THINK kontra Hydrogen

Slettet bruker
NEL 09.06.2019 kl 20:15 788

ER aksjonær i NEL fordi jeg etter hvert ser en tydelig stor "grønn" fremtid, og en derav stor fremtid for Hydrogen. Vind, Vann, Sol, batteri og mindre olje vil selvsagt også spille med. Har også tenkt de samme tanker før, men nå dukket de igjen etter en reportasje i Dagsrevyen. Norge med bilen THINK hadde i utgangspunktet verdens første ide om serieproduksjon av elektriske biler. Bilen var nok noe tidlig ute, men vi rett og slett rotet bort hele prosjektet grunnet finansieringen. Her kunne vi også bli store på underleverandørsiden. Vi har nå NEL på norske hender. At regnskapet ikke er i balanse ennå er en sak, men firmaet er pr. i dag så vidt jeg kan se teknisk sett i verdenstoppen, og vel også har enkelte patenter. Lite snakk om Hydrogen i Norge, men mange land satser nå med meget store ressurser. (Kilde:= søk selv ) WEC har jo også nettopp laget en Hydrogen "innstilling". Personlig har jeg samme tanke nå om NEL som før om THINK. Staten/Equinor og andre burde virkelig se de enorme mulighetene NEL har også for NORGE. Store muligheter for at NEL nå etter hvert blir kjøp opp. Husker jeg riktig, så var de som i dag er store på Hydrogen, Tyskland, Japan, Korea og China og lærte om dette for noen år siden her i Norge.

Slettet bruker
09.06.2019 kl 23:22 538

Ta kontakt med EquiNor om det. (de burde ha stor N i navnet også).