Nordnet er forferdelig dårlig ?

I dag stengte Netfonds.
Verden går ikke alltid fremover. I dag føler jeg meg blind/svaksynt.
Herregud for noe drit.

Primetrader i Ntf var genial. Nordnet klarer ikke engang å streame kurser på en nettside.

Jeeeezez ?
Redigert 11.06.2019 kl 09:29 Du må logge inn for å svare
2HB
08.07.2019 kl 19:42 2752

Nordnet fungerer overhodet ikke. Lenge siden jeg ikke ville ha mer med dem å gjøre.
Computum
11.07.2019 kl 11:41 2549

Påløper det noen kostnader ved å flytte fra Nordnet til Pareto? (kan jo spørre Pareto hvor jeg allerede er kunde, men lettere kanskje å få et raskt savar her?)

Når Nordnet mottar flytteoppdraget fra Pareto, tar de 150 kroner per verdipapir, maks 450 kroner. Regn med at Nordnet bruker 1-2 uker på å gjøre dette.
Computum
11.07.2019 kl 12:56 2474

Takk for svar, pecunifer.
pilsener
11.07.2019 kl 13:53 2433

Er akkurat ferdig med flytting fra Nordnet til Sbanken det tok 5 virkedager er kjempefornøyd med det .

prisen veit jeg ikke for jeg kommer ikke inn i Nordnet da mobilinnlogginga demmes er kaputt er bare megaglad jeg kom meg ut av Nordnetmyra

Flytt så fort dere kan

Mvh pilsener ;)))
fabian2
11.07.2019 kl 14:13 2401

Ja , Nordnet er håpløst , synd Hegnar bruker de på sidene sine....nå må jeg på E24 for å se "alt"...de er fine , de !!!!
Redigert 11.07.2019 kl 14:14 Du må logge inn for å svare
canarias
11.07.2019 kl 14:17 2393

Pjholter skrev Innlegget er slettet
Utrolig arroganse i Nordnet, og Netfondsplattformen vil ikke under noen omstendigheter komme tilbake sier de, ikke rart kundene stikker.
omans
18.09.2019 kl 09:50 954

https://www.dinepenger.no/penger/nordnet/hobbyinvestorer-raser-mot-nordnet/24694800?source=e24-front

Hvorfor kunne de ikke snakket med netfonds som de kjøpte opp, før de lagde noe som var dårligere og raserte det som var bygd opp over 20-30 år?

Jeg ser at det henvises til denne tråden i artikkelen.
For min del er det for sent for Nordnet. Jeg har flyttet til Nordea.
At de fjernet PrimeTrader var utilgivelig. Den er virkelig dypt savnet.

Primetrader var genial. Det var ikke akkurat et sjakktrekk av Nordnet å fjerne den
cold
08.11.2019 kl 17:10 496

Jeg er en av Netfonds kunder og ble med på lasset over til Nordnet, som dessverre er møkkadårlig, slik mange andre også erfarer.
Hos Netfonds kunne jeg handle valuta, råvarer, opsjoner og aksjer fra hele Europa og Nord-Amerika.

Hvem er det som har en platform som er mest lik den Netfonds hadde? og hvem tilbyr kundene å kjøpe valuta og råvarer UTEN nødvendigvis giring.

Får ikke logget inn på Nordnet. Problemet har vart fra kl 1200 i dag. Er det flere som sliter med det samme?

Har du telenor og bruker bank-ID på mobil?

Nei, ikke telenor og bruker ikke bank id til innlogging - bruker brukernavn og passord.

Noen som vet om en megler som tilbyr handelsverktøy hvor du kan tegne inn egne linjer i graf, korrigere vinner-/taperliste for små volum, endre visning fra åpning til slutt, og ikke fra åpning til akkurat nå slik funksjonen er låst i Infront? I det hele tatt, en nokså naken graf uten vannmerker, påtvunget volumsøyler osv, en graf hvor du selv designer visning, slik vi kunne gjøre i Netfonds.
Argus
12.11.2019 kl 17:17 207

Jeg ble også med Nordnet etter sammenslåingen med NetFonds.

Venter bare på å få solgt mine aksjer, så skal jeg avvikle hele sullamitten med Nordnet og gå over til et annet meglerhus. Pareto/DNB/Hvem vet?

Ikke engang grafene deres viser rett kurs.
Er på grensen til galskap. Ufattelig at de får holde på.
Måtte smile godt her en dag da en av de høyere opp i Nordnet systemet ble intervjuet i en eller annen nettavis, husker ikke hvilke eller hva fjotten het, men der snakket han om alle "amatørtraderene".
Det finnes utallige amatørtradere, men det finnes kun en amatørnettmegler som troner øverst. 🖕🖕