NORDEA VS NETFONDS/NORDNET

Slettet bruker
04.06.2019 kl 12:31 36444

Jeg har vert MEGET fornøyd med Netfonds.
Løsningene der er meget stabile, enkle og man har alt man trenger. Vert kunde der i åresvis, og det var nå sørgelig at man presses over på Nordnet. Jeg har så fordommer mot Nordnet, og ikke minst Nordnet kundene, så jeg har svært lite lyst å bli en av "dem".

Spørsmålet er om Nordea Markets sin løsning nå er mer stabil ?
Er det noe å satse på mon tro?

Kurtasjen dei har, er ikke så god som den jeg hadde i Netfonds (spesial 0,02 og samlekurtasje), men jeg vil spare på maks kurtasjen som er 1-99 kr min og maks.
Men man må kunne kjøpe og selge når man vil, så eneste som hindrer meg i å gå over er ustabiliteten som var i starten med Nordea.

Noen som vurderer det samme?
Noen som bruker Nordea M mye og vet noe om hvor stabilt dette er i dag?

SS
Redigert 21.01.2021 kl 09:28 Du må logge inn for å svare
Nordnet Bank
10.06.2019 kl 12:22 9264

Hei,
Inntil vi får en ny løsning på plass vil denne feeden bli stående.
Redigert 20.01.2021 kl 19:58 Du må logge inn for å svare
vagabonder
10.06.2019 kl 13:28 9233

Jeg er gammel Nordnetbruker som kun brukte plattformen til handel, mens nettfonds ble brukt til alt annet. Nordnet har jobbet lang tid på nye sider og det de presenterer nå er svært dårlig. Jeg ser i måten de kommuniserer på trolig ikke vil lage systemet noe særlig bedre heller. Nå har jeg kun 15% av kapitalen hos nordnet og de får vel bare bli stående. Men for resten må jeg finne alternativer til.
Skandiabanken: Jeg har brukt Skandiabanken en del før, men gamle nordnet var bedre
Pareto: De laget også nye sider, men de er heller ikke gode
Nordea: Folk klager og feile kurses etc, så jeg holder meg unna
Sparebank 1 makrets: Jeg har en konto her, det ser faktisk OK ut, men koster å ha VPS over et vist beløp.
DNB: Dyrt
Er det noen som har noen andre forslag til hva man kan bruke?
Redigert 20.01.2021 kl 19:58 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
10.06.2019 kl 13:31 9241

Ønskedrømmen er at nye Netfonds starter opp igjen. Det virker som om alle savner netfonds allerede.
Redigert 20.01.2021 kl 19:58 Du må logge inn for å svare
Norviking
10.06.2019 kl 17:23 9173

@ Nordnet Bank
Hvorfor skal vi kunder komme til deres blogg for å mate dere med informasjon ?
Er dere så arrogante at dere ikke kan oppsøke kundene der disse er og der de diskuterer de utfordringene de har ?
Bankene er jo så utrolig flinke til å spørre å grave å finne ut alt om kundene sine.
Så hvorfor ikke lytte til kundene for en gangs skyld ?
Dem sier jo gjentatte ganger at de ikke liker infront webrader !
Er det så fordømt vanskelig å forstå ?
Minner meg om Nordea
De hadde også en handelsplattform som fungerte helt til en gluping skulle lage det dem har i dag. Det dem kaller Nordea Investor .
Det er det værste programmet jeg har noensinne prøvd
Der har jeg tapt mye penger
Jeg har brukt Netfonds sin handelsløsning og har vært fornøyd.
Nå prøver jeg Nordnet webtrader men må si jeg så langt «hater» dritten.
Vel
Ikke like mye som Nordea for værre enn det kan det vel umulig bli.
Men jeg kommer til å søke andre løsninger om Nordnets webhandelsplattform ikke innfrir.
Så langt gjør den ikke det
Ordrebøkene er uoversiktlige med at det mangler en del info som var kjekkt å se på netfonds sin trader.
At man ikke kan flytte vindu rundt men blir tvunget til «snap to grid» er no faenskap i Nordnet’ sin løsning.
At man heller ikke kan sette sine egne fargekoder på div aksjer etc slik man kunne i Netfonds prime trader er et kjempesavn.
Det at man må logge seg inn på Nordnets sider for å starte appen er tungvint .
Og at man ikke kan ha flere faner eller vinduer opp samtidig sier at appen er illevarslende dårlig med mange begrensninger.
Men
Ikke tilbake til Nordea .
Ikke pokker.
Som sagt
Teste Nordnet
Blir jeg ikke happy flytter jeg igjen
PS
Jeg forvalter noen millioner .....

Edit:
Har tittet på bloggen vedr spørsmål og svar
Er det et par guttunger som sitter der å svarer ?
Det som går igjen er , takk for innspill , det er notert , vi skal sende det videre til utviklerne osv osv
Ingen konkrete lovnader
Eneste «lovnaden» er at prime trader er skrinlagt for ever og kommer ikke tilbake.

Dette er jo faktisk et stort svar til kundene fra Nordnet at dere bryr dere ikke om hva vi forbrukere sier eller mener
Det som skrives fra Nordnets side er jo rett ut en masse GPP !
Husk
Det er vi kunder som betaler lønnen deres.
Uten kunder kan dere i Nordnet bare gå hjem.
Redigert 20.01.2021 kl 19:58 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
10.06.2019 kl 21:13 9112

Noen som har erfaring med Norne, hører at de er det nærmeste en kommer Netfonds?
Netfonds er det beste som finnes. Har på trass flyttet alle pengene jeg hadde der til andre meglere. Nordnet DRITTEN vil jeg ALDRI bruke.
Oppfordrer til boikott av Nordnet inntil de viderefører Netfonds sine sider.
Redigert 20.01.2021 kl 19:58 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
10.06.2019 kl 21:17 9100

Topp innlegg Norviking!
Redigert 20.01.2021 kl 19:58 Du må logge inn for å svare
macland
10.06.2019 kl 23:52 9035

Nordnet Bank. Takk for det. Men blir ikke med om dere ikke greier å ta med primetraderen. At valper (kanskje ikke du?? vet ikke for det er veldig mange av dem) skal gjøre ting så fancy og fargerikt at man mister oversikten, det er ingen av oss tjent med. For siste gang... Primetrader er enkel,oversiktelig,og du handler raskt. Dette samtidig som du kan ha full ordredybde og handler på skjermen til en hver tid.. Dere drar oss mange år tilbake som en nevnte før. Infront er elendig,det samme er mange andres løsninger. Kommer en nyhet så ser jeg ingen mulighet til å bli med på en trade i infront. Da kommer min ordre nar alle har kjøpt. Så,primetrader eller mist kunder. Så en sjefsanalytiker som sto fram i dag med anbefalinger. Barneansiktet og sveisen gjorde at jeg ikke lot meg rive med av entusiasmen. Er det sånne som driver nordnet og.Vet bedre enn alle andre , og uten annen erfaring enn skolegang? Det er ingen skam å snu nordnet,men det begynner å haste.For min del får skandiabanken fullmakt til å overføre dit i morgen. De har heller ingen god løsning,men det er min demonstrasjon mot deres arrogante holdning mot kunder. Netfonds hadde også mage til å kreve inn en måneds sanntid med dybder i de 5 dagene av denne mnd. Dette har jeg klagd på av prinsipp. Så antar dettte tilbakebetales av nordnet nå som dere har stafettpinnen???
Redigert 20.01.2021 kl 19:58 Du må logge inn for å svare
macland
10.06.2019 kl 23:54 9031

Ps, Godt skrevet Nordviking.
Redigert 20.01.2021 kl 19:58 Du må logge inn for å svare
Norviking
11.06.2019 kl 07:43 8950

Takk Reserven og macland

Vi får bare håpe at Nordnet tar til seg det vi bringer til bordet her.
Jeg skjønner ikke at Nordnet tør å ignorere kundene slik..
Mengden og grunnmuren i kunde-porteføljen er sikkert småsparere ( og det er vel de som betaler % vis den høyeste kurtasjen tenker jeg ) og da er de vel ikke ubetydelige ? Eller hva Nordnet ?

Og til dere som vurderer Nordea så sier jeg : Tenk dere godt om
https://kvinner.hegnar.no/Nyheter/Boers-finans/2019/05/Nordea-ga-feil-kurser
( Den sto i finansavisen også )

Jeg venter i spenning
For den som kommer med en bra handelsplattform som er fornuftig priset vinner kampen om kundene !
Redigert 20.01.2021 kl 19:58 Du må logge inn for å svare
macland
11.06.2019 kl 09:14 8901

Var inne på infront. Fikk ikke lagt inn ordre,krevdes brukernavn og passord ennå jeg var innlogga? har jo ikke noe brukernavn/passord. Logga jo inn via bank id. Trykket support,tomt vindu med error. Ga opp,gikk inn på min bank og ga de overføringsfullmakta.Legger vel ut det jeg har gjennom dem, og antar jeg slutter med dette etter 30 år.
Redigert 20.01.2021 kl 19:58 Du må logge inn for å svare
Norviking
11.06.2019 kl 09:25 8867

Jeg opplevde det samme i dag macland
Irriterende da jeg skulle ta 50 k i NEL når den stupte
Måtte logge inn på nytt ( og ting tar tid )
Ble løpende etter og missa halve gevinsten pga dette
ughhhhhh.... :(
Redigert 20.01.2021 kl 19:58 Du må logge inn for å svare
Bullmaster88
11.06.2019 kl 09:43 8830

Har opplevd en drøss av samme type feil bare etter et par timer. Har ikke noe mot Nordnet men In Front Webtrader er definitiv ikke in front. For meg er intradag graf alfa omega. Den er en katastrofe. Rett og slett ubrukelig til alt. Aksjeverdier kommer under faner, graf kan ikke tilpasses individuelt overhodet, trodde virkelig ikke det var mulig å lage noe så elendig. Her må det letes etter bedre alternativer.
Redigert 20.01.2021 kl 19:58 Du må logge inn for å svare
macland
11.06.2019 kl 09:49 8816

Ja,jeg skjønner ikke dette. Hadde jeg vært Nordnet og kjøpt netfonds ,så hadde jeg gjort det på grunn av primetraderen. Ser ingen muligheter til å kunne handle hurtig med full oversikt lenger. Det som før tok 2-3 sekunder,tar kanskje minutter nå. Og hva er da kursen på det du skulle "kaste" deg på. Noen sett på denne? https://www.ig.com/no/aksjer
Redigert 20.01.2021 kl 19:58 Du må logge inn for å svare
kodenavn
11.06.2019 kl 10:57 8758

100% enig Macland. Det som teller når man skal trade, er visuelt god oversikt og hurtighet. Ordren må kunne gjøres i løpet av 2 sek. dobbeltklikk og enter.
Redigert 20.01.2021 kl 19:58 Du må logge inn for å svare
HP17
11.06.2019 kl 11:22 8726

Det er skremmende hvor mye dårligere sidene til Nordnet er enn Netfonds sine. Vurderer faktisk nå å flytte alt til andre aktører.
Redigert 20.01.2021 kl 19:58 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
11.06.2019 kl 11:26 8714

Har ikke Nordea heller en fungerende trader?

Hvem er nærmest netfonds?++
Redigert 20.01.2021 kl 19:58 Du må logge inn for å svare
Nordnet Bank
11.06.2019 kl 15:17 8681

Hei,
Skjønner at ikke alle er 100% fornøyd med overgangen og førsteinntrykket, men håper dere smører dere med tålmodighet så dere får testet våre nye grafer på nordnet.no som er rett rundt hjørnet. Husk at mange av de dyktige Netfonds-ansatte nå jobber i Nordnet og vil bidra til å utvikle og forme Nordnet i tiden fremover. Dere vil helt sikkert merke at det vil komme mange forbedringer og oppdateringer den nærmeste tiden.
Redigert 20.01.2021 kl 19:58 Du må logge inn for å svare
Norviking
11.06.2019 kl 15:29 8669

Hei Nordnet Bank
Greit med grafer
MEN
Hvordan får man til å konfigurere ordreboken i webtraderen til å se ut slik som i Prime Trader ? Slik at man ser på toppen av ordreboken "sist omsatte" og total "kjøperside & selgerside" ?
Slik jeg opplever det i dag så må man inn på hver enkelt aksje for å se dette
Da skal man jaggu få kjørt seg om man har "arbeidsflaten" konfigurert med feks 9-10 ordrebøker
Når man da har tatt "runden" rundt så har alt endret seg i alle aksjene og man må begynne runden på nytt !

Så fortell gjerne hvordan jeg fixer dette !
Redigert 20.01.2021 kl 19:58 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
11.06.2019 kl 15:32 8771

og dere mener dette er uendret som dere har lovet i flere måneder... ???

AXA Axactor fra 30% til 60% endring 30%
B2H B2Holding fra 50% til 70% endring 20%

NANO Nordic Nanovector 0% 10% 10%

kunne lagt inn flere , men dere mener dette er uendrede låne betingelser.

og vis meg en som er blitt bedre da , bare en ???
Redigert 21.01.2021 kl 00:00 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
11.06.2019 kl 15:52 8738

Oppfordrer alle «gamle» Netfonds-ere til å lufte ut frustrasjonen sin her:
https://blogg.nordnet.no/sporsmal-til-de-nye-nettsidene-fyr-los
Redigert 21.01.2021 kl 00:00 Du må logge inn for å svare
John8
11.06.2019 kl 15:54 8731

Produktet er med andre ikke ferdig.

Man ønsker istedet å teste ut etter hvert diverse nye funksjonaliteter på de overtatte Netfondskundene, og overlate til disse å gi tilbakemeldinger gratis, slik at utviklerne etter hvert kan «ferdigstille» nye grafer, nye skjermbilder mv.

Jeg er forbauset over forretningsstrategien.
Det er vel ikke ren prestisje som ligger til grunn for at programvaren fra Netfonds er kassert 100 % i overtakelsen?
Redigert 21.01.2021 kl 00:00 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
11.06.2019 kl 15:57 8720

Nordnet Bank, gi meg ÉN god begrunnelse for at dere ikke viderefører sidene til Netfonds, men hat tatt dem ned?
Får jeg ikke svar, eksisterer det ingen god begrunnelse!
Redigert 21.01.2021 kl 00:00 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
11.06.2019 kl 16:05 8710

Finnes det en mer arrogant gjeng enn Nordnet Bank?
Svaret: "håper dere smører dere med tålmodighet ..." er ikke annet en en vits og ren hån av tidligere Netfonds kunder !!!!!!!
Redigert 21.01.2021 kl 00:00 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
11.06.2019 kl 16:21 8684

For meg som har brukt PrimeTrader siden 2004, er dette et håpløst tilbakeskritt..
Nordnet kjøper opp Netfonds for å få kundemassen (og en konkurrent mindre) uten å tenke på at kunder som meg har vært i Netfonds nettopp på grunn av Prime Trader. Uten Primetrader ser jeg ingen grunn til å bli med over.

PS
Det som gjør inntrykk på Nordnet, er kundeflukt.




Redigert 21.01.2021 kl 00:00 Du må logge inn for å svare
Norviking
11.06.2019 kl 16:31 8666

Smøre seg med tålmodighet
Jaggu sa jeg smør
Hvorfor slipper dem et uferdig produkt ?
Kunne dem ikke kjørt Prime Trader til de i så fall hadde et produkt som var på høyden med den eller bedre da ?
Hvorfor slippe Web Traderen nå når den tydeligvis er i "beta" utgave ?
For dem trenger oss som testpiloter ?
Redigert 21.01.2021 kl 00:00 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
11.06.2019 kl 19:03 8571

Har vært NTF kunde i 15 år og er utrolig skuffa over d Nordnet nå tilbyr sine kunder.

Bruker 4 flatskjermer som jeg logger meg inn på, utrolig nok så viser verdien av min portefølje å være forskjellig på samtlige skjermer. Vi er altså i 2019 og Nordnet klarer ikke en gang å tilby sanntid kurser. Kunne ramsa opp en hel haug med andre ting også, men d hjelper ikke en døyt. Tydelig at d finnes ingen i Nordnett ledelsen som noen gang har tradet, men gode råd om aksjer etc spyr de ut hele tiden.

Kundeservicen er også et kapitel for seg sjøl. Hos NTF ringte en og ble satt over til marked som ordnet opp kjapt, hos Nordnet sitter en i tlf kø, til en ikke gidder lengre.

Har nå kjøpt meg abonm på sanntid med ordredybde hos DN investor til 199 pr. mnd, så slipper jeg hvertfall å "handle i blinde"

Desverre, så har vel Nordnet kjøpt Primetraderen og gravlagt den, så sånn er vel d.

Redigert 21.01.2021 kl 00:00 Du må logge inn for å svare
Bullmaster88
11.06.2019 kl 21:02 8509

Nå skjønner vi hvilket fantastisk produkt Netfonds hadde. Eminent kundeservice som skjønte hva det handlet om og reagerte raskt. Nordnet er i kategori med kabelselskaper. Men skjønner selvsagt at de er overveldet i denne fasen. Men det verste er alt rotet med elendige og lite informative grafer. Eneste håp er at det er mange fra Netfonds som har blitt med over til Nordnet.
Redigert 21.01.2021 kl 00:00 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
11.06.2019 kl 21:25 8481

Galimatias var å flytte Netfonds sine kunder over på Nordnet sin plattform. Det riktige hadde vært å flytte Nordnet sine kunder over på Netfonds sin plattform. Som informatiker, hevder jeg at begge deler er nøyaktig like mye arbeid.

Hvorfor ble Netfonds sine sider pusset opp og sterkt forbedret siste halvår?
I det norske IT-miljøet, som ikke er så stort, sies det at den opprinnelige planen var å flytte Nordnet sine kunder over på Netfonds sin plattform, men at den svenske Nordnet IT-sjefen forhindret det, fordi Netfonds sin løsning ikke er utviklet av hans folk (Not Invented Here som syndromet heter i IT-miljøer). Attpåtil utviklet av "fæle" nordmenn.

Istedenfor har Nordnet kastet bort masse ressurser og penger på NYE-Nordnet, som ifølge Nordnets svenske IT-sjef skulle/skal bli mye bedre enn Netfonds sin løsning og den fullstendig overlegen.

Kyss mæ i ræva!
Redigert 21.01.2021 kl 00:00 Du må logge inn for å svare
macland
11.06.2019 kl 21:32 8465

Bullmasrer. Jeg skjønte ikke hvilket fantastisk verktøy vi netfondskunder hadde førjeg så den dritten andre nå tilbyr. Håper ALLE netfondskunder gjør som meg og flytter til annen megler, og boikotter arrogante nordnet.
Redigert 21.01.2021 kl 00:00 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
11.06.2019 kl 21:54 8439

 
Nordnet Bank:
"Skjønner at ikke alle er 100% fornøyd med overgangen og førsteinntrykket, men håper dere smører dere med tålmodighet så dere får testet våre nye grafer på nordnet.no som er rett rundt hjørnet."

Hvorfor ventet ikke Nordnet med å flytte Netfonds sine kunder til Nordnet, til den nye angivelig så fantastiske løsningen er ferdig?
Det vil jeg gjerne ha svar på!
Redigert 21.01.2021 kl 00:00 Du må logge inn for å svare
Hayen
11.06.2019 kl 21:59 7539

Støttes 100%

Har et kundeforhold tilbake til oppstarten av Netfonds (kundenr 91)
Vært ekstremt fornøyd med løsningen.
Hvorfor i alle dager skal man nå bli utnevnt til prøvekaniner og kastet inn i en betaløsning?
De har lagt en god plan for å miste mange netfonds-kunder
Redigert 21.01.2021 kl 02:53 Du må logge inn for å svare
Daggers
11.06.2019 kl 22:29 7501

Jeg hadde en transaksjon i dag, mest for å teste dette.
Jeg har ikke mottatt sluttseddel på Mail. Kan heller ikke finne den noen steder. Ligger ikke under transaksjoner.
Er det noen andre som har solgt/kjøpt aksjer som kan finne sluttseddelen.
Liker å bokføre dette hver dag slik at jeg er ajour i ExCeL.

Redigert 21.01.2021 kl 02:53 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
11.06.2019 kl 22:49 7470

Bit-Monky'ene i Nordnet klarte ikke å innrømme at Netfonds brukergrensesnitt var overlegent best, og laget en etteraping som antakelig ingen vil ha. Fatter ikke at Bit-fiklerne hos Nordnet ikke klarte å innse at noe som så å si har vært uforandret hos Netfonds i 20 år har en årsak. Så ender Nordnet opp med noe som er et speilbilde av seg selv.
Redigert 21.01.2021 kl 02:53 Du må logge inn for å svare
Nordnet Bank
11.06.2019 kl 23:50 7418

Hei,
Den finner du dagen etter handelen, altså i morgen i under «transaksjoner og sluttsedler». Der kan du også eksportere til Excel.
Redigert 21.01.2021 kl 02:53 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
12.06.2019 kl 07:15 7346

Holder på å miste interessen totalt, savnet etter Netfonds kursløsninger og tekniske analyser er enormt. Fant imidlertid ut at enn så lenge kan man benytte Netfonds kursvisning og teknisk analyse via Hegnar.no, men det er vel bare et spørsmål om tid før det og forsvinner.
Redigert 21.01.2021 kl 02:53 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
12.06.2019 kl 07:18 7343

Jeg bruker Yahoo.com. Ikke på langt nok så bra, men Nordnet er helt elendig
Redigert 21.01.2021 kl 02:53 Du må logge inn for å svare
ruslebiffen1234
12.06.2019 kl 09:18 7281

Jeg skjønner ikke poenget med å bytte i det hele tatt, netfonds sin løsning var på alle måter bedre, både kursinformasjon, belåning og service. Det eneste som var bra med nordnet var superlånet, men nå er det også borte.
Hadde de bare kopiert netfonds sin løsning og kalt den nordnet hadde problemene vært løst.

Idag får man ikke logget på.
Redigert 21.01.2021 kl 02:53 Du må logge inn for å svare
Mr.Ocean
12.06.2019 kl 10:02 7246

Nrdnet er noe forferdelig søppel. I dag er plutselig alle mine aksjer borte vekk fra konto hos nordnet, totalverdi 0 kr står det. Telefonen svarer de ikke på. Oppfordrer alle til å forlate denne forferdelige nettmegleren.
Redigert 21.01.2021 kl 02:53 Du må logge inn for å svare
pipers75
12.06.2019 kl 10:08 7235

Du hadde ikke en gammel inaktiv konto stående hos Nordnet som vises da? Ved overføring fra netfonds får man uansett en ny vps-konto og må velge denne i hjelpelinjen for å få frem ny konto med portefølje fra netfonds. Skjedde for meg.
Redigert 21.01.2021 kl 02:53 Du må logge inn for å svare
bellx
12.06.2019 kl 10:08 7235

nå snakket jeg med pareto,de fikser alt, farvel nordnet,
Redigert 21.01.2021 kl 02:53 Du må logge inn for å svare
boolean
12.06.2019 kl 10:31 7199

Nordnet Bank;
Jeg vil ikke bruke tid på tilbakemeldinger, det blir bare for dumt.
Det er dere som må jobbe for et likeverdig tilbud til tvangsflyttede Netfonds kunder.
Jeg kjenner til PrimeTrader 100% og har brukt det siden oppstart(har kundenr 15).
Nordnet er for meg en katastrofe, og tar bort hele gleden av å være på børs og trade.

Første man som tilbyr Prime Trader får meg tilbake som kunde.
Redigert 21.01.2021 kl 02:53 Du må logge inn for å svare
holysmoke
12.06.2019 kl 10:44 7178

Vil Nordnet sine realisasjonsoppgaver for 2019 være korrekte for oss som har blitt tvangsflyttet fra Netfonds?
Redigert 21.01.2021 kl 02:53 Du må logge inn for å svare
pipsoe
12.06.2019 kl 11:01 7162

Hos Netfonds mottok man en epost sekunder etter en transaksjon, med foreløpig ordrestatus,
og sluttseddel kom på epost etter børs slutt.
Det var service det!

Har forøvrig testet ut Infront Web trader, men likte den veldig dårlig. Svart bakgrunn! og alt for mye informasjon på et sted!
Nei og atter nei Nordnet, dette var dårlige saker over hele linjen!
Redigert 21.01.2021 kl 02:53 Du må logge inn for å svare
pipsoe
12.06.2019 kl 11:13 7149

Godt spørsmål, holysmoke.......!
Redigert 21.01.2021 kl 02:53 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
12.06.2019 kl 11:15 7145

Jeg fikk epost umiddelbart etter kjøp hos Nordnet idag.
Redigert 21.01.2021 kl 02:53 Du må logge inn for å svare
John8
12.06.2019 kl 11:43 7121

Jeg handlet for et par timer siden og har ikke fått noen epost.

Handlet svensk aksje på mandag, og sluttseddel kom først dagen under fanen for «Transaksjoner og sluttsedler»
Ringte meglerbordet til Nordnet på mandag og kom til en dansktalende megler i Stockholm.
Han informerte om når og hvor sluttsedlene kommer.

Har verken lest eller hørt at Nordnet sender ut epost til din eksterne epost konto (ikke den interne mailboksen inne i Nordnetsystemet kalt «Meldinger»).
Redigert 21.01.2021 kl 02:53 Du må logge inn for å svare
macland
12.06.2019 kl 16:30 7012

Nå er det primetraderen som er det viktigste. Har nettopp hatt en lang samtale med kundeservice. Fikk forresten ikke logga inn før etter det. Grunnen til det var at jeg på et eller annet vis hadde blitt sperret i morges. Uansett,jeg anbefaler flere å ringe å snakke med dem og fortelle hvor elendig verktøy vi har fått ift det vi hadde. De bare MÅ ta inn Primetrader. Så får yutviklerne leke videre med sitt og søke prøvekaniner til å teste det..Kundeservice må ta alt videre til utviklerne,og det var mange som hadde ringt om det samme.Dess flere dess bedre. Sa også at han burde ta klagene lenger enn utviklerne da de sannsynligvis maler sin egen kake med utvikling av hjertebarnet sitt, og ikke selv skjønner at det ligger i kuvøse.
Redigert 21.01.2021 kl 02:53 Du må logge inn for å svare
Norviking
12.06.2019 kl 16:36 7008

Virker noe amatørmessig hele Nordnet opplegget
Når man logger seg på sidene for å starte den "fantastiske Web traderen" så burde den åpnet i en ny fane.
Slik det er nå så forlater man Nordnet sidene når traderen åpner.
Da må man åpne disse på nytt om det er noe man ønsker å gjøre der
Må si jeg sliter med å bruke dette elendige "verktøyet" Dette har blitt en stor kamel å svelge for meg ! ( med andre ord: IKKE HAPPY ! )
Redigert 21.01.2021 kl 02:53 Du må logge inn for å svare
pipsoe
12.06.2019 kl 16:55 6991

Er så enig så enig, Norviking!
Redigert 21.01.2021 kl 02:53 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
12.06.2019 kl 17:15 6968

Jeg har betalt 500.000 i kurtasje til Netfonds siste årene.
Og jeg er rimelig lei, og innser at all gnist og lyst nå er borte for trading.

Jeg har fått en Infront Terminal, sponset, men jeg skjønner ikke hvordan jeg skal bruke den. Det ser jo ut som om jeg har lånt PC`en til Thina Saltvedt, eller Sissener. Ja jeg er like dyktig trader som Sissener, men jeg trenger ikke en slik terminal.
Samme med Infront WEB, forferdelig mye info, og 99% info jeg ikke trenger.

Har enda ikke funnet mine aksjer i infront etter 3 børsdager. Så dette her suger. Av alt jeg nå har å velge i mellom, blir det å gå tilbake til SBANK.

Det eneste Nordnett nå kan forstå, er at kunder som oss Netfondsere stikker. Det var INGEN god grunn for at de måtte ta netfonds av lufta. Finnes nok av eksempler der man kjøper opp, og fortsetter helt eller en periode med samme brands, altså som Netfonds.

SS
Redigert 21.01.2021 kl 02:53 Du må logge inn for å svare