NAS - De "seriøse" NAS skribentene bidrar idag også

Frodon
NAS 05.06.2019 kl 22:01 3315

Det er samme hvor på NAS trådene du leser, bidragene til aksjonærene på HO er like hele veien og har vært det siden aksjen sto langt over kr 300. Selv om de har tapt 70-80% av pengene sine, er dette slik de setter seg inn i aksjen de investerer i...

I dag kl 19:49
Gud bedre....

signum20
I dag kl 19:52
hstray skrev
Noen ganger så lurer jeg Frodon er en algoritme som er programert til å skrive gjentagende innlegg o..
Har du sniffa lim????


signum20
I dag kl 19:52
Frodon skrev
????? Det er ikke et eneste oppegående menneske på HO som ikke skjønner at du er Tigeren ;) Mer enn ..
Du er hvit rundt nesvingene ???????

Maggaraabu
I dag kl 20:54
Er ikke verre enn en aldri så liten blokkering. Gjør underverker, renska godt opp her. Tror ikke man går glipp av så mye, man har jo lest det 100 ganger før.

Maggaraabu
I dag kl 20:54
Er ikke verre enn en aldri så liten blokkering. Gjør underverker, renska godt opp her. Tror ikke man går glipp av så mye, man har jo lest det 100 ganger før.

Breikjeften
03.06.2019 kl 22:37
livecnn skrev
Frodon´s lette behandling av sannheten, begynner virkelig å vise en meget desperat person. Hele forr..
"Kjent agenda fra Frodon", fremstår som "brønnpisser" på alle tråder!!

Opp+
03.06.2019 kl 22:37
Frodon skrev
Kan du dokumentere at Kjos sin belåning av NAS aksjene er avkreftet...? "livecnn I dag kl 22:22 Hel..
Nå begynner du faktisk å dumme deg ut frodon. Den troverdigheten jeg hadde for deg er snart borte.

kronekursen
03.06.2019 kl 22:45
Frodon skrev
Mindre gjeld....? Har du ikke fått med deg at NAS har bestilt MANGE nye fly i 100 milliarder klassen..
Er du oppdatert på forholdet mellom NAS og Boing i det hele tatt eller spammer du bare drit?
Redigert 20.01.2021 kl 20:12 Du må logge inn for å svare
Frodon
07.06.2019 kl 10:23 852

Nå faller NAS igjen, hvorfor selger dere aksjen når den er så billig???
Frodon
12.07.2019 kl 14:11 747

Nye nick, samme personer. Hva er vitsen med å bytte nick, når de skriver det samme med nytt nick? @IQernoedritt

"Nel10
I dag kl 13:59 
Kan ikke du ta ferie , sier ikke at du ikke har noen poenger , men du er bare så utrolig irriterende.
Ps vil anbefale deg å få deg et liv, de sier det er sunt

lypeders
I dag kl 14:00 
Frodon skrev  Jøss, leser alle de innleggene mine, looool

Beklageligvis forsøppler du forumet. Prøv eller Asia guttefoum eller noe slikt, du er en pest for oss her som ønsker og tjene penger.

Nel10
I dag kl 14:00 

Frodon skrev  Jøss, leser alle de innleggene mine, looool 

Ingen venner, naboer du kan snakke med ??"