Nel er underpriset. Klar for oppgang kr 16?

Slettet bruker
NEL 01.06.2019 kl 17:50 11866

Som Karl-Johan Molnes fra Norne Securites sa i forrige uke på hydrogenkonferansen. Nel er sterkt underanalysert og undervurdert. Vindkraft selskapet Vestas gikk 27 ganger'n opp og opp. Det samme kan skje med Nel. Grønne fornybare energiaksjer blir vinnere nå som oljeaksjer synker rett til bunns. Trenden er klar: Grisete Olje er ut og stuper, men fornybare energi aksjer skyter fart. Rett opp hemingsløst. Nel skaper et grønnere samfunn. Et rent selskap uten Co2 utslipo. Dette er og blir vinneren. Du blir vinneren som aksjonær. Last opp med H2 tech aksjer føre neste kursdrivende melding kommer... Den kan komme brått på. ?? Kr 16 kan være kursen etter 2 fete børs meldinger. Gjerne fra Nikola og Yara?
Redigert 20.01.2021 kl 12:00 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
03.06.2019 kl 16:49 2046

Slettet bruker skrev 1,98 tror jeg på i NEL! SS
Kjenner dere en papegøye/SS som er krabbemat?
Hilsen Tigeren som spiser dekksgutter/SS til frokost
MrPutter
03.06.2019 kl 16:58 2019

He he he.... Nyter desserten - Hva annet enn wienerbrød!

MrPutter

omans
06.06.2019 kl 16:28 1717

35% ned fra toppen, så er jo blod i gatene nå.

når blodet flyter i gatene, og barnehage barna skriker om 5 tallet, 4 - 3 osv, er det kjøps tid.

Slettet bruker
06.06.2019 kl 16:53 1656

Hahahaha; that is true...
I came buying all the way down ... Now I have masse shares to play in the way up... I have cash available so it will be a lot fun for me....
Nikko
06.06.2019 kl 17:04 1617

Forferdelig så mange apekatter som har blitt tiltrukket av Nel aksjen.
Trodde ikke at det var så mange syke mennesker her på HO.
Karybdis
06.06.2019 kl 17:46 1569

Der var jo en litt interessant tråd her for en tid siden der man kunne annonsere og gratulere hverandre som NELLIONÆR eller multi-NELLIONÆR.
Håper virkelig at alle Nellionærene der fikk realisert alle Nellionene sine før ilden tok tak.
Ikke for det, jeg vil nok kjøpe litt på hver krone nedover; vanskelig å time noen bunn her; vil nok ta en god del tid før
noen vesentlig rekyl; man jeg har fortsatt tro på Hydrogen som energibærer, men er nå litt usikker på fremtiden og spesielt i NEL-land.
At grundere og hovedaksjonærer nå forlater skuten; deres begrunnelse (hyggelig transit/være passasjer en periode) er nokså uklar må sies;
Jeg gikk inn tidligere pga ny teknologi- Rotolyzer- , men fikk mistanke om at der var problemer og solgte; dessverre noe tidlig
men med grei nok gevinst, men jeg ble langt ifra noen Nellionær, noe svært mange (de fleste?) her inne visstnok alt har blitt; så det er bare å gratulere.
Nikko
06.06.2019 kl 17:58 1538

Da har du vært med lenge nok til å vite at de siste dagers fall i aksjekursen er helt etter boka i Nel. Ved aksjesalg og/eller emisjoner pleier aksjekursen i ettertid falle betydelig under salgs-/emikurs for såsakte men sikkert arbeide seg opp igjen. Selv gikk jeg inn på slutten av dagen, etter å ha vært borte fra aksjen en stund. Tjente bra på oppturen, men solgte meg ut for tidlig. Nå har aksjen falt over 30% fra toppen og da fant jeg det riktig å gå inn igjen. Har ikke brukt opp alt kruttet ennå, så faller den videre, så vil jeg kjøpe mer.
Slettet bruker
06.06.2019 kl 17:59 1536

Tigeren hevder Nel er underpriset.

Her er hva Furnes i Delpi fondet mener:

Vanskelig å prise

Det er samtidig ikke til å stikke under stol at den nåværende markedsverdien til Nel, på omtrent 8 milliarder kroner, er høyere enn hva som kan forsvares ut fra dagens virksomhet. Dermed er det i stor grad forventningene til hvordan markedet kommer til å utvikle seg fremover som bestemmer aksjekursen.

dno corelli
06.06.2019 kl 18:03 1510

Nel er underpriset ved kr 3,40kr, ikke høyere
Nikko
06.06.2019 kl 18:18 1464

Du er ikke på REC-tråden nå...