Greta burde ikke lyttes til. Hun er en papegøye som repeterer..

Slettet bruker
10.06.2019 kl 12:36 6713

ubekreftede teorier, og bidrar til hysteri og alarmisme, som dessuten kan true demokratiet, mens bakmennene gnir seg i hendene. Denne 16-åringen har ingenting produktivt å melde.

Greta er et barn, og hun misbrukes som en gallionsfigur for griske opportunister. Det burde være en barnevernssak. Hun er ikke tørr bak ørene, og hun vet ikke noe som hva hun snakker om. Hun burde fullføre videregående skole, og skaffe seg den kompetansen hun trenger for å utgjøre en forskjell, da hun er så bestemt på at hun skal redde verden.

https://resett.no/2019/06/10/klimahysteriet-a-tenke-selv-har-blitt-en-synd/
Slettet bruker
10.06.2019 kl 12:53 6674

Maria Zahler nå som klimaekspert. LOL
Disse bakmenn teoriene om at noen styrer henne som en puppet minner om de typiske NWO jødekonspirasjonene som er så populære på ytre høyre. Klima er i ferd med å bli den mest populære saken til denne gjengen nå når innvandringen ikke lenger er så ekstrem og antall terroraksjoner ikke er så mange.
Å redusere utslipp til luft og vann enten det er CO2 eller noe annet er fornuftig for oss alle, også økonomisk, enten man tror jorden går under eller ikke.
Slettet bruker
10.06.2019 kl 14:44 6638

Ekstremfeminist og diktator sympatisten Kari Jaquesson deler ikke uventet ytre høyres meninger om Thunberg.
Samme gørra uansett hvilken ytterkant man tilhører. Konspirasjonene er de samme.

https://twitter.com/KariJaquesson/status/1134737577322450944
Sotah
10.06.2019 kl 15:01 6600

Tror du må bruke capslock på denne, Change. Damen har millioner på millioner av følgere og er kanskje den hotteste tenåringen på kloden for tida. Lykke til.
Slettet bruker
10.06.2019 kl 15:41 6576

Det er et ufint av Jaquesson å si at det ser ut som jenta har Downs.
Slettet bruker
10.06.2019 kl 15:47 6569

Jabbe sier Soros står bak jentungen.


George Soros behind Greta Thunberg

Behind every world famous 16 year old climate activist there is a liberal oligarch and a globalist movement.

https://www.nyatider.nu/?s=Greta



Hva er det ikke det gamle spøkelset stikker sine gamle krokete fingre opp i.
Slettet bruker
10.06.2019 kl 15:53 6563

Du og Kari er sikkert et fint par.
Slettet bruker
10.06.2019 kl 21:31 6500

Denne jentungen er syk, hun har Asberger syndrom, og det kjennes ved at personen ikke kan se andre sider av en sak.
Hun skulle ikke hatt lov å farte rundt og spre feile opplysinger som folk biter på.
Slettet bruker
10.06.2019 kl 21:32 6497

Denne jentungen er syk, hun har Asberger syndrom, og det kjennes ved at personen ikke kan se andre sider av en sak.
Hun skulle ikke hatt lov å farte rundt og spre feile opplysinger som folk biter på.
Sotah
10.06.2019 kl 21:34 6493

Ytringsfrihet er bare for folk vi liker. Hilsen HO.
Slettet bruker
10.06.2019 kl 21:35 6482

Jaquesson er utdannet fysioterapaut bl.a, og ser nok at jenta ikke er "normal", dvs, som andre 16 åringer.
brahman
10.06.2019 kl 21:49 6472


Om ikke norske skoleungdommer har lært seg noen sannhet om klimaet, så har de ihvertfall lært seg mobbing - nettmobbing i dette tilfellet.

Et lite utvalg fra svarene til Jacquessons Twitter-melding:

"Drit og dra Kari, du er en jævla skam"

"For en ynkelig person du er blitt"

"ignorante nek".

Slettet bruker
10.06.2019 kl 22:37 6453

Fleinsopp hjelper mot klimadepresjoner

Nye forsøk viser at det narkotiske stoffet psilocybin, virkestoffet i fleinsopp, er en svært effektiv motgift mot depresjon, og Oakland i USA er den seneste byen som har legalisert stoffet. Men er dette en behandling vi kan stole på?

The Guardian stiller spørsmålet i en fersk artikkel. De har blant annet snakket med Michael, som slet med depresjoner etter at en nær venn tok selvmord. Han deltok i et medisinsk forsøk i London fram til 2016, og mener behandlingen hadde god effekt:

– Jeg ble en helt annen person. Jeg kunne ikke få på meg klærne raskt nok, jeg måtte ut i verden, treffe folk. Jeg var ekstremt selvsikker, som i ungdommen, før depresjonen oppsto og tok over hele livet mitt.

Forskere som Robin Carhart-Harris håper nå at stoffet skal vurderes mer positivt. Carhart-Carris leder forsøkene ved Imperial College i London, og tror at psilocybin er så effektivt i behandling av depresjon fordi stoffet hjelper mennesker å se livssituasjonen sin klarere. Han beskriver opplevelsen av å se pasientene under påvirkning av psilocybin slik:

– Det er nesten som å være i samme rom som spesielt kloke mennesker.

Uansett: Flere av pasientene har bedt om «påfyll» av fleinsopp etter avsluttede forsøk, siden depresjonene har kommet tilbake.

https://xstra.no/kan-fleinsopp-hjelpe-mot-depresjon/