Rally o Lavo

Slettet bruker
07.06.2019 kl 11:09 1157

Plutselig g¨år det rette veien.

Nå kan de angre de som solgte på 0,80.

Her blir det rally før Pinse.

Mange som slal posisjonere seg til etter pinse

da det kommer en bra melding.

Hopp og sprett ,heia Lavo.

Bybonden
Redigert 20.01.2021 kl 12:13 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
07.06.2019 kl 17:54 1126

Dagens vinner LAVO-TV på 61,25 %.

Dessuten kom det to meldinger etter børsslutt i dag.

Gjett om jeg gleder men til Tirsdag, da flyger vi opp 100 % på en posetiv melding.

Hipp hurra og i helgen blir det bløtkake og en liten Conjack.

Hopp og sprett dette går bra.

Vi blir jo rike dersom dette fortsetter.

Hilsen Bybonden. Skål !
kronekursen
07.06.2019 kl 18:02 1115

Gratulerer med dagen til deg Bybonden! Og litt meg :) skulle tatt en større post på duppen, men la gå.. Skål!
aristokraten
07.06.2019 kl 18:19 1100

Hei

2 meldinger? Finner bare 1. Hvor er den andre? Dog en på norsk og en på engelsk. Og meldingen jeg finner er vel bare en protokoll fra egf.

Mvh aristokraten

Mvh aristokraten
kronekursen
07.06.2019 kl 18:29 1089

Ja det er bare 1 melding. Norsk og Engelsk Protokoll fra EGF. Det er hyggelig lesning ?
Høyere tegningskurs enn forventet og 8,5 mill i frisk kapital + en rekke andre gode betingelser.
Her er det bare langsiktige investorer inne og lånefinansieringen viser tegningskurs på 0,30 kr ?
Nyheter fra LAVO kan komme nå som EGF er gjennomført ?? Men protokollen er en 100 % kursdriver i seg selv på grunnlag av dagens sluttkurs på 0,14 ? Er du inne i aksjen?
kronekursen
07.06.2019 kl 18:56 1068

Protokoll fra EGF med finansiering: https://newsweb.oslobors.no/message/479034

Legger ved litt informasjon om finansieringen fra Børsmeldingen 29.05.2019 som nå er fullført i EGF:

LAVO: RESTRUCTURING AND NEW FINANCING
(Oslo, May 29 2019) On January 21, 2019, at an extraordinary general meeting, it was unanimously decided not to dissolve the company, but to work on getting new financing in place.

The company now has the pleasure of announcing that both credit agreements have been entered into and that the company has secured new funding for the company.

- In recent months, the Lavo team has worked very hard to save the company, and we are pleased to announce that Lavo.tv now rigged to achieve the potential that everyone involved and the shareholders have believed in. I am convinced that with the steps the company now is taking, everything is in place to create large shareholder values in the time to come, says Chairman Dag Vikar Skansen.

The enthusiasm is also shared by Alpha Bue Ocean, which now injects the company with fresh capital.

- We are delighted to continue our financing partnership with Lavo TV. We have worked extremely hard over the last few months to find a solution that aligns the interests of the company, the shareholders, the creditors as well as the investor. Although the management of the company has changed, the ambition remains. The project is as exciting as ever and thus quitting was never an option as we all firmly believed in the model, says Pierre Vannineuse, CEO of Alpha Blue Ocean.

Restructuring
Lavo has entered into an agreement with creditors which means that existing debt is deleted. All creditors with less than NOK 40,000 outstanding will receive full coverage for their claims. Other ordinary creditors will receive the highest amount of NOK 40,000 and 20% of the total outstanding amount. The remaining amount will either be converted into shares in Lavo at NOK 0.142 per share or be waived. Regardless of this, however, a few of the company's infrastructure-critical suppliers will receive 100 percent coverage for their requirements in order to secure further operation.

- This has been a tough but necessary process. It would not be possible to succed without a very good team in the company and the board, and cooperative creditors that accepted the offer, says Bernhard A. Steen, new CEO of Lavo.
- Most of all, this would absolutely not have been possible without European High Growth Opportunities, that is taking care of the financing.

New funding
To pay the outstanding debt and secure the necessary working capital, Lavo will enter into a completely new loan agreement with the European High Growth Opportunities Securitization Fund, which is affiliated with Alpha Blue Ocean.

-We are proud to have concluded this transaction with one of the first companies in our portfolio. We now believe that an effective and determined management team is in place to deliver value to its shareholders. Social media is a booming industry and we are convinced that LavoTV will be a disruptive player in the way sport fans follow their favorite teams and athletes, says Hugo Pingray, COO at Alpha Blue Ocean.

The NOK 7.5 million loan with a maturity of one year has a fixed interest rate of 15 percent per year, and a fixed conversion rate of NOK 0.20. However, the company can buy out of the agreement during the period to 120% of the loan amount.

- This is a fantastic deal. Alpha Blue Ocean has proved to be extremely benevolent and solution-oriented throughout the process. The fact that we now enter into an agreement, which in many ways is much better than what a company in Lavo's situation could expect, and that clearly shows how much all parties want to make Lavo a success, says Skansen.


For further information, please contact:

Bernhard A. Steen
CEO
Mobile: +47 920 54 258
E-mail: bernhard@steenkast.no

About LAVO.TV:

LAVO.TV was launched in 2017 as a mobile service based on existing TV-concepts, to offer direct video highlights and extra content for tv programs. As sports became more relevant and focus of strategy for many TV companies, LAVO.TV specialized in this service where all mobile users can find highlights both live and edited TV sports snippets. The company has established itself as the leading technology partner in the TV market and delivers finished services through the app, LAVO.TV. The company is developing the possibilities for more effective transactions between users, advertisers and content owners with block chain technology and digital currency.

LAVO.TV is listed on the Merkur Market list on Oslo Stock Exchange with the ticker LAVO-ME.
aristokraten
07.06.2019 kl 19:14 1063

Hei

Svarer på spørsmålet "er du inne i aksjen" Ja

Denne aksjen har jeg meldt aktivt på tidligere og ble sågar beskyldt for å hausse når aksjen gikk i bakken en gang i januar. Jeg var uenig i det og har hele tiden meldt at folk må ta sine egne valg for egne investeringer. Må innrømme at jeg ble sjokkert når Lavo-TV meldte avvikling (kun måneder etter at de via børsmelding sa at den økonomiske situasjonen aldri hadde vært ett tema og de mente den var god). Derfor har jeg ett avstandsforhold til aksjen og ønsker ikke å be noen kjøpe eller selge... for at det er risiko her må jo alle se.

Nå har de uansett økonomisk spillerom en stund framover, og det må brukes til å skaffe avtaler som genererer inntekter ellers vil ikke dette gå. Jeg meldte tidligere for de som ønsker å se bakover i mine innlegg at denne aksjen kommer jeg til å sitte i enten det går til h..... eller om det går oppover. Jeg er en mann som holder mine ord. Derfor er jeg fremdeles aksjonær. Dog langt i minus da min snittpris ligger på 0,49.

Ønsker uansett at Lavo-TV får det til og ønsker aksjonærer lykke til. (selv vil jeg kun følge denne med ett halvt øye), og om ikke noe spektakulært skulle skje så selger jeg meg ut om vi noen gang bikker 55-60 øre.. akkurat salget står ikke skrevet i stein om nye ting kommer fram som kan tilsi videre vekst. Men må innrømme at jeg ble såpass skuffet i januar at jeg mer håper enn tror.

mvh aristokraten
The-Gambler
07.06.2019 kl 21:04 1024

Håper på noen gode nyheter fremover, da er det uvisst hvor mange 100% oppganger vi kan få ??

God helg ?
kronekursen
07.06.2019 kl 21:20 1009

Godt å endelig høre om noen som er long i en aksje ? Jeg har også en høy inngang, men fikk snittet ned til 0,42 i dag ? Her kan det skje mye gøy og med en verdsettelse på 8,5 mill med kurs på 0,14 så skal det selvfølgelig opp mange ganger fremover. Sitter rolig i båten og venter på at det hagler inn med meldinger ? LAVO har jo mer i egenkapital enn hva de er verdsatt til ? Har falt over 95% og var faktisk opp i en verdsettelse på 100 mill.. og nå latterlige 8,5 mill med mange nye avtaler i ryggen, oppdatert app, buggfix og ny ledelse ? Dette blir nok bra ? God helg*