Hør på denne 14 år gamle jenta snakke. PK media skjelver.

polemiker
SOPH 09.06.2019 kl 13:27 1381

Denne lille jenta som kaller seg Soph skaper stor furore på internett nå om dagen. Flere av videoene hennes er allerede blitt sensurert av Youtube og Google. Bl.a. denne :
https://www.bitchute.com/video/OdaUDeAGIck/

Mens andre fjortiser lager sminkevideoer tar denne intelligente jenta heller for seg en rekke fordommer og politisk betente saker. Hun snakker om barneekteskap, PK media, islam og muslimer bl.a. Ikke la dere lure av det uskyldige søte fjeset. Hun er frekk i kjeften som en gammel sjømann.

Hun har en Youtube kanal også, men der er det mange videoer som er plukket bort av sensuren. Hun er også blitt politianmeldt og de har allerede vært på døra hennes.
Slettet bruker
09.06.2019 kl 13:41 1367

Litt rart at de samme menneskene som fordømmer at 2 år eldre Greta Thunberg åpner kjeften synes det er kjempegreier at en 14 år gammel jente gjør det samme. Har kritikken mot Thunberg kun med sak å gjøre?
En kan mene hva man vil om innholdet men taleførheten er imponerende.
Slettet bruker
09.06.2019 kl 13:50 1364

(Soph is even more explicitly hateful on Discord, the gaming chat app, where she recently admitted to writing under the username “lutenant faggot” that she hoped for “A Hitler for Muslims” to “gas them all.”)

Slettet bruker
09.06.2019 kl 13:59 1358

Her er Greta Thunberg videoen hennes.

https://www.bitchute.com/video/aoS3FfY2ADHL/

Imponerende aktuell. Klima fornektelse har blitt en av de viktigste sakene i dette miljøet.
Sotah
09.06.2019 kl 14:04 1349

Jeg ga Soph en sjanse, det skal jeg ha bokført. Men halvtimesvideoer blir å be om for mye, jeg kom ikke gjennom 5 minutter en gang. Men andre bruker sin tid som de vil, selvfølgelig. Kos dere med dama, jeg finner på noe annet.
polemiker
09.06.2019 kl 14:05 1346

Nå har vel ikke jeg kritisert Greta Thunberg, tvert om synes jeg det er helt greit at ungdom engasjerer seg. Greta er vel en lettere tilbakestående jente som kynisk blir utnyttet av politiske aktivister som står bak denne bevegelsen. Det er et kvantesprang mellom Greta og Soph, for ikke å snakke om Støres rådgiver Sophie Elise.

Nå har jeg ikke hørt alle hennes videoer, kun noen få klipp, så kan vel ikke gå god for alt hun har liret av seg. Jeg lar meg imidlertid imponere av hennes utrolige vokabular, talegaver og logiske sans. Hun er blitt et fenomen på Youtube med nesten 1 mill. følgere. Hun fikk en ekstra boost etter at din yndlingsavis Buzzfeed lagde en reportasje om henne (for å disse og henge henne ut selvsagt).
Slettet bruker
09.06.2019 kl 14:12 1339

"Greta er vel en lettere tilbakestående jente som kynisk blir utnyttet av politiske aktivister som står bak denne bevegelsen. "

Som sagt. For folk som deg og sikkert mange på ytre venstre også så handler dette bare om sak. Man bruker personangrep for å diskreditere de man er uenig med. Du bruker det samme mot meg hele tiden.
polemiker
09.06.2019 kl 14:14 1338

Mange i PK media ser naturligvis rødt når de leser eller hører hva hun sier. Som vanlig tar de utsagn ut av sin sammenheng og de vil naturligvis ikke opplyse (eller de ikke selv skjønner) at hun bruker en intelligent form for satire i sine videoer.
Slettet bruker
09.06.2019 kl 14:17 1336

"at hun bruker en intelligent form for satire i sine videoer."

Hvem er det som ikke skjønner dette? Tror du noen som så videoen i åpningsinnlegget ditt tror at hun er en muslimsk niqab kledd jente?
polemiker
09.06.2019 kl 14:21 1333

Er det ikke riktig det jeg sier? Jenta har selv fortalt (bl.a. på Skavlan) om sin diagnose med Asberger syndrom, som er en gjennomgripende utviklingsforstyrrelse.
Slettet bruker
09.06.2019 kl 14:32 1326

25 berømte personer med Asberger

https://list25.com/25-famous-people-with-asperger-syndrome/2/

På lista finner vi navn som Abraham Lincoln, Mozart, Bill Gates og Vladimir putin.
Slettet bruker
09.06.2019 kl 14:32 1326

På hvilken måte skjelver pk media? Noen eksempler?
polemiker
09.06.2019 kl 17:19 1272

Det har vært en storm på Twitter i kjølevannet av denne artiklen til Buzzfeed (som Jabba siterte fra ovenfor), så du kan starte med den. https://www.buzzfeednews.com/article/josephbernstein/youtubes-newest-far-right-foul-mouthed-red-pilling-star-is

Her kaster journalist Bernstein alle hemninger og skriver en regelrett mobbeartikkel hvor han klipper ut sitater tatt helt ut av sin sammenheng. Han nevner riktgnok at "hun påstår at dette er komedie/satire", men siden innholdet sårer hans følelser og politiske oppfatning, tar han det grav alvorlig.

Festlig nok handler den videoen han advarer mot og som han etterhvert fikk fjernet nettopp om slike folk som han selv. Moralister og i egne øyne høyverdige PK folk som mobber og titulerer folk de er uenige i som nazister, rasister, white supremacy osv., uten at de engang er villig til å diskutere de sakene som kommer opp.

Soph er klar over at det hun sier vil vekke oppsikt og irritere mange på venstresiden. På slutten av videoen sier hun:

You could beg me kicking and screaming to stop disseminating the ideas I believe in, and it wouldn’t make a fucking difference,”

“If you’re still pretending to be mad at me...suck a fat cock in hell. If you’re a Gen-Z-er, never censor yourself and speak freely until the day you die.”


Er ikke dette ganske søtt sagt da? :-)
polemiker
09.06.2019 kl 18:08 1257

Var litt unøyaktig i sitatet ovenfor, mer riktig er:

"I don't care about muslims or christians, but I do care about what their prophet did to a 9-year old. So, if you’re still pretending to be mad at me for saying that,.. suck a fat cock in hell"

På slutten av filmen (17:25) dukker det plutselig opp et norsk flagg?

Jabba foretok en sammenligning med Greta Thunberg ovenfor. Soph har faktisk laget en video om henne, men tviler på om klimafascister vil like hva hun har å si.

https://www.bitchute.com/video/aoS3FfY2ADHL/
Slettet bruker
09.06.2019 kl 18:27 1249

Du er så treg. Jeg limte inn videoen av Greta Thunberg tidlig i tråden. (13:59). Hun kommer med de samme typiske personfokuserende angrepene mot Thunberg som du gjør, samtidig så anklager hun venstresiden for å angripe henne på samme måten. Det hele blir derfor latterlig hykleri.
Hun er også en stor fan av Alex Jones, som har intervjuet henne.

Hva er en klimafacist? De som ikke forkaster vitenskap?
Redigert 09.06.2019 kl 18:33 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
09.06.2019 kl 18:57 1241

Hva er en klimafacist?

Samme tullinger som de som hevdet at jorden var flat. Det tok litt tid, men vi vet nå at jorden er rund, akkurat som det vil ta litt tid før man skjønner at klimaet er normalt, men hvis vi begynner å redusere CO2, vil vi få store problemer på jorden.

https://resett.no/2019/06/09/en-saerdeles-veltalende-klimaskeptiker/
Slettet bruker
09.06.2019 kl 19:01 1236

"Samme tullinger som de som hevdet at jorden var flat."

Nå er det klimafornektere som fornekter vitenskap. Vitenskapsmannen Aristoteles sa at jorda var rund 350 BC. Helt opp til våre dager er det folk som fornekter dette, blant annet folk her på forumet som jeg har kranglet en del med.
Slettet bruker
09.06.2019 kl 19:13 1229

Hun snakker ikke norsk, sikkert derfor du ikke forsto det.
polemiker
14.06.2019 kl 23:54 1154

Klarer ikke helt å glemme denne jenta Soph som har vist et så utrolig politisk og etter mitt syn klartenkende talent. Dene videoen som har opprørt så mange venstrevridde og som Buzzfeed fikk fjernet fra Youtube er nå lastet opp igjen. Nå har dere sjansen til å se denne igjen og sågar slå på teksting for de som ikke helt klarer å henge med. Ikke så rart kanskje, for her går det fort i svngene.

Sotah klarte å holde ut i 5 min. påstår han, men da rakk han vel å få med seg at hun setter nettopp slike som ham ettertrykkelig på plass. Det er grupper av menn som tilbringer store deler av dagen med å trakassere og sette negative merkelapper på meningsmotstandere ved å kalle dem islamofobe, rasister, nazister el.l. uten at de tør å gå inn i diskusjonene. Disse femimistiske mennene tyr til den sedvanlige gruppetenkningen hvor fasit er fastsatt og hvor man prøver å fryse ut eller demonisere andre som ikke tilhører den samme gruppen.

Hun går også kraftig til angrep på de sosiale media og måten de manipulerer, sensurer og påvirker befolkningen. Folk på sosiale media som Facebook moderer seg selv og uttrykker bare følelser og meninger de tror at "gruppen" vil like og anerkjenne. Da får de "likes" og fortsetter i samme spor drevet av de dopamin virkemidlene disse plattformene spiller på.

Om denne smarte jenta får parfymert språket sitt litt, tar noen pauser og legger an til et litt mer enklere språk, vil hun nå svært langt. Er bare et tidsspørsmål før hun havner i media. Større talent har vel ikke verden opplevd noen gang.

Benytt sjansen før den blir slettet.
https://www.youtube.com/watch?v=AsRIWjp2MDk

Ps! Igjen, jeg kan ikke stå inne for alt hun lirer av seg, men er enig i svært mye i denne videoen.

Edit: Dårlig timing, glemte et lite øyeblikk at det var fredag kveld og neppe noen igjen som er edru nok til å se denne videoen :-) Vi får løfte det en annen dag.
Redigert 15.06.2019 kl 00:01 Du må logge inn for å svare
Sotah
15.06.2019 kl 10:05 1117

Og borte blei den. Da er det vel brudd på youtube´s retningslinjer, antakelig.

Retningslinjer om hatsk innhold
Selv om YouTube alltid har hatt retningslinjer som forbyr hatsk innhold, kunngjorde vi noen endringer i disse retningslinjene 5. juni. Her kan du lese mer om dette. Retningslinjene nedenfor er oppdatert med disse endringene.
Hatsk innhold er ikke tillatt på YouTube. Vi fjerner innhold som fremmer vold eller hat mot enkeltpersoner eller grupper basert på følgende egenskaper:

alder
kaste
funksjonshemning
etnisitet
kjønnsidentitet
nasjonalitet
rase
innvandringsstatus
religion
biologisk kjønn / kjønnsidentitet
seksuell legning
ofre for alvorlige voldshendelser og slektningene deres
veteranstatus
Hvis du ser innhold som bryter med disse retningslinjene, ber vi deg om å rapportere det. Her finner du informasjon om hvordan du rapporterer brudd på retningslinjene for brukere. Hvis du har funnet flere videoer eller kommentarer du ønsker å rapportere, eller hvis du vil rapportere hele kanalen til en bestemt bruker, kan du gå til rapporteringsverktøyet vårt, som kan brukes til å sende inn en mer detaljert klage.
Redigert 15.06.2019 kl 10:12 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
15.06.2019 kl 10:15 1110

https://www.bitchute.com/soph/

Du finner den her Sotah....:-)