NANO. Hvem har lest innholdet........

Frontmasta
NANO 04.06.2019 kl 17:01 4514

......i patentsøknaden som ble publisert i går ? Last ned bla. de 136 sidene ........... Dagens presentasjon forteller at innkjøp av tauverk til mastegjengen bør vurderes

Klikk på Dokumenter

Initial Publication with ISR( (A1 22/2019)) PDF (136p.)
Redigert 20.01.2021 kl 21:05 Du må logge inn for å svare
stockwalker
04.06.2019 kl 17:09 4493

Tja, dette var litt av en rebus..
Redigert 20.01.2021 kl 21:05 Du må logge inn for å svare
betongklumpen
04.06.2019 kl 17:16 4467

Er det tau for å henge seg i eller for å surre seg fast?
Redigert 20.01.2021 kl 21:05 Du må logge inn for å svare
stockwalker
04.06.2019 kl 18:12 4354

Trolig fortøyningstau i hyggelig havn
Redigert 20.01.2021 kl 21:05 Du må logge inn for å svare
TeeJay
04.06.2019 kl 23:36 3984

Tja, hva skal man si:

Svært omfattende, og selvsagt altfor faglig tungt for den vanlige menige, ergo meg...
Men en ting er tydelig;
Nano har mange potensielle kombinasjoner i flere indikasjoner.
Spesielt interessant at det virker som om ikke bare CD20 oppgraderes, men også andre reseptorer.
Imponert over hvor bredt de allerede har forsket
Definitivt mange potensielle partnerskap og mulige veier å gå
Redigert 20.01.2021 kl 21:05 Du må logge inn for å svare
ath100
04.06.2019 kl 23:50 3963

Noen formening om hva kombinasjonen med "external beam radiation" (konvensjonell strålebehandling??) er? Det har jeg i så fall aldri hørt om før.
Redigert 20.01.2021 kl 21:05 Du må logge inn for å svare
Kagge
04.06.2019 kl 23:52 3950

Over min fatteevne, men jeg er inne, patent er positivt og jeg skal ikke ut på en stund, blir konklusjonen?
Redigert 20.01.2021 kl 21:05 Du må logge inn for å svare
Sydney
05.06.2019 kl 09:34 3718

Står det noe om betalutins evne til å oppgradere cd 20 reseptorene og patent på dette? Da vil det jo uansett være aktuelt for salg til roche så de får bruk for rituxan igjen.

Redigert 20.01.2021 kl 21:05 Du må logge inn for å svare
Fjellgutten
05.06.2019 kl 09:57 3652

Det er jeg sikker på at Frontmasta kan gi en fyldesgjørende forklaring på. Neppe andre en han her inne som har kapasitet til å forstå rapporten i sin helhet og kan gi oss ignoranter en folkelig forklaring.
Redigert 20.01.2021 kl 21:05 Du må logge inn for å svare
ath100
05.06.2019 kl 10:44 3553

For å rekapitulere meldingen litt, det er en ting her som egentlig er veldig atypisk og nesten litt utrolig.

Meldingen er på innvilget patent. Men som et "haleheng" nevnes også disse nye patent-SØKNADENE. Nå er jo også patentsøknader søkbare på nett og slik sett offentlig tilgjengelig, men er det bare jeg som syns det er litt annerledes at de melder at de har sendt inn patentsøknader? Det stemmer jo ikke med mye annen strategi, meld kun når endelig resultat foreligger.
Redigert 20.01.2021 kl 21:05 Du må logge inn for å svare
Forum forum
05.06.2019 kl 11:35 3464

Frontal.
Da dro jeg på med 8000 nye aksjer. Litt kjedelig å ikke få de på 20-tallet, men jeg stoler rett og slett ikke på deg der.
Kanskje neste bulk :-).
Redigert 20.01.2021 kl 21:05 Du må logge inn for å svare
Kula
05.06.2019 kl 11:43 3452

Uten et større børsras, så har jeg vanskelig for å se at Nano skal lenger ned. 38/39-støtten virker å være solid, og herfra er det bare oppover (Eventuelt sidelengs en stund) det kan gå.

Frontal burde dekke inn sin påståtte short dersom han ikke er veldig trygg på generell børskollaps i nær fremtid.
Redigert 20.01.2021 kl 21:05 Du må logge inn for å svare
Frontmasta
05.06.2019 kl 11:51 3428

Det er en stund siden patentsøknaden ble innsendt av 7 norske og 2 franske forskere. Opplysningene er således litt gamle, men når ledelsen får nye opplysninger eller bedre resultater, så sender de inn nye søknader eller legger inn disse nye resultatene inn i eksisterende paptentsøknader. Ledelsen har oppdaterte resultater, som de får fra ICON som ikke medeles aksjemarkedet, og man skjuler / gjemmer dette bort for aksjemarkedet. Slik er det Innen BP. Jeg har skrevet tidligere at man finner mye opplysninger i bl.a papentsøknadene, men man må inneha like stor kompetanse som forskerene for å forstå innholdet. Jeg har ikke denne kompetansen, men når man ser bl.a hvor mange internasjonale forskere som forsker på produktene til Nordic Nanovecter, så mener jeg at produktene i pipelinen, i fremtiden vil løfte aksjekursen betydelig. At produktene vil bli godkjent er jeg overbevist om, men nye studier vil sannsynlig forandre noe / litt på behandlingen til de pasientene som har behov for Nordic Nanovecter sine medikamenter. At 2 franske forskere er med på patentsøknaden viser at ledelsen ikke har spisskompetanse på alle områder, men de har kunnskaper til å knytte til seg denne spisskompetanse. Disse 2 franske, Jean Pierre Pouget og Alexandre Pichard har publisert en rekke avhandlinger.

Les denne linken om Jean Pierre Pouget fra 8 Mai 2019

https://link.springer.com/article/10.1007/s00259-019-04334-3

Man finner mye på Internett ved å søke.


Litt på sidelinjen

Det ble publisert en artikkel om aksjekurs på 400 kroner, utalt av Arne, men jeg tenker at dette blir småpenger. Nå har Jefferies International Ltd 3 analytikere som skal vurdere Nordic Nanovecter
Philippa Gardner / Lucy Codrington / Peter Welford

DNB har en analytiker, Mr Pling................................................................ , så det er kanskje smart å binde seg til masta, for storkapitalen vil herje med aksjekursen

External beam therapy (EBT), also called external radiation therapy, is a method for delivering a beam or several beams of high-energy x-rays to a patient's tumor. Beams are generated outside the patient usually by a linear accelerator,
Redigert 20.01.2021 kl 21:05 Du må logge inn for å svare
frontal
05.06.2019 kl 11:56 3414

Så det er du som står bak dagens lille optimistiske oppgang.
Vel, jeg tror jeg vil få uventet dra hjelp når børsene snur i negativ terreng veldig snart.
Redigert 20.01.2021 kl 21:05 Du må logge inn for å svare
Hugoil
05.06.2019 kl 15:25 3220

teejay: det er kombineringen av radioaktivitetens bølgelengde, styrke og halveringstid som gir denne dream massage.
Redigert 20.01.2021 kl 21:05 Du må logge inn for å svare
Frontmasta
05.06.2019 kl 20:26 3004

Vi får bare vente på flere nyheter fra samarbeidet med Inserm og denne Pierre som forsker på flere produkter bl.a. 16F12 mouse monoclonal antibody, at the Cancer Research Institute of Montpellier - INSERM. Han har vært med på studiene til NN tidligere og er medforfatter av : Development of antibody radiolabeled drug conjugates.
------------------------------

Department of Pharmacological and Biomolecular Sciences, University of Milan - Mars 2019
Antibody-drug conjugates (ADC) have emerged over the last decade as one of the most promising new tools

Each year more than 90,000 cases of chronic lymphocytic leukemia (CLL) and non-Hodgkin lymphoma (NHL) are expected in the US. The standard of care includes immuno-chemotherapy with alkylating agents in combination with an anti-CD20 monoclonal antibody, in addition to targeted therapies such as Bruton’s tyrosine kinase inhibitors. While immuno-chemotherapy regimens are initially effective in inducing responses, most patients inevitably relapse and the same therapies show decreasing efficacy with repeated administration.
In recent years, CD37 has emerged as a new therapeutic target for B-cell malignancies. CD37 is highly and selectively expressed on the surface of mature B lymphocytes and B-cell malignancies. Therapies targeting CD37-expressing cells may become a useful alternative to CD20 targeting agents, due to the emergence of resistance to anti-CD20 therapies over time. Alpha-emitting radionuclides have demonstrated good potential for cancer targeted therapies because of efficient energy deposition along the short alpha track (50-100 µm). The absorbed energy causes irreparable DNA double-strand breaks and localized cytotoxicity while sparing surrounding healthy tissues. We have developed a targeted alpha therapy (TAT) where the CD37-specific antibody NNV003 is coupled to the alpha-particle-e
Redigert 20.01.2021 kl 21:05 Du må logge inn for å svare
Kjernekar
05.06.2019 kl 21:32 2892

For spesielt interesserte aksjonærer og greit å ha i bakhånd ved diskusjoner ved pubbesøk:

Man kan vel si at betapartikkelen fra 177Lu har en bølgelengde iht de Broglies dualitetsprinsipp,
men i denne sammenheng er nok det mindre interessant.
For fotoner (f.eks. gammastråling fra atomkjernen og røntgen fra de-eksitasjon av elektroner)
er bølgelengde og styrke er to sider av samme sak, ref. E = h * v.

Mer enn styrke så er vel høy dosering interessant for Nano, dvs. at man kan gi pasienten
høyere strålingsdose pga pre-dosering? Riktignok er passende styrke (energi) en positiv ting
for elektronet fra 177Lu, men den er langt fra eksepsjonell.

Halveringstid henger også ofte sammen med styrken (energien); kort halveringstid gir ofte
høy energi på strålingen.

Litt lenger opp i denne tråden nevner Frontmasta 'external beam therapy'. Vanlig her er
bestråling av svulster med lettere atomkjerner med f.eks. lineær akselerator kan gis "korrekt"
energi for å (nesten) kun bestråle svulsten (dette ble oppdaget for mer enn 50 år siden)
til forskjell fra gamma- eller røntgenstråling som bestråler "alt" på sin vei gjennom kroppen.
Røntgen (x-ray) kan ikke akselereres fordi fotoner ikke har ladning.
Redigert 20.01.2021 kl 21:05 Du må logge inn for å svare
Frontmasta
05.06.2019 kl 22:54 2726

Kjernekar......... Det du skriver har jeg ikke peiling på, men har man ustabil / lav blodgjennomstrømning er man ille ute.

Men jeg forstår at Big Pharma lurer under vannskorpen, slik gjedda gjør nå den sluker andunger og annet førsteklasses agn...........

Denne har dere nok ikke lest.............https://www.mablink.com/antibody-drug-conjugates/about-adcs/

(ADC = Det beste av de nye innovative terapeutiske teknologiene )

Nordic Nanovecter gjør det beste de kan for både PASSIENTER og aksjonærene, det vet STORKAPITALEN og de kortsiktige som trader



VI ER IKKE TIL SALGS, VI SKAL FÅ TIL PARTNERAVTALER SIER BRAVO. NORGE KAN OG VIL SKAPE ARBEIDSPLASSER INNEN MEDESIN. HUSK HVORDAN VI OPPFANT BLA KUNSTGJØDSEL MED ET JÆVLA BRAK I OSLO.............TAKKET VÆRE KRISTIAN BIRKELAND SIN LYSBUE

Det er mye som må gjøres før godkjenning foreligger. I løpet av 2019 kommer det nok flere gode børsmeldinger både før og etter jallabørsen`s åpningstider
Redigert 20.01.2021 kl 21:05 Du må logge inn for å svare
Hugoil
07.06.2019 kl 14:07 2326

kjerne: Veldig behagelig å lese den underliggende faglige ordleggingen. Jeg tenkte rent fysikalsk og du henfører i tillegg behandlingsskjema m predos. og dermed mulighet for høyere dose. Om jeg fortsetter å tenke rent fysikalsk, så vil drømmemassasjen også rent fysikalsk ligge i - skal vi si multi-tappingen (tapping, et engelsk massasje-begrep) ved (multi-) diffraksjonen. Ved høyere dose, så vil fraksjoneringen/det fraksjonerte området i praksis kunne bli (relativt) redusert. Jeg var innom dette for noen måneder siden... , uten at det trengs å bemerkes ytterligere for andre enn de som skjønner det.
Redigert 20.01.2021 kl 21:05 Du må logge inn for å svare