Fyllekjøring

Slettet bruker
03.06.2019 kl 17:32 920

Tøft gett
Slettet bruker
03.06.2019 kl 22:48 895

E9 gett. Large roads se. Eneste prøblemet er at bilen øfte støpper på ubeleilige tedspunkt etter at man har førsynt seg av polvarene se. Eller så virker itte bremsene lengre og man kjører rett inn i en fjellvegg se.
Redigert 03.06.2019 kl 22:48 Du må logge inn for å svare
IQ 713
08.06.2019 kl 16:09 838

Kjøring i påvirket tilstand er bedre.
Enkelt og greit.
Slettet bruker
08.06.2019 kl 17:18 830

Når småkæller kjører beruset heter det fyllekjøring
Når storkæller kjører beruset heter det kontrollert hjemføring av vogna
Når klimaalarmister kjører beruset er det fordi de skal ut i skogen og henge seg i et økologisk korrekt tau fordi klimakrisen aldri viser seg - og hjemme sitter mora demses og knipser sedativer tell detta koko-klimagnålet fyller hele hodet og hu løper etter med niste tell den selvmordsbefengte for hu fatter itte alvoret i å få klimagriller.
Sånn erre bære nårrru får klimagriller inn i en familie se
Slettet bruker
08.06.2019 kl 19:52 818

Opp
Slettet bruker
09.06.2019 kl 12:16 809

Politiet står nesten på alle veier i pinsen og de har fokus på nettopp rus så alle må blåse. leif blir nok ikke så tøff når han blir tatt bestemt med til legekontoret for blodprøve med kraftige politimenn på vakt i legekontoret. Mye tyder på at leif ikke må ta i bildøren. Krasjet ikke han en liten uskyldig VW Polo for litt siden forresten?

https://www.tv2.no/broom/10653529
Slettet bruker
09.06.2019 kl 12:21 808

Å dette er blown out of propotions se Mentor.
Et klassisk cityproblem som jeg som nykterist og landsbygutt ikke trenger å tenke på gett.

Å jeg har dashcam og har sett mye dum og farlig kjøring se. Men det slettes og glemmez for jeg er ikke av type vidkun se.
Redigert 09.06.2019 kl 12:22 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
09.06.2019 kl 12:29 806

Jeg hadde kjøpt et GoPro av beste slag om jeg hadde hatt bil nå. Så hadde jeg filmet hele tiden og sendt alle overtredelser over på filer til politiet. Noen må luke der ute og selv om det er noen bra mennesker som deg hankatten, er det også mennesker som bryter trafikkreglene og kjører i rus.

Jeg gikk Trygg Trafikk når jeg var et lite menneske og ble en eksemplarisk trafikant som stort menneske (193 cm høy). Går aldri på rødt lys og alltid på de sebra-stripene.
Redigert 09.06.2019 kl 12:55 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
09.06.2019 kl 12:32 805

Å det er faktisk gopro jeg har se, men det er et gammelt og sikkert blandt de første med HD se og jeg må lade det med usb på jobben par ganger i uka ettersom hvor mye jeg bruker det se.
Slettet bruker
09.06.2019 kl 12:34 803

Ps det er faktisk lov å tælle på rødt så lenge du ikke hindrer trafikken se, og å gå på feltene vitner om tvangstanker fra barnsben du
Slettet bruker
09.06.2019 kl 12:34 803

Så du er en angiver? Det er jo mye verre enn fyllekjører. MYE VERRE. Har det rablet fullstendig?

Nå: ekstrem-fyllekjøre med 7 i promelle med 4000 hk monster truck påmontert spyd og høygafler gett.

Etterpå: kopp te.
Slettet bruker
09.06.2019 kl 13:02 796

Det kan du kanskje si leif'en, men hvis du har sett på Youtube så er det mange med GoPro der og de filmer det utrolige. Trailersjåfører i dag sier de ikke ville kjørt uten kamera. Dette er proffe transportører som vet atferden der ute ikke er bra og har de bevis står de mye sterkere rettslig. Det er der mange saker endelig ender opp.
Slettet bruker
09.06.2019 kl 13:08 796

Enig se. På liveleak.com ligger det mange storkællvideoer der du kan se syndere i trafikken drite seg ut, krasje, bli henrettet av politiet eller lynsjemobb og diverse annet som foregår foran bilkamera.
Slettet bruker
09.06.2019 kl 13:09 795

De lange bena mina passer perfekt akkurat på hver sebra-stripe. Dessuten, skal du huske på det hankatten, hvis du går på dem er du i fotgjengerfeltet og ikke bare krysser veien. Helt andre regler om aktsomhet gjelder i et fotgjengerfelt og på sebraene. Da er du som fotgjenger ikke lenger fritt vilt. Du får erstatning og de som kjører på deg får inndragning av førerkort automatisk (ikke bare prikker) så du får en tilfredsstillelse der også. Det gjelder bare å ha gått Trygg Trafikk fra man var et lite menneske.
Slettet bruker
09.06.2019 kl 13:12 793

Uvesentlig om man har sørtiføkat du. Je har kjørt siden je var 14 og cetyfaggots med breller uten størke skal itte få bestemme over min evne tell å kjøre motorvogn du. Je har f.eks nettøpp kjørt over en mil både uten løppen å med prømelle se. Je forbeholder meg retten tell detta siden je var alene i belen å kjørte på skøgsvei du. Je har nemlig fødselsattest, dvs. vøgnkørt på skroget mitt, derav forbeholder je meg retten tell å utsette meg selv for fare og meddels PK avgjørelser gett.
Slettet bruker
09.06.2019 kl 13:21 789

Bra og korrekt oppførsel biolønte.
Lenge leve friheten! Ned med undertrykking og frihetsberøvelse fra Mentor og andre med kontrollbehov!
Slettet bruker
09.06.2019 kl 13:24 788

Hva hvis det plutselig kommer en elg på skogsbilveien du? Tenker nok det er godt å ha førerrett og edruskap i orden da når lensmannen's blålys dukker opp i bakruten. bio er så 14 år i hodet sitt. Han blir aldri voksen.
Slettet bruker
09.06.2019 kl 13:33 788

Å det finnes itte ælj på Korrektlandet du (Vestlandet). I ytterste kønsekvens kan man renne ned en tysk fotturist, men siden døm envaderte øss så skriver vi av den på skatten du.
Slettet bruker
09.06.2019 kl 13:35 788

Fotgjengerfelt er oftest i byer du. Jeg holder meg unna byer og Oslo i særdeleshet når jeg kan og det begynner jeg å bli ganske god på du

Nå: tælle rundt på sandveier som ingen ende har se

Ps: om det ligger noen seksuell tilfredstillelse i det å vite at noen mister lappen mens du selv ligger på sykeseng selvom det trolig var hans skyld stiller jeg spørsmålstegn ved se.
Slettet bruker
09.06.2019 kl 13:42 783

Hvis du ikke kjører bil i Oslo er du et godt menneske hankatten. Nå er det så fint i sentrum med alle de fine kameraene som tar bilde og sender giro i posten etter en stund at det er bare å smile når du kjører forbi.

Hvis du har gått på sebraene og blitt meiet ned der i fotgjengerfeltet får du erstatning automatisk skjønner du vel? Når idioten som pløyde deg ned får fratatt føreretten er det bonusen som får deg raskere opp og ut av sykesengen.
Slettet bruker
09.06.2019 kl 14:01 780

Hvorfor er du en sadist, Mentor-Chevy? Hvorfor denne gleden i å trolle, plage og trakassere følk på enternett?
Slettet bruker
09.06.2019 kl 14:21 774

Å ingen av oss igjen på jorden er gode du. vi er alle fordervede og må daglig druknes i anger og bot så ikkenoe verre skal hende oss gett.
Hva kjøring angår så må vi nok bare rette oss etter ordningen så langt det går.
Slettet bruker
09.06.2019 kl 14:24 771

Det er kørrekt svøvel-krestendøm å itte byhømo nymotens dialogue-krestendøm, hecat.