Hva liker du med pinsen

Slettet bruker
07.06.2019 kl 17:51 308

Je liker pinsetrafikken. Forrige pense så sto vi i kø fra Nesttun tell Leirvik i 7 timer fordi lavjødene på Stord arrangerte hømo fotballcup.

Så da fikk vi nok tid tell å sneffe løsemedler og drekke redbooze hele veien ned, forårsake 18 dødsulykker og kondemnere 140 kjøretøy se gett se. Så det liker je.

Hva liker dekan med pensen?

Je liker også at den hellige ånd viste seg for apostlene i form av ildtunger fra himmelen i pinsen gett.
Slettet bruker
07.06.2019 kl 20:34 296

Je tenker at Fredrik Frøkk liker å skyte vilt rundt seg i fylla med Mauser’n i pinsen gett
Slettet bruker
07.06.2019 kl 21:08 291

Det må han Fredrik F la være, ellers blir vi redd han
Slettet bruker
07.06.2019 kl 21:26 288

Er ikke Pinsen den mest hellige høytiden? Var det ikke da Den Hellige Ånd viste seg?

Det fine er at det er litt stillhet og ro slik at man kan tenke over mye. Gå mykt og barbent over gulvet med et glass gulrot/ananassaft og kose seg glugg med en god bok.

Jeg tenker også på de synderne som bruker bil i Pinsen og de har ikke skjønt mye. Selv på høytidsdager må de ødelegge skaperverket. Håper det voldsomt ekstra mengdene med politi tar ruskjørere og fartsforbrytere. Hørte politiet skulle ha tidenes største kontroller over hele landet. Det blir noe mangemillioner til statskassen der
Slettet bruker
07.06.2019 kl 21:41 284

Vi trenger stor kæll politi i Norge som kan bøtelegge Mentor for å være hømo se.
Slettet bruker
07.06.2019 kl 22:01 280

Kjellemann er slik en tøysekopp altså. Jeg tror han er lei seg fordi han ikke kan være med om ikke så lenge til Oslo 22. juni i år. Halve Oslo har lyst og har du lyst har du lov. Kom ut, kom frem som teksten sier til Finn Kalvik og den som ekte menn hører på mens de ser på det fargerike toget og de glade menneskene som er glade i mennesker og hverandre. De setter mennesket først.
Slettet bruker
07.06.2019 kl 22:13 275

250.000 deltok eller så på Pride i Oslo i fjor. Arrangementet er nesten like populært som 17. mai. Det sees på som en frigjøring for homfolie og lesbiske. Tenker mange av de som ser på har lyst til å delta, men at de kanskje har litt for mye vekt og ikke ser så bra ut lettkledde. Slik tenker i hvert fall jeg.
Redigert 07.06.2019 kl 22:14 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
07.06.2019 kl 22:19 271

Fantastisk moro. Her fra 2018. Hvis værgudene er med oss kan i år bli enda bedre.

https://pbs.twimg.com/media/ClzXluDXIAAx60k.jpg
Slettet bruker
07.06.2019 kl 22:48 260

Så mentor tar i bruk ord som synd og skaperverk men tar samtidig til orde for skammelig utukt og kjødelige lyster?
Slettet bruker
07.06.2019 kl 23:00 253

Noen av kirkens menn og kvinner synes Pride er aldeles greit. Politiet synes det er greit. Politikere synes det er greit. Dette er uskyldig moro med mye humor. Mennesker som ikke tar seg selv eller andre så høytidelig. Pride har vært en suksess i alle år fra start. Butikkene i sentrum tjener godt under Pride paraden og synes det er flott de også.

Jeg tar nok en dag i kirken denne Pinsen. Synes det er helt greit det også. Det er det Pinsen egentlig skal være til. De som kjører bil i Pinsen har nå flere guder og de går derfor i fortapelsen og de bruker nok opp 1000 kr. i bensin. Jeg bruker heller de pengene hos tannpleier og får et friskt hvitt smil som legger til min allerede betydelige sjarm;-)
Slettet bruker
07.06.2019 kl 23:03 253

Å je tenker nøkk du må bruke mer enn tusen krøner på det nedslagsfeltet av en spisestue du har, du.