned.

Nå er det handelskrigen igjen. Så det er stor usikkerhet rundt dette. Det vil jo måtte løse seg på et tidspunkt, spørsmålet er når. Det er Trump sine metoder som rår, ikke en vanlig politiker.
Redigert 01.06.2019 kl 09:34 Du må logge inn for å svare
milk
01.06.2019 kl 10:23 1421

Korreksjonen pga handelskrigen,er en glimrende mulighet til å reinvestere utbytte. Greit å ha litt på ASK nå ;-)
Kantarell
01.06.2019 kl 10:59 1372

Meglerhus har "konflikt interesser" i markedet og reklamerer for egne fond/aksjer. Innsider handel har blitt avslørt flere ganger i ulike selskaper. De er jo mennesker som elsker penger akkurat som oss, bortsett at de kan nærmest trykke ut penger når som helst..Vi bidrar til det pyramidespillet i det vi eier aksjer.
omans
01.06.2019 kl 14:36 1296

Jeg har oppdaget en OHS på OSE, men folket tror jo på nedgang nå.
Hvorfor steg det så mye opp igjen på fredag, på tross av at oljepris var på defensiven og usa var jo nedi der,
Normalt pleier OSE å skvette mer, og for sikkerhet skyld prise inn evt videre ned etter stengetid...

Ohs potensiale:
https://ibb.co/87Fzr1z

Men det forutsetter antakelig vis at det skjer noe før åpning på mandag, eller at børsen forstår at 60doll ikke er så galt mhp børsen.
60 dollar er tross alt bedre for mange andre selskaper, da kostnader forbundet med dette går ned.
Equinor tjener vel greit med 60 doll, og har jo også andre satsningsområder, selv om olje og gass vil være hovedsatsningen i mange år fremover..

omans
03.06.2019 kl 11:14 1125

Det kan se ut som OHS potensialet gir det et forsøk.
Spennende.