IS-kvinnene må få dødsstraff

Slettet bruker
09.06.2019 kl 19:24 1400

Det finnes ingen tilgivelse. Det er for sent å be om tilgivelse. Dødsstraff!
Sotah
09.06.2019 kl 19:34 1393

Vil du brenne dem i bur eller kaste dem fra høye tårn? Langsom halshugging blir kanskje litt i overkant?
Slettet bruker
09.06.2019 kl 19:36 1393

Ja og når vi diskuterer Utøya er folk som deg mest opptatt av han som stakk av i en ferje eller så fremsier dere konspirasjoner om at terroren aldri har skjedd, som i Christchurch. Du blir ikke tatt seriøst før du er konsekvent. Jeg har ingen problemer med at IS kvinner som har begåttt terrorhandlinger havner på nabocella til ABB men vi kan ikke synke ned på samme nivå som de shariainfiserte statene du tydligvis liker å ta lærdom av.
Slettet bruker
09.06.2019 kl 20:17 1377

Tråden omhandler is-kvinner,og du drar utøyakortet med èn gang jabba!
Eier du ikke skam i livet?
Slettet bruker
09.06.2019 kl 20:18 1378

Hvorfor skal det være tabu å snakke om Utøya? Er du uenig i at alle typer terrorister skal behandles på samme måte?
Slettet bruker
09.06.2019 kl 20:22 1371

Tråden omhandler is-kvinner,forhold deg til det,ikke piss ned tråden med utenomsnakk,noen vil kalle det spamming...
Slettet bruker
09.06.2019 kl 20:38 1364

Merkelig at du kaller det spamming når topicen handler om straff av terrorister og jeg nevner den ene saken vi har hatt mot terrorisme i Norge. Jeg skjønner som sagt heller ikke hvorfor det skal være så jævlig forbudt å snakke om Utøya terroren. Men for å snakke om det du vil snakke om, mener du at IS kvinnene skal avstraffes med samme metoder som IS ble kjent for? På bestialsk vis og uten rettsak?
Redigert 09.06.2019 kl 20:42 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
09.06.2019 kl 22:03 1346

Se det ja,du klarte å holde deg til trådens emne!
Det fortjener jo et svar fra meg.
Svaret er nei,til begge spørsmålene.
Vi er bedre enn som så.
Men de skal stilles til ansvar for f@nskapet de har vert med på,og straffes i landet ugjerningene er blitt begått.
De har frivillig revet sine Norske pass,og skaffet seg papirer på at de er en del av sitt kjære kalifat.
Nå gikk det jo ikke helt etter planen med dette kalifatet deres,så nå er det opportunt for dem å grine på tv,og sende ungene deres foran seg.
Men vi lar oss ikke lure,vi er smartere enn som så.
kokkohill
09.06.2019 kl 22:08 1341

Hvilke straff disse is djevlene får raker ikke oss. De skal straffes der forbrytelsene er begått . Basta
Slettet bruker
09.06.2019 kl 22:42 1330

Is kvinnene bør bare tilbys det beste. Galgen. Slik kan de på kjenne på hva de har hyllet i IS
Slettet bruker
10.06.2019 kl 12:19 1292

Siden du svarte nei på begge spørsmål så innebærer det at du synes de skal få en rettferdig rettsbehandling. Hva om slikt ikke kan tilbys i Irak, Syria og Kurdistan?
Slettet bruker
10.06.2019 kl 12:46 1282

Ta bort spydighetene, så er jeg faktisk enig med Jabba i dette utsagnet: "Jeg har ingen problemer med at IS kvinner som har begått terrorhandlinger havner på nabocella til ABB men vi kan ikke synke ned på samme nivå som de shariainfiserte statene du tydeligvis liker å ta lærdom av."

Men jeg tviler på at Jabbe ser konsekvensene av at han kaller noe for "shariainfiserte stater" (aka shithole countries) - det er faktisk hva han bruker tid og krefter på å motargumentere andre for her på HO! #TheGreatAwakening ;-)
Redigert 10.06.2019 kl 12:49 Du må logge inn for å svare
Sotah
10.06.2019 kl 15:03 1264

Å slakte ned sivile damer er heldigvis utenkelig på våre kanter. Bra det. Så får vi heller tåle at noen høyreraddisser buldrer litt og lar seg trekke opp.
Slettet bruker
10.06.2019 kl 15:16 1259

"det er faktisk hva han bruker tid og krefter på å motargumentere andre for her på HO!"

Du skal lete lenge før du finner et eksempel på dette. Når jeg argumenterer i innvandringsdiskusjonene så argumenterer jeg mot åpenbar rasisme. Jeg har aldri lagt skjul på at jeg misliker styresett i ekstremmuslimske land som feks Saudi. Jeg var også den første som tok opp de nye ekstreme sharialovene I Brunei.
Når det er sagt så var det jo bra at du støtter mitt utsagn om at også disse kvinnene skal ha en rettferdig rettsak.
Redigert 10.06.2019 kl 15:17 Du må logge inn for å svare
kokkohill
10.06.2019 kl 15:19 1258

Disse kvinnene eller menn SKAL ikke til Norge
Redigert 10.06.2019 kl 16:37 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
10.06.2019 kl 15:37 1255

Det er i såfall leit for disse "sivile damene"som sven ynder å kalle dem.
De ville ha sharia,la dem få det!
Evner du ikke å se hvilke pinsler disse rasshøla,har påført andre?
Og nå når regningen ligger å venter på dem i postkassen,så skal de hentes ut og pleies av nav+
Virkelig?
Ikke i en normal verden,ikke f@n!
Slettet bruker
10.06.2019 kl 15:42 1254

Ikke skjønner jeg hva Sotah skal med disse damene. De har ikke livets rett.
Slettet bruker
10.06.2019 kl 15:48 1323

"Evner du ikke å se hvilke pinsler disse rasshøla,har påført andre?"

Jo, hva har det med saken å gjøre? ABB utførte den verst tenkelige forbrytelsen en kan tenke seg. Han gikk rundt i en time og jaktet på reddslagne ungdommer som var fanget på en øy. Vi gav jo han en rettferdig rettsak.
Slettet bruker
10.06.2019 kl 15:59 1316

Hva det har med saken å gjøre?
Skriver du bare fordi du har lært deg forskjellen,på vokaler og konsonanter?
Og så kommer du trekkene med abb.
Igjen!
Du er f@n ikke sann.
Eier du ikke medfølelse med dem som disse is-rasshøla av noen kvinnfolk fik kloa i?
Du ma f@n ta meg skjærpe dæ gut!
abb,er norsk,dømt etter Norsk lov og sitter der han hører til.
Disse iskvinnfolka,ER ikke norske,og skal følgelig IKKE dømmes etter Norsk lov.
Har du fått det inn i nøtten nå?
Slettet bruker
10.06.2019 kl 16:24 1308

Hvorfor får du abstinenser når jeg skriver om ABB?
Slettet bruker
10.06.2019 kl 16:36 1305

Tråden,har INGENTING med det rasshølet å gjøre,jabba!
Få det inn i skallen!
Slettet bruker
10.06.2019 kl 16:43 1306

Så når man diskuterer kriminelle handlinger og hvordan disse skal straffes så er det ikke relevant å snakke om rettspraksis fra andre saker? Er du født i går? Det er ikke du som lager reglene på dette forumet. At du får abstinenser av at jeg snakker om norges mest kjente terrorist gir jeg faen i. Forøvrig har det aldri vært snakk om straffforfølging av ikke norske kvinner, slik du later til å hevde i forrige innlegg.
Slettet bruker
10.06.2019 kl 16:50 1305

Man diskuterer ikke kriminelle handlinger,dimling!
Man oppfører seg,og diskuterer tema som ts,har lagt opp til.
Got it?
Abstinenser igjen,herregud mann slapp du opp for argumenter for å bringe abb til torgs igjen?
Jeg snakker om de som en gang var Norske,de andre er ikke relevante i dette tema,got it?
At du prøver å vri å vrenge på alt inne på ho,så det passer ditt forkvaklede verdensbilde,viser bare at du har seriøse problemer,søk hjelp.
Slettet bruker
10.06.2019 kl 16:58 1302

Nå er det vel heller du, som helt desperat vil legge lokk på en terroraksjon, som har problemer.
Men hvorfor sa du deg enig i at de fortjener en rettferdig rettsak i går når du tydligvis gir faen? Konsekvensen er at de får en proformarettsak og kjapp henrettelse eller, kanskje ennå verre, blir satt på frifot i kalifatet hvor de kanskje ikke har noen andre muligheter enn å gjenoppta faenskapet. De som engang var norske er fortsatt norske sålenge de ikke har fått seg statsborgerskap i et annet land. IS er ikke et land.


Donald Trump has told the EU it must take back its 800 Isis fighters captured in Syria by US-backed forces and put them on trial.

The president’s call came as he prepared to claim the end of the caliphate in north-west Syria with the fall of the final Isis-held town.
https://www.theguardian.com/world/2019/feb/17/islamic-state-isis-baghuz-trump-calls-on-european-allies-to-take-800-fighters-captured-in-syria
Redigert 10.06.2019 kl 17:00 Du må logge inn for å svare
Sotah
10.06.2019 kl 17:18 1295

Så finnes det selvfølgelig et hav av muligheter imellom å slakte dem ned og å applaudere dem inn i det norske samfunnet. Og skulle det gjelde en håndfull personer så er det meste på tråden her bare ubegavet babbel. Selvfølgelig takler norske myndigheter såpass. Jeg anbefaler opptil flere å kontakte fastlegen for å finne ut hvor dette hatet som bobler frem kommer fra. Når folk der nede må leve videre med det som har skjedd burde folk bak skigarder i grisgrendt strøk i Norge også få det til.
polemiker
10.06.2019 kl 17:41 1289

Jabba,
Donald Trump has told the EU it must take back its 800 Isis fighters captured in Syria by US-backed forces and put them on trial

Skal vi tippe at Trump forlangte dette pga. at han da visste at EU ville gjøre det stikk motsatte og heller dømme dem på stedet? Uansett om det var intensjonen eller ei, har det har i alle fall virket slik enn så lenge.

Hva er det som får Gule og andre sosialister her til å tro at at ugjerninger begått i utlandet av "nordmenn" skal fraktes hjem og dømmes etter våre patetiske lover? Drapene som ABB utførte skjedde her i landet, og skal følgelig pådømmes og straffes her. I den regionen som disse IS terroristene opererte praktiseres det i høyeste grad dødsstraff, men om det blir en rettstribunal sammensatt av EU eller FN, vil neppe det bli aktuelt.

Etter at folk blir dømt til livsvarig eller lange fengselsstraffer bør de sone i fengsel i Syria/Irak. Kostnadene for dette bør fordeles brodelig på de landene som har "bidratt" med terrorister. Dette kunne blitt et sårt tiltrengt sysselsettingstiltak og inntektskilde for Kurdere og andre grupper som skal gjenoppbygge landet.

Barna må selvsagt tas fra dem og adopteres bort til hemmelig adresse og til ikke-muslimer. De bør deislamiseres og holdes langt unna moskeer og imamer. Under soningen må naturligvis kvinner og menn holdes adskilt og milevis i fra hverandre. Da slipper man i det minste at disse folka formerer seg noe mer på en stund.

Dette er en vinn-vinn situasjon for alle parter. Vi slipper å få disse terroristene inn igjen i landet og slipper billig unna i forhold til soning og senere NAV støtte livet ut her i landet, PST kan konsentrere seg om andre ting osv. Disse folka får sine ønsker oppfylt ved at de da kan leve under enkle kår og tilbe sin profet så mye de ønsker på heltid. Fangene får praktisert sitt morsmål, kan ikle seg sine favorittplagg og slippe å irritere seg over oss andre vantro hedninger. Ikke er det langt fra Mekka og de andre hellig stedene heller.
Slettet bruker
10.06.2019 kl 17:56 1285

Trodde ikke change var kalleq men nå begynner jeg å lure
Redigert 10.06.2019 kl 17:56 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
10.06.2019 kl 18:13 1270

Først bør en samle alle dem som disse IS-kvinnene har plaget og torturert. Det er kommet for en dag at IS-kvinner har stått i med tortur og rene Hitler-metoder mot Jeseykvinner. Få Jesey- kvinnene til å rapportere hva IS-bandittkvinner har gjort mot dem og andre som de har holdt som slaver. Når historiene kommer frem, tenker jeg at IS-kvinnene ønsker at de aldri hadde sett en Jeseykvinne, og slett ikke ønsker seg til Norge.
polemiker
10.06.2019 kl 18:43 1259

Ja, de skal selvsagt etterforskes og dømmes i.h.t. normale rettsprinsipper. Klart det blir mye enklere å foreta slikt når man er på stedet og kan kalle inn vitner som oppholder seg i området, som f.eks. disse yezidi kvinnene. Dette vil også være ett ledd i deres rehabilitering og psykiske helse. Dersom de vestlige landene frakter ut deres slaveholdere, torturister og voldteksmenn for deretter å gi dem i beste fall noen få år i fengsel og deretter gratis underhold resten av livet, ville det trolig føles som nok et overgrep.

Man bør derfor sette en minstestraff bare for å ha deltatt i denne terrorgruppen. 20 år i fengsel er kanskje et passende utgangspunkt, så kan man heller plusse på for eventuelle overgrep som kan bevises. Mange av dem bør vel da belage seg på å tilbringe resten av livet i fangenskap.

Fordelene med å la de som har bidratt mest i å bekjempe dem til å passe på dem i ettertid er mange. Dersom de får klekkelig betalt for å holde dem innesperret vil det medføre at de nok vil passe godt på dem så de ikke rømmer. De vil da også bli godt behandlet med nok mat, legehjelp osv. slik at de lever lenge og de fortsatt vil tjene penger på dem.

Mange av de terroristene som er kommet tilbake til Sverige, har fått hjelp av myndighetene til ny identitet og hemmelige adresser i frykt for hevnaksjoner fra andre muslimer. Samtidig som de beskyttes, må de også overvåkes for at de ikke skal finne på nye terroraksjoner. Dette har svenskene selvsagt ikke kapasitet til, så at det vil komme nye terrorhandlinger i Sverige er det vel ingen tvil om.
Slettet bruker
10.06.2019 kl 18:57 1250

Straffen bør være å leve i islamland, og det får de nok i Norge mer og mer.
De aller fattigste i norge burde kanskje dra ned til IS og melde seg inn, og få arrangert flytur hjem (gratis), hemmelig bolig, jabb, kurs og mye servert av stort sotarødgult kurs abbarat ved tilbakehenting. Velkommen gjem igjen til norge, vi åpner skatteviljen på vidt gap og fyller på med bompenger slapp av.
Slettet bruker
10.06.2019 kl 19:04 1247

De må selvfølgelig miste statsborgerskapet. Til Norge skal de ikke.
Sotah
10.06.2019 kl 19:14 1241

Dette er først og fremst juristmat, change. Hvis loven sier noe annet enn du gjør så får du det selvfølgelig ikke som du vil.
Slettet bruker
10.06.2019 kl 19:20 1230

Ufattelig mange "gulimatias" avenatti juristmat levebrød, og vinner de har sotah AP AP AP kurs wild X askeludder i felten et fett levebrød på islamAPAPAPtrampeklapp industrielle komplex05

pst:dirken
fan i Han
ikke spør, for ingen kan forklare det)
Redigert 10.06.2019 kl 19:24 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
10.06.2019 kl 19:26 1227

De skal selvfølgelig ikke dømmes etter norske lover. ABB og norsk rettspraksis er uvesentlig her.
Sotah
10.06.2019 kl 19:48 1213

Du har et altfor lettvint omgang med begrepet selvfølgelig, change. At du mener noe gjør ikke automatisk at det blir sånn.
Slettet bruker
10.06.2019 kl 19:50 1211

At sotah AP AP AP slapper av med islam betyr ikke at islam er slapp, bare i samarbeid med AP.
HP17
10.06.2019 kl 19:53 1208

20 års fengsel for deltagelse i IS er et greit minimumsnivå
Slettet bruker
10.06.2019 kl 21:40 1164

Søk hjelp,jabba,du er helt ute av styring.
Et velment råd.
Kom tilbake når du er frisk.
atnorhe
11.06.2019 kl 10:29 1134

De bør absolutt få en rettferdig rettsbehandling. Det helt naturlige er at de får denne rettferdigheten der forbrytelsen ble begått. Det er de som har lidd, ikke Norge. Da må det bli "rettferdig" etter deres normer.