NAS: Norwegian er et jævlig dårlig flyselskap


1) Umulig å komme i kontakt med. Svarer ikke på telefon og meget godt skjult kontaktinformasjon på websiden.

2) Elendig kommunikasjon på sms, e-post og i media ved forsinkelser og problemer. Som under punkt 1.

3) Undrar seg forpliktelser, gjør seg utilgjengelig og vanskelig, som under punktene 1 og 2.

4) Oppgir ikke skatter og avgifter på billettinnformasjonen (vises ved bestilling, men aldri siden), ved refusjon tar de gebyr og det er tvil om de refunderer riktig beløp. Blir vi snytt her?

5) De sa at WIFI var gratis og det skulle det fortsatt være, men ikke nå lenger. Gratis WIFI er så dårlig at det er likestilt med ingen WIFI, omtrent som før de innførte klassene premium og social media (snap, FB, Twitter). Sykt dyrt å kjøpe premium.

6) Alltid den gaten som er lengst unna. Sikkert billig.

7) Planetens dyrest lavprisselskap når sjansen byr seg, enten det er Champions League i Madrid eller streik i SAS eller noe annet som gjøre at det kan gå amok i prisingen.

8) Verdens dårligste Julekalender. En vits.

9) Svært ofte forsinkede avganger. Bommer på slotene i stor stil. Hevder å være presise, hvilket jo er enkelt når målet er stort nok, for eksempel 55 minutter til Bergen, en tur som tar 40 minutter. God margin heter det.

10) Wetlease:

http://gramsluftfartsblogg.blogspot.com/2018/10/norwegian-innleide-skittfly-skader.html

“Wetlease er meget skadeligt, så vi forsøger at komme ud af wetleases, så hurtigt som vi kan, og det vil vi gøre ved at frigøre vore egne fly. Det koster mange penge og er skadeligt for vores varmemærke, og der er ikke andet end lortefly at få ude i markedet,” sagde Bjørn Kjos på investormødet.
Han fortrød tilsyneladende straks bemærkningen, hvorefter han kækt tilføjede: “Det hørte I mig ikke sige.”
Redigert 21.01.2021 kl 06:19 Du må logge inn for å svare
Opp+
05.06.2019 kl 23:14 3516

Buhu??
Redigert 21.01.2021 kl 06:19 Du må logge inn for å svare
Frodon
05.06.2019 kl 23:16 3501

Bare vent til du står med en fly billett i hånden på en av basene til NAS i utlandet, og skranken for innsjekking ikke er betjent. Da var det DIN skyld at du ikke rakk flyet, enda du møtte opp 3 timer før avreise.

Only in Norwegian!!
Redigert 21.01.2021 kl 06:19 Du må logge inn for å svare
Frodon
05.06.2019 kl 23:17 3493

Og husk, dette er svaret fra en av eierne i selskapet. Bra kundeservice...?

Opp+
I dag kl 23:14
Buhu??
Redigert 21.01.2021 kl 06:19 Du må logge inn for å svare
Opp+
05.06.2019 kl 23:20 3468

Solgt meg ut med god fortjeneste i dag jeg frodon, så der bommet du igjen;) noen liker å tjene penger vettu. Vet ikke hva du driver med.
Redigert 21.01.2021 kl 06:19 Du må logge inn for å svare
Frodon
05.06.2019 kl 23:26 3434

Jada, alle dere "seriøse" NAS skribenter har tjent penger på NAS. Jeg har enda ikke hørt om en som har tapt penger, enda aksjen er ned 70-80%.

Redigert 21.01.2021 kl 06:19 Du må logge inn for å svare
Wrinkler
05.06.2019 kl 23:30 3409

Skal du for eksempel til Malaga er det stor sjanse for at de stiller med et 20 år gammelt drittrangt fly med besetning som knapt behersker engelsk. Et såkalt "lortefly" so Kjos kaller det.

Blir du stående forsinket i Alicante, Malaga eller hvor som helst, vil du få null informasjon og ingen voucher selv om forpliktelsen er slått inn (antall timer forsinkelse).

Redigert 21.01.2021 kl 06:19 Du må logge inn for å svare
Opp+
05.06.2019 kl 23:31 3404

Du som er så flink til og klippe og lime kan jo klippe og lime når jeg begynte å skrive her. Skrev det var støtte mellom 30-32 området og at jeg kom til å kjøpe der. Bra jeg ikke hørte på deg hvertfall. Men du kan jo alt nas og er en ekspert på aksjer. Selvinnsikt i orden hvertfall. Du bør slutte med å prøve å lure folk. Ikke bra, selv om jeg trur de fleste ikke tar deg seriøst da, hehe. Narr
Redigert 21.01.2021 kl 06:19 Du må logge inn for å svare
Frodon
05.06.2019 kl 23:36 3376

Har du opplevd dette en gang eller flere ganger?
Redigert 21.01.2021 kl 06:19 Du må logge inn for å svare
null-co
06.06.2019 kl 01:24 3304

NAS vinner stadig vekk priser for beste lavprisselskap basert på millioner av tilbakemeldinger. Har personlig ikke opplevd dårlig service.
Redigert 21.01.2021 kl 06:19 Du må logge inn for å svare
Frodon
06.06.2019 kl 17:54 3006

Det er egentlig ikke så rart at servicen er dårlig på NAS, når fly billettene er sponset delvis med pengene fra aksjonærene. Med en bra selskapsstruktur, hvor selskapet tjener penger, vil forhåpentligvis servicen bli bedre
Redigert 21.01.2021 kl 06:19 Du må logge inn for å svare
Frodon
07.06.2019 kl 12:32 2840

Kanskje det blir et bedre selskap i 2020??
Redigert 21.01.2021 kl 06:19 Du må logge inn for å svare
Wrinkler
28.03.2020 kl 10:01 2201

11) Trakasserte kundene ved gate og avkrevde 750 kroner for noen grams overvekt.

Så dette skal altså skattebetalerne betale for, slik at de kan gjenoppta praksisen med å behandle kundene som dritt?
Redigert 21.01.2021 kl 06:19 Du må logge inn for å svare
Ecf93
28.03.2020 kl 10:12 2145

Herregud... du får hva du betaler for... vil du ha super service velg et annet selskap men forvent betraktelig høyere pris...
vil du ha enda lavere priser velg ryan air men forvent følelsen av å sitte i hvite plastikk stoler fra europris å humøret til en flyvert som har vært våken i 17 timer med masete uhøflig halvfulle grinete mennesker, eller ta til gode med Norwegian som gir deg tilgang til gratis nett (ikke det beste men bedre en mange andre men du kan betale for bedre som hos alle andre) top moderne fly, som tar deg verden rundt til en ganske lav pris men fremdeles ganske ok standard, da sier det seg selv at dem må sette noen grenser på hva kunder kan å ikke kan... blir helt satt ut av hvor mange idioter det faktisk er her til tider... vis du drev butikk.. hvordan hadde du reagert vis en kunde kom å kjøpte reker i løsvekt, fylte på posen, betalte for 1kg får så gå tilbake å hive på noen hekto til etter betaling??...
Redigert 21.01.2021 kl 06:19 Du må logge inn for å svare
VL
28.03.2020 kl 10:22 2116

Morsomt at at skal klage på slik, regel er regel. Prøv å forklar til politiet at det bare var kun 5 km over fartsgrensen. Hold deg til regelen så slipper du bryderiet.
Redigert 21.01.2021 kl 06:19 Du må logge inn for å svare
VL
28.03.2020 kl 10:26 2096

Og du forventer top service for noe tusen kr tur/retur til utlandet?
Redigert 21.01.2021 kl 06:19 Du må logge inn for å svare

Let it go.

Det er ikke sunt å hate alt og alle fordi verden er ikke perfekt og livet er for kort.
Redigert 21.01.2021 kl 06:19 Du må logge inn for å svare
livsstil
28.03.2020 kl 12:46 1914

Et lite spørsmål, har det blitt avklart hvor mye NAS får av Boeing i kompensasjon? Hvorfor nevnes ikke det som en del av redningspakken?
Redigert 21.01.2021 kl 06:19 Du må logge inn for å svare
Pirlo21
28.03.2020 kl 13:02 1866

Er det sønnen/dattera til SS som har meldt seg på?
Redigert 21.01.2021 kl 06:19 Du må logge inn for å svare
Strategi
28.03.2020 kl 13:16 1817

Dette er gamle nyheter fra tidlig 2019
Nas tar kundene på alvor.
Har aldring hatt problemer med Norwegian verken i jobb eller privat.
Redigert 21.01.2021 kl 06:19 Du må logge inn for å svare

Takk og lov for at flyttelass i kabinen er blitt borte ..-;)
Redigert 21.01.2021 kl 06:19 Du må logge inn for å svare