Anne Elisabeth Hagens forsvinning.

Futurum-mennene, etter navnet på bygget der Tom Hagens kontor ligger.

Radar-politiet mad in noway, finner ingenting annet enn. Martha Louise fant en sort, der hun burde funnet en GRØNN..

https://www.nettavisen.no/nyheter/innenriks/lrenskog-forsvinningen-politiet-gir-opp-leting-etter-to-menn/3423693714.html

DenialBenekte: "Den størest, fru havfruen poirot burde PST ha ansatt for lengst."

Vennligst hold Støre navnet langt unna meg. Poirot og Perry Mason er OK! ;-)

Det må jo være lov å undre seg litt om politiledelsen kanskje sørger for at enkelte saker ikke skal løses når man i dag leser at:
"Blant oppgavene som gjenstår nevner etterforskningslederen gjennomgang og sjekk av kjøretøy som har vært i området."
https://www.msn.com/nb-no/nyheter/norge/lørenskog-forsvinningen-–-interessante-og-viktige-oppgaver-gjenstår/ar-AACxxll?ocid=spartanntp

Jensen saken viser oss jo at politiledelsen mener det finnes korrupsjon blant fotfolket (les: mirroring).
Kanskje har... skal vi kalle det "forpurringsbeløp"... funnet veien fra milliardformuer inn til politiledelsen både før og nå?

Redigert 07.06.2019 kl 17:46 Du må logge inn for å svare

Det er også allment kjent at Frimurerne rotet fælt rundt i lokalene til utøvende og dømmende makt.. Som dere vet står lojaliteten til en såkalt broder OVER Norsk lov. ( Grisebinge med barnslige knokkel leker) spør dere meg

Eh, sjekk av kjøretøy?

Trodde det ble gjort i løpet av de første ukene, men herregud hva vet jeg om hvordan politiet jobber?

Dette er jo betryggende for de som har tenkt å begå kriminelle handlinger, bare å bruke sin egen bil for det virker ikke som politiet gidder å sjekke.

En annen sak der man kan lure på om deler av den enorme forsikringssummen fant veien inn til norske eliter...
https://resett.no/2019/06/07/dansk-politi-etterforsker-scandinavian-star-brannen/

Nå tar Danmark grep om alle merkverdighetene med denne saken som politiet likevel lukket etterforskningen av, en beslutning Stortingets Kontroll og konstitusjonskomite opprettholdt. 159 mennesker omkom i brannen(e), mest nordmenn.
papaXI
08.06.2019 kl 17:17 1030

Vi liker det ikke, vi kan mene at det aldri bør forekomme og etter loven er det forbudt, men du har helt rett, det er menneskelig å ta igjen. Lett å glemme dette, og jeg skulle likt å se hva ikke-politimenn ville gjort i samme situasjon.

Hva gjelder politivolden i Bergen tidligere, så har jeg ved selvsyn sett dette da jeg var i den byen.

Nå legges presset! - Well Done, etterforskningsteamet! - Storlaksen må slites ut før end game og håven tas frem...

"Kort tid etter at Anne-Elisabeth Hagen skal ha blitt bortført fra sitt hjem, ble mobiltelefonen hennes funnet. Politiet har hatt kontroll på den hele tiden. Politiet tok seg inn i milliardærekteparets bolig i Lørenskog 31. oktober – samme dag som Anne-Elisabeth Hagen (69) forsvant. Hvem som fant mobilen, ønsker ikke politiet å svare på.
– Mobiltelefonen betraktes som et potensielt bevis. Dette gjelder selve telefonen, men også innholdet. Det er derfor gjort ulike undersøkelser knyttet opp til telefonen, uten at vi ønsker å gå i ytterligere detaljer om hvilke type undersøkelser eller hvilke funn som eventuelt er gjort, sier politiinspektør Tommy Brøske i Øst politidistrikt til VG."
https://www.msn.com/nb-no/nyheter/norge/lørenskog-forsvinningen-fant-anne-elisabeths-mobiltelefon-i-huset/ar-AACMzJE?ocid=spartanntp
Redigert 12.06.2019 kl 21:13 Du må logge inn for å svare

Jeg tenker en viss person sitter i lange og harde avhør for tiden.
Redigert 12.06.2019 kl 21:33 Du må logge inn for å svare

Jeg er ikke agent, men mitt dekknavn er Hankook tror jeg.
Om jeg ikke husker feil og det var de dekkene som fulgte den forrige øsa.
13.06.2019 kl 15:57 793

Det er enkelte som mener de kan si alt, og også gjøre ting uansett om det kan såre eller nedverige andre. Og uten å forsikre seg om at det er rettferdig eller overfor den andre parten. Hvor blir det av de fine ordene?
13.06.2019 kl 15:57 793

Det er enkelte som mener de kan si alt, og også gjøre ting uansett om det kan såre eller nedverige andre. Og uten å forsikre seg om at det er rettferdig eller overfor den andre parten. Hvor blir det av de fine ordene?