Kanadisk muslim: Homofile må henrettes og sharialover innføres

Slettet bruker
08.06.2019 kl 02:19 452

Vi muslimer vil overta Canada siden vi føder flere barn. Sharialov er viktigere enn kanadisk lov, og homofile må henrettes. Muslimene vil overta Canada
Som en konsekvens av de sharialovene som det muslimske intervjuobjektet mente vil bli innført i Canada senest i 2060 på grunn av den demografiske utviklingen der muslimene i Canada får flere barn enn ikke-muslimene, mente han at det var åpenbart at homofile måtte henrettes. På spørsmål om hva som skjer med to homofile som går hånd i hånd på Gaza svarte han at de ville bli avrettet.

Hva i himmelens navn skal vesten gjøre?
Ingen som tør å spytte ut?


https://resett.no/2019/06/07/kanadisk-muslim-homofile-ma-henrettes-og-sharialover-innfores/
HP17
08.06.2019 kl 02:26 450

Det er jo berikende. Akkurat som at kvinnen må tildekkes og holde seg bakerst i moskeen.
Feministene og venstresiden elsker Islam, forstå det den som kan?
Slettet bruker
08.06.2019 kl 03:40 442

Det er ikke bare Islam feministene og venstresiden elsker, de legger seg ned med det meste av muslimer for muslimer og afrikanere elsker flodhest-ræv. (nevner bare en leder i et lite land) Jo feitere, jo bedre for dem, spiller ingen rolle at de ser ut som griser i ansiktet.
kokkohill
08.06.2019 kl 12:15 409

Sangria lover kan være bra , men denne homo bevegelsen kan godt ta litt mindre plass i samfunnet. Nå skråles det og gater stenges for dette cirkuset....
Slettet bruker
10.06.2019 kl 15:55 386

De er i ferd med å overta her i landet også. Jeg satte maten fast i halsen da jeg så denne hijab kvinnen stå å tale i Stortinget. Hvor er kleskoden som gjelder i Stortinget, og hvorfor får man stille i et kvinneundertrykkende plagg uten at de røde feministene reagerer?
Slettet bruker
10.06.2019 kl 16:26 383

Om hun har lyst å bruke plagget og du vil ta det fra henne er det per definisjon du som benytter tvang og undertrykking. En annen ting er om det er en lov i stortinget mot å bruke hodeplagg. Da skal det selvfølgelig følges.
kokkohill
10.06.2019 kl 16:44 378

Man bruker ikke lue inne ,dette er basic barnelærdom .
Slettet bruker
10.06.2019 kl 16:50 375

Jeg hadde planer om å legge til det også, men sånn i utgangspunktet er ikke folk som vil tvinge damer til ikke å bruke hijab noe bedre enn de som tvinger dem til å bruke den. Jeg tror det er mange som bruker den bare på trass fordi mange ønsker å ta den fra dem. På samme måte som kvinner i Iran, som en demonstrasjon, tar av seg hijaben.
Slettet bruker
10.06.2019 kl 17:24 367

Da kan vi bruke omvendt psykologi, vi fjerner den av ren trass fordi vi blir provosert.
Sotah
10.06.2019 kl 17:29 365

Vi har folk på forumet som har akkurat samme holdninger. Sjekk tråden til Change om dødsstraff. Jeg tror IS sine metoder får det til å krible litt i underlivet til enkelte av oss. Dessverre.
Slettet bruker
10.06.2019 kl 17:33 364

Jeg kan love deg at muslimske jenter elsker å ta av seg lenkene når de er sikker på at de ikke kan sees. Dette har jeg lang erfaring med.