Slettet bruker
11.06.2019 kl 10:05 576

Han går nok til topps i partiet. De vet å sette pris på kjeltringer der. Jfr. Stoltenberg og medlemsjuks pluss blank lapp på frontruta.
Slettet bruker
11.06.2019 kl 11:36 564

Blir bare smågutt Stoltenberg i forhold til Støre!!!!
Slettet bruker
11.06.2019 kl 12:08 557

Dette rasket går "folk" inn i et valglokale og stemmer på?
Jeg har skrevet det før. Vi bør alle være glade over at denne Sjamanen til Martha Louise, bare var svart. Tenk om ha hadde vært Grønn?
Redigert 11.06.2019 kl 12:12 Du må logge inn for å svare
atnorhe
11.06.2019 kl 17:57 520

Tviler på at dette er som er oppvokst i rørsla. Dette er en som er importer,og ment som stemmesanker i fra andre importerte. Da måtte han selvsagt også ha en posisjon og makt.

AP er det aller siste partiet jeg stemmer på hvis jeg noen gang skulle finne på å stemme.
Dette partiet har utviklet seg i fra en bevegelse utgått av det store flertallet her i landet, arbeidere. De som måtte arbeide i fra de var ung, og noen i fra de var barn. AP var deres talsmann den gangen, og hadde stor tillit og dermed makt.

I dag er det Akademikere og offentlige ansatte i alle varianter som skal beskyttes. Der finnes det svermere og dilettanter som skal redde verden, og har sluppet inn kulturer som har hverken rett eller krav på hverken vår velstand, og langt i fra maktposisjon i vårt land.

Det hele er så åpenbart tullete, at selv de enkle vil se det, men her har den kulturelle og politiske eliten fryst ut alle innvendinger, med de konsekvenser det kan få for den enkelte. Der av ingen seriøs motstand, men den finnes midt inne i de innerste sirkler, siden en må regne med at der er det også en viss grad av rasjonell fornuft.
Slettet bruker
17.06.2019 kl 14:48 470

Er det noen som har respekt for politikere lenger? seriøst? Det er vel den mest kriminelle yrkesgruppen som finnes. Litt foran bilselgere, eiendomsmeglere og folk som jobber i spillselskaper.
Slettet bruker
17.06.2019 kl 14:53 468


Bare EN?
Slettet bruker
17.06.2019 kl 14:54 465

Jeg har ikke mye tillit til politikere nei, men jeg er samtidig ganske sikker på at dersom man gransker 100% av den norske befolkning mellom 30 og 60 år er det nok ikke mange man ikke finner noe snusk rundt, så det vil bli umulig å finne politikere i framtiden med plettfri vandel.
atnorhe
17.06.2019 kl 19:20 435

Nei, det er korrupsjon kamuflert som "fordeling", og flere "jobber" i det offentlige. Selvsagt må de som alle andre smøre steder og personer for å beholde makten. i AP er det makt for maktens skyld. Alt de foreslår, finnes det bedre billigere og mer effektive måter å gjøre ting på.
Deres tid er ute for lengst, men de har en stor skare med resurspersoner i det offentlige, som blir belønnet med gunstige godt betalte offentlige "jobber" samt hundretusener av grå byråkrater som sitter helt stille i båten til pensjonen er sikret.
Når vi så teller asylanter og innvandrere, er det en betydelig mengde stemmekveg med stort potensial de besitter.
Redigert 17.06.2019 kl 19:26 Du må logge inn for å svare