Venstresiden er islamprofitører !

Scoopfinder
06.06.2019 kl 09:25 674

De vet at islamisering skader Norge, men det er viktigere å bli gjenvalgt. Muslimer stemmer på venstresiden.
Gjenvalg betyr lønn og pensjon. Islamprofitører !
Risk-reward1
06.06.2019 kl 12:21 660

Ja, det er ingen grenser for hva de aksepterer fra denne nazi-"religionen".
Nå er de stolte av deres første hijab har vært på Stortingets talerstol.......... Vår grunnlov pisses på, og nazi-tilbederne er stolte. SVikere!

RR
Betonghue
06.06.2019 kl 12:37 656

Ta Islam og de innpakkede NAVerne og kjør de opp der sola ALDRI skinner !
Takk!
Slettet bruker
06.06.2019 kl 12:46 652

Støres formål ved å invitere 10 000 syrere til Norge på APs landsmøte var å hente 10 000 stemmer til AP. Jo flere som blir underholdt via NAV, dess flere stemmer til venstresiden.
Daniel_K
06.06.2019 kl 12:54 650

Enkelte er tydeligvis desprat besatt av venstresiden. Finn dere en psykolog (helst en som tilhører venstresiden :-)
Risk-reward1
06.06.2019 kl 13:01 647

Som utpreget freppofobisk blir en slik uttalelse fra deg latterlig. Prøv litt selvinnsikt, men jeg tror ikke du evner det

RR
Daniel_K
06.06.2019 kl 13:10 640

jaja, nå som frepp snart er under sperregrensa så trenger vi ikke å bry oss om dem.
Et problem mindre her i verden. Hvem skal du stemme på nå da? Demokratene? lever Kleppa, Simonsen og gjengen? Lykke til Risky boy :-)
Risk-reward1
06.06.2019 kl 13:25 634

For det første skal vi avholde valget først ;)
For det andre er det freppofobiske hatet ditt ikke styrt av oppslutningen
For det tredje er og har aldri demokratene vært et alternativ for meg.

Skjønner at ditt valg av parti er om mange nok andre sauer gjør det samme, men det er ikke mitt styringsparameter.
Dessverre er det for mange Frp-velgere som vurderer protestpartier nå. Det kommer ikke til å gi mer Frp politikk, men mindre.
2 av 3 velgere støtter Frps bompengepolitikk. Da er det FRP det må stemmes på, og ikke alt annet.

Så min stemme går nok engang til Frp til høsten!
Du da Denial, har du klart å bestemme deg?

RR
Daniel_K
06.06.2019 kl 13:39 625

"2 av 3 velgere støtter Frps bompengepolitikk. Da er det FRP det må stemmes på, og ikke alt annet."

At dere ikke forstår det banale poenget at bompengepolitikk ikke er alt og omega for folk! Folk er opptatt av mange andre saker også. Men ekstremister er ofte kun besatt av en sak og tror alle andre også er det.
Daniel_K
06.06.2019 kl 13:41 624

Av prinsipp svarer jeg ikke på hvem jeg stemmer på. Det er personlig valg.
Redigert 06.06.2019 kl 13:41 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
06.06.2019 kl 13:54 615

He, he, dette er jo et annonymt forum, hvilken risk begår du om du blottlegger ditt partivalg??

For meg blir det FrP, denne gangen som forrige gang og flere ganger før det. Det er rett og slett ikke noe alternativ.
Slettet bruker
06.06.2019 kl 14:00 611

ekteDaniel la seg bakpå høire i starten men etter åkerskandalen ble det Trine Grandes Venstre før han la sin tyngde inn i mindretallet til Hareide i 2,9% partiet krf. Siden har resten blitt hemmelig men jeg sender han rett til venstresidens monumentale avdeling for slike.
Betonghue
06.06.2019 kl 14:01 610

Du får etterhvert ta innover deg at Bompenger betyr null og niks! Det er muslimsk INNVANDRING (Asyl-NAVere) som er vår tids største utfordring!
Dette helvete på jord - kalt Islam - ødelegger MIITT land, og du jubler høylytt, helvetes forræder !!
Biggy
06.06.2019 kl 14:14 604

Bektedaniel stemte i 2013 på Høyre og i 2017 på Venstre.
‘Det må bli Venstre’,skrev han her på HO i troen på at V ikke ville sitte i regjering med Frp,slik hans Høyre gjorde i 2013.......
Risk-reward1
06.06.2019 kl 14:29 594

Jeg nevnte bompenger som et eksempel, et viktig et av flere andre, men det er det som ført og fremst har gitt de dårlige meningsmålingene du er så glad for.
Ellers har du rett om ekstremister. Mer besatte av Frp enn deg og ArneB er vanskelig å oppdrive, noe som gjør dere til de mest ekstreme på forumet.

Andre har jo allerede påpekt ditt "prinsipp". Så det er tydelig hvordan flere andre ser og kommenterer hvordan du stadig driter deg ut. Prinsippet ditt burde være å slutte å juge, men det klarer du ikke. Det er de dummeste folka som stadig juger

RR
Truly
06.06.2019 kl 15:13 587

Venstresiden løper i flokk og tar ukritisk bølgen for islam.De har kjørt seg selv ut på sidelinjen ved i årevis å ha ropt ut om rasisme,nazisme og andre fordummende utskjellinger hver gang Hagen, Frp og andre advarte mot konsekvensene av den naive innvandringspolitikken.
Derfor tar de unisont bølgen for innvandrere og er tause selv når ekstreme islamister herjer.
Scoopfinder
06.06.2019 kl 19:38 557

Daniel stemmer Rødt, er selv islamprofitør og kaller høyresiden for ekstremister.
Hvor forvirra er det mulig å bli ?
Slettet bruker
06.06.2019 kl 19:40 555

Truly, en god observasjon av venstresiden men har du merket de er sliten av å finne på bortforklaring av islam og prøver å bli miljøbevegelse for 12+ år
Load
08.06.2019 kl 13:46 523

Det tenker jeg også Betong...

Muslim-innvandring er det eneste som betyr noe nå, alt annet kan reverseres, men ikke Norske statsborgerskap delt ut til velferdsmigranter.
Norge er et lite land og med det tempoet antall migranter fra MENA-landene øker og ikke minst tempoet de har på reproduksjonen, så er det uungåelig at man blir minoritet i eget land om få år.
Det er ikke et spørsmål om, men når det skjer.

Må man være i slekt med Einstein for å forstå hva som vil skje da?
Tydligvis, da det er overraskende mange som ikke ser dette som noe problem, men snarere heier og hjelper til så det skjer raskest mulig.
Redigert 08.06.2019 kl 13:47 Du må logge inn for å svare
triki
08.06.2019 kl 14:35 514

Blir nok ikke ny høreregjering ved neste valg, Erna drar til utlandet som beløning etter god jobb med å nedlegge Norge som nasjon.

FRP blir satt på gangen, så taktisk må man gjøre SP størst mulig i en rødgrønn regjering, og de må bli tydeligere på sine standpunkter. Med tanke på innvandring og at Norge skal være en selvstendig nasjon uten EU innblanding.