Stygg Sak Siv Jensen - Bolig Pris , Banker; folk Reguleres

Slettet bruker
BLøFF 10.06.2019 kl 10:40 2045

Når skal det Norske folk våkne opp ?
siv Jensen har igangsatt følgende uten at folk protesterer. Dette har ikke noe med demokrati å gjøre. Kanskje det er på tide å regulere Politikernes goder de bare tar uten å spørre som fri tjeneste bolig i Oslos beste vestkant betalt av A/S Norge......

1. Regulere visa til å blokkere Neteller og Skrill med flere til å utbetale penger til din bankonto. Diktatur i Norge Jensen ?
2. Sette boliglån forskrift for å hindre at folk kan ta opp mer lån en 5 ganger iintekt med hensikt og stoppe prisveksten på din Private bolig
er det det samme som gjøres på børs mon tro ? Regulere kurser ?.
3. Skattelegge rabatt over 7000 kr på dine goder på din arbeidsplass. Politikere selv skatter de på godene sine ? Neppe ........
4. Bomringen. Frp driver det Norske folk for narr. Boikott FRP og kom dere ut av regjering, Vi ønsker ikke Frp i regjering mer. Løgn og bedrag parti.

kjør debatt. Monopol i Norsk Tipping ?..... Diktatur sier jeg
Redigert 10.06.2019 kl 11:00 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
10.06.2019 kl 11:09 2005

Tror du det blir mindre diktatur med Støre?
Slettet bruker
10.06.2019 kl 13:54 1920

iHar ikke tro på Støre , Hele greia er at nok er nok, Politikere tar loven i sine egne hender og gjennomfører tiltak det Norske folk ikke har akseptert.
Bare se på hvordan kommunene gjør som de vil uten at noen blir satt til ansvar. Stjeler , og omgår systemene og lager det svært komplisert for menigmann som de da seigpiner og sliter ut så de til slutt gir opp

Hva slags styring av dette landet skal vi akseptere egentlig ?
Det er jo ren mafia og korrupsjon det som praktiseres her til lands. Våkn opp ......
Redigert 10.06.2019 kl 13:56 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
10.06.2019 kl 15:42 1848

En ting som du kritiserer, at ikke folk skal kunne låne seg til gjeldsslave for livet, må du stryke, Det er faktisk folk i dette landet som
ikke har inntekt, men bruker kredittkort å kjøpe for.
Slettet bruker
10.06.2019 kl 16:09 1815

Jeg vet ikke, hvis vi ikke kan ha de som styrer nå, hvem skal vi da ha.
Slettet bruker
10.06.2019 kl 17:54 1767

Strupe tilgang på Boliglån så folk kan ta større forbrukslån istedet for og fullføre et boligkjøp og oppussing med lav rente.
Alt har sin pris men ikke lag sånne feller for nyetablerte eller folk med lav inntekter som må ty til dyre lån.

Slettet bruker
10.06.2019 kl 19:31 1732

Må si jeg er litt forvirret, har jeg oppfattet dette feil så beklager jeg. Jeg oppfattet det som om at regjeringen innskjerper
boliglån, slik at folk må ta opp dyre lån, og det må jo være galt.
Slettet bruker
10.06.2019 kl 21:11 1675

Tror dere missforstår innlegget
Les det en gang til.
Forbruklån har jo ingen ting med boliglån forskriften
Og hva med investoret som fikk 30 % krav

Det siv Jensen vil er at min og din bolig ikke skal stige i verdi mer
..

Slettet bruker
10.06.2019 kl 22:12 1635

Ja men hva gjør Kjøpere av bolig når de mangler 2-400 000 de tar forbrukslån for og få nok penger.5+1 er 6 kjøpet i boks.Eller feks 2,5 mill i boliglån resten i forbtuksln pga restriksjoner dette slår feil ut.
Boligen har i dollar og euro en svak utvikling i Norge som blir fattigere for hvert år pga valuta.Lønnsgapet mot valuta er også begredelig.Krona har blitt en bedriten valuta for kun konkuransekraften.Hvor blir pengene egentlig av?
Redigert 10.06.2019 kl 22:21 Du må logge inn for å svare
Zorin
11.06.2019 kl 12:36 1545

Jeg har klokkettro på Lysbakken! Så får vi håpe at også Marie Lan en dag også kommer inn på tinget!
Slettet bruker
11.06.2019 kl 15:52 1484

Huffda! Da er det jo ikke håp!
pengex
11.06.2019 kl 20:45 1433

Det med 5 ganger,n i boliglån er vel ok, Det skal jo betjenes også. 2,5 i lån 500k cash. 3 mill -15k i mnd.ca...…
Har du tatt ett slikt lån ligger du unna mono,komplett,sandango eller hva de heter disse idiotbankene. Og hvis du ikke klarer det....burde man ikke tatt lån i utgangspunktet.
Slettet bruker
11.06.2019 kl 22:53 1398

Enten tar du forbrukslån eller pant med sikkerhet,velg selv.Norske priser er uansett mot andre byer og land innafor.Husprisene er markedsdrevet uansett og hva som er fasit er ikke mulig og styre.At prisene ikke er dyre har med skattefradraget på renter og gjøre også,og utleie som er gratis.Jeg er mere redd Norges B som pga dyrere bensin og strøm og litt vekst rasler med rentene,det er unødvendig for debn skjøre norske avgiftsøkonomien staten styrer,
Norsk tipping er en korrupt mafia med fete lønnnger og biler som ikke butde vært der da mange taper månedsgrensen på 20 000 hver mnd men sier de betaler tilbake 96,4%.Spillemafia som ødelegger mange mennesker.De som vinner har blod på hendene kan man si.
Computum
25.06.2019 kl 00:32 1242

Finansdepartementet med Siv Jensen (eller er det EU, og Siv som logrer lydig?) har bestemt at BankID skal legitimeres med pass. Jeg har fått beskjed fra den banken som har utstedt min BankID at jeg må møte opp i banken, medbringende mitt pass. Banken ligger ca 30 km unna.
BankID'en har jeg brukt mot både banktjenester, NAV osv i årevis.
Har departementet plutselig kommet i tvil om hvem alle som bruker BankID er siden de setter igang et slikt apparat med unødvendig kjøring/tapt arbeidstid/bortkastet tid?
Hva om min BankID var utstedt av min andre bankforbindelse som ligger en flyreise unna? Sånt gjør meg skikkelig forbanna!