NEL - Blir det KRAKK i dag?

Hammers
04.06.2019 kl 12:58 3743

Kjære Menighet!

6-tallet kom før man visste ordet av det - og nå er kursen ned 17,8%.
Definisjonen på KRAKK er vel 25% (eller er det 20?).

Vi nærmer oss - og nå er det snart full panikk i Menigheta!
Kanskje ikke så rart, når 1 MILLIARD aksjer plutselig begynner å sitte på løse hender.
Når den enkelte skjønner at "Predikantens" kr 10 eller 16 kanskje ikke var HELT til å stole på.

Hilsen Hammers.......som nå ser at vi har vært på 6,70-tallet
Redigert 20.01.2021 kl 11:51 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
04.06.2019 kl 13:02 3704

Koser meg når jeg vet Tigeren bomma så kapitalt.
Slettet bruker
04.06.2019 kl 13:03 3616

Skal ned på 6,20
spaggio
04.06.2019 kl 13:04 3592

Enda lenger til ha slår sin egen rekord i NAS. Tippet emisjonskurs på 140.- ble vel 33.-...…...
Hammers
04.06.2019 kl 13:04 3575

Det gjør også jeg, men jeg synes oppriktig synd på alle disse som han har forledet noe så jæv...
MrPutter
04.06.2019 kl 13:10 3503

Skam dere. For en gjeng med rasshøl. Makan. Bare fordi en person har en annen mening enn dere så oppfører dere dere sånn.

Rapportert.

MrPutter
SHARE-IT
04.06.2019 kl 13:11 3477

Jeg skjønner ikke hvorfor noen skal glede seg over at andre bommer og taper penger?????? Jeg synes selv at NEL ble uforklarlig dyr og gikk ut ca 1 kr lavere enn kursen nå. Trodde da at taket var nådd. Mener fremdeles at også den kursen er langt i overkant økonomisk ut fra historikken, herunder også resultater, oms., ordre etc så langt. Fallhøyden er derfor etter min mening stor fremdeles. Men jeg godter meg da ikke over andres tap for det. Det til tross for Tigerens periodevis hodeløse haussing.
Hammers
04.06.2019 kl 13:13 3427

Hvem er rasshølet her inne?
Vi har ADVART mot denne aksjen i lengre tid.
Dette samtidig som Menighetslederen har slengt massevis av dritt etter alle som har kommet med SAKLIGE motargumenter til hans haussing!

Hilsen Hammers
Redigert 04.06.2019 kl 13:19 Du må logge inn for å svare
Rakettrally
04.06.2019 kl 13:16 3357

Hva sier linjalen din om hvilke kurs man kan gå inn i NEL-aksjen igjen?
spaggio
04.06.2019 kl 13:17 3333

Rapportert, med bakgrunn i hva ! Jeg har enda til gode etter 25 år i aksjemarked å kalle noen for "rasshøl"så du burde gå i deg selv !
Hammers
04.06.2019 kl 13:18 3307

Se tråden om "Forsiktig salgssignal"!
really
04.06.2019 kl 13:18 3287

Jeg har sagt lenge at NEL er dyr på 6 kroner, så her er det fallhøyde igjen-
Slettet bruker
04.06.2019 kl 13:19 3256

Nå var det ikke morsomt lenger. Er veldig lei meg nå, dette går nok helt galt :( Men, nå velger jeg hvertfall å sitte, og får bare ta det som det kommer.
Slettet bruker
04.06.2019 kl 13:19 3250

Samme her.
Det er derfor jeg bruker tid på aksjer Tigeren hausser uten vett og forstand. Håper jeg har spart noen for tap.
Lurer på hva han har kostet aksjonærer som nå sitter med stygge tap.

SS
Slettet bruker
04.06.2019 kl 13:20 3197

Ha ha plasthammeren , fiffen og den sorte menighet koser seg over å robbe småsparerne!
De er totalt ødelagt i sitt sjelsliv og skylder på en person Tigeren.
Det er virkelig lavmål.
Nel kommer , shorterne sitter igjen med rødfis og de som har skjønt hydrogenets fremtid starter å forsvare sine possisjoner.
❤️????❤️????
Slettet bruker
04.06.2019 kl 13:21 3181

Er det bare nedsalget som gjør at denne går ned idag, eller har markedet forandret seg siden igår?
Håper på seriøse svar!

Var kanskje litt upresis, tenkte på markedet til NEL?
Redigert 04.06.2019 kl 13:31 Du må logge inn for å svare
MrPutter
04.06.2019 kl 13:26 3126

Jaja. Om man ikke selv skjønner risikoen ved å værd i aksjer så bør man la det være. Det at du er skadefro nå viser bare din totale mangel på selvinnsikt og empati. For om du innbiller deg at du er noe som helst bedte enn Tigeren så tar du skammelig feil. For det du bringer hit er kun usaklig baissing og det mot en Norsk aksje som du en gang ikke eier en eneste en av.

Tigeren bringer derimot massevis av informasjon og positivitet som du ikke evner. Du bare rakker ned på alle de som etter ditt syn er så dumme at de tror på noe så sjeldent som et nytt Norsk industrieventyr. Men jeg har nyheter til deg - DU kommer aldri til å rokke ved min tro på NEL og den fornybare bølgen som ruller inn over oss. Til det er du alt for usaklig og usmaklig.

Du er rapportert for mobbing!

MrPutter
Redigert 04.06.2019 kl 13:45 Du må logge inn for å svare
MrPutter
04.06.2019 kl 13:28 3095

Det er nok en combo etter fallet på NASDAQ i går. Donald Duck holder fortsatt leven i Andeby. Jeg sitter rolig.

Det kommer en rekyl.

MrPutter

Slettet bruker
04.06.2019 kl 13:30 3080

Rekylen blir ned til 1,98
Slettet bruker
04.06.2019 kl 13:30 3051

Markedet for hydrogen har aldrig vært så sterkt som nå , men svartfiffen og resten av den sorte menighet har spesialisert seg på å robbe barna altså småsparerne som prøver å bygge en fremtid.
Nå starter feigingene å dekke inn shorten for de sitter kun igjen med rødfis og markedet vinner !
Hydrogen er kommet for å bli og NEL er verdensledende , derfor vinner den gode menighet.
Slettet bruker
04.06.2019 kl 13:34 3007

Ref NRK i dag;

Norled skal segle hydrogen ferge fra 2021. Men må hente den fra Tyskland med lastebil til minst 2024.

Skal ikke nel tjene penger før 2024, minst??

SS
Slettet bruker
04.06.2019 kl 13:39 2948

SS og Hammers , dere som har spesialisert dere på løgn og skylder på andre!
Dere kjenner vel varmen fra the pit!
Vi som har storsjefen på laget koser oss over en trygg fremtid med NEL og Hydrogeneventyret som akkurat har startet.
NÅ SKAL VI OPP he he ❤️????????????????????❤️
Slettet bruker
04.06.2019 kl 13:43 2921

Nå Hammers , nå syr vi igjen haikjeften på den sorte menighet!
Skål ❤️????????????????????????❤️
MrPutter
04.06.2019 kl 13:51 2860

@Spaggio - karakteristikken var ikke ment for deg men snarere SS og Hammers. Jeg er ikke enig med deg i dine noe negative analyser rundt NEL men uenige kan man godt være så lenge man har gjensidig respekt for hverandres syn. Så jeg beklager om du havnet i kryssilden her på grunn av at jeg svarte på din posting av noe SS hadde skrevet.


Så til SS og Hammers:

En som godter seg over andres tap på den måten dere gjør her og har gjort tidligere kan kun karakteriseres på det viset.

MrPutter

Redigert 04.06.2019 kl 13:59 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
04.06.2019 kl 13:54 2834

Takk for nok et konstruktivt bidrag på forumet Hammers!

20% er å regne som krakk.

Må innrømme at det begynner å nærme seg kjøpers marked nå, hvis NEL bare faller ned til 2,00 kroner så skal jeg vurdere å selge NAS posten til fordel for NEL.

Emisjonen blir vel kanskje utsatt noen dager nå, Lykke hadde vel ikke forventet at århundrets største dumping av aksjer skulle flytte aksjekursen så mye.

Med vennlig hilsen
Eric Simpson jr - Solbrun investor uten NEL

Slettet bruker
04.06.2019 kl 14:00 2797

Du takker altså herr simpelsen for at plasthammern har forledet småsparerne til å tape sine sparepenger.
God bedring.
Slettet bruker
04.06.2019 kl 14:08 2763

Ja ja Hammers du og den sorte menighet blir vel tvungen til a dekke inn shorten før dagen er omme!
Synes du det var morsomt å rane småsparerne og skylde på Tigeren?
Slettet bruker
04.06.2019 kl 14:10 2747

Har vi så store problemer her på forumet at vi ikke kan diskutere hver andres investeringer uten at det blir bare skittkasting? Syns HEGNAR ONLINE snart burde vise sitt ansvar her med å innføre pålogging med fullt navn. Dette er jo helt utav kontroll.
Slettet bruker
04.06.2019 kl 14:33 2686

Pass på ordbruken, jeg har akkurat vært utestengt fra forumet i mange måneder pga diverse feilstavelser. Kan dere ikke bare glede dere over at NEL er dagens mest populære aksje målt i omsetning, det er da noe å glede seg over.

Eric
Hammers
04.06.2019 kl 14:50 2630

Hei Eric - og velkommen tilbake.
Ja, jeg har lurt på hvor det ble av deg - og så har det altså vært utestengelse?

Merkelig, du virker jo til å være en kultivert kar MED utdannelse - akkurat som meg.
Verre med disse småpøblene her inne - de som bråker akkurat som småunger som
ikke får lov av mamman sin å kjøpe gotterier på butikken.

Et simpelt ordforråd har de også, men klart det;
når man går rundt som svinebønder (e/eget utsagn) og hører grynting dagen lang......ja, da er det vel lett å ta etter?

Hilsen Hammers.......som setter pris på at "kulturlivet" her inne nå vil ta seg opp - med din gjenoppstandelse!
Slettet bruker
04.06.2019 kl 15:08 2576

Alt for mye barnslig dritt. Kan sammenlignes med en Facebook side som er mot innvandring. Klart at man i Hegnar-forum burde står fram med fullt navn. HØRER DU HEGNAR. Selv sitter jeg meget godt lastet med NEL-aksjer. Hjerterytmen ligger fortsatt på jevnt 55. Kursen falt mer en jeg trodde. Men for meg betyr det egentlig ingenting. _VET_ med 100% sikkerhet at kursen vil stige betydelig i mnd./år som kommer. At noen nå har kjøpt aksjer for millioner til 7.47, bekrefter bare ytterligere det jeg er sikker på. Det er vel bare day-tradere og kortsiktige aksjeeiere som her kan tape. Eller som panikksolgte ved å høre på alt dette piss-preiket av voksne.
Slettet bruker
04.06.2019 kl 15:25 2523

Enda et av disse barnslige innlegg, der vedkommende selv tror at selve innlegget er meget intellektuellt og innsiktsfullt. Men er kun fordekt innfulhet og pompøst.
Hammers
04.06.2019 kl 15:26 2516

Bare tull at man bør stå fram med fullt navn!
Folk må vernes mot alle de tullingene som vandrer rundt - og taper massevis av penger.
Slettet bruker
04.06.2019 kl 15:32 2488

Du får bare forsette.
Redigert 04.06.2019 kl 15:35 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
04.06.2019 kl 15:44 2452

Hvorfor skal Hammers og SS sjikaneres på det groveste, når det KUN er vi to som over tid har advart mot dette søppelselskapet?

Jeg minner sterkt om at jeg etter mange ukers fravær, ca 1430 i går advarte dere mot den INFO jeg satt med, og hva som kom. Dere lo, men tipper fliret er tørket bort i dag.

Nedsiden er fryktelig stor enda, så selg for guds skyld nå, og ikke vent til 3-4 kr kommer, for det kommer.

SS
Breikjeften
04.06.2019 kl 15:57 2406

"Kun kort tid" før Tigeren kjører "karusell" med "trekløveret" Hammers/SS/Lillegutt JR!!!!
Er_mi
04.06.2019 kl 16:06 2383

Har ikke så mye til øvers for Tigeren...

Men denne tråden er jo litt på samme nivå. Hvis man ikke daytrader så er det jo ganske uintressant hva aksjen er fra dag til dag. Det er ingen aksje som kun går opp uten å korrigere ned. At NEL noen gang vil korrigere ned etter flere 100% oppgang er det vel ikke noen som har vært i tvil om, selv ikke Tigeren.

Blir litt som å se på små barn som sitter å krangler i en sandkasse... :-D Dagens nedgang har svært lite å si når det gjelder det langsiktige caset NEL, på samme måte som 10 % opp imorgen har svært lite å si (og da vil jo Tigeren være ute å gi tilbake)... Det blir jo bare tullete.

En investering i NEL er en investering i at man har tro på at bruk av hydrogen i industri og som energibærer vil øke markant i fremtiden og at NEL er et veldrevet selskap som er i en god posisjon for å tjene penger på dette voksende markedet. Hvis man har null tro på at hydrogenmarkedet vil vokse i verden de næremset årene, og null tro på at NEL er et ledende selskap når det gjelder hydrogenteknologi så holder man seg langt unna NEL selvfølgelig.

Hva aksjekursen er til enhver dag, uke eller måned er per idag ganske uintressant sånn sett. Hvis man ikke er en rendyrket trader. Ingen her på forumet, hverken baissere eller haussere, vet med sikkerhet hvordan markedet for hydrogenteknlogi vil se ut om 5-10 år. Det enset vi alle vet er at NEL akskjen er i en svært stigende trend, som indikerer økt tro på selskapet, at salget til NEL øker samt at de siste 5-0 årene så har markedet i verden for hydrogenteknologi vokst ganske mye. Så pilene er peker oppover. Endelig fasit vil vi ha om 5-10 år dog. Så må jo bare le ner jeg leser innlegg både fra Tigeren og de fra den andre ytterkanten hver gang NEL faller eller stiger :-D

Det vil si, om Tigeren bomma totalt eller ikke er helt umulig å vite nå (selv om jeg altså er enig om hen er veldig drøy og ikke virker helt frisk til tider). Forøvrig, så er jeg ganske sikker på at mange som snakker om at NEL skal ned her ikke er i nærheten av å tørre å shorte aksjen. If you talk the talk, walk the walk ;-)