Cobra Kai always dies

Slettet bruker
10.06.2019 kl 19:44 352

De tøffet seg og tapte alle gangene. Mr. Miyagi sa at styrken måtte komme innenfra, dypt inne i oss, og hvis den ikke gjorde det var den ikke sterk. Det ble derfor bare show off med tøffingene som ikke var noe tøffe likevel. Dette så vi kanskje best på Okinawa og under Miyagis og Daniel-san sitt besøk. Bøllene tøffet seg, men var ikke noe tess når det virkelig betydde noe i livet.

Så hvis du ikke tøffer deg, men bygger styrken inne i deg og tar vare på den til det virkelig gjelder i livet ditt så kan det være livsviktig. Da forstår du hvorfor jeg hele tiden har advart mot tøffing?
Slettet bruker
10.06.2019 kl 21:35 315

Det ser ut for at bio har fått med seg de nyeste sesongene av Cobra Kai ja, men poengene klarer ikke bio å få med seg som forventet.
Slettet bruker
10.06.2019 kl 21:21 319

Lawrence er lotion du. Drekker, begår vøld mot SV-ungdom og burner rundt i en fet Amcar gett.
Slettet bruker
10.06.2019 kl 20:40 329

Bio minner meg om han blonde overklassebølla i den første filmen av KK. Selv hadde jeg vært Mr. Miyagi gitt. Husker ikke helt om han gikk i fotform eller sandaler, men han var storkar ja.
Slettet bruker
10.06.2019 kl 20:30 334

Det er losers som skal tøffe seg. Å angripe svakere parter betyr ingenting og bekrefter bare med det hvor stor taper man er.

I forhold til tidligere generasjoner er vi uansett en gjeng mørkredde puslinger, avhengig av likes for å komme gjennom dagen.
Gjetergutten daniel drepte krigeren Goliat og kuttet ham i biter etterpå. Det var han som var den ekte storkællen.
Slettet bruker
10.06.2019 kl 20:26 338

Nærmer seg remmer nå.

Je har øppdaget en fem tell seks persønligheter så langt. Tenker nøkk vi sier 15g Fentanyl å rett inn je du. Grunnet plassmøngel må du dele rom med Lelle Tølla gett.