Au Pairen tilbake til jobb i Norge. Kallmyr "frifunnet"

atnorhe
11.06.2019 kl 12:59 427

for å hatt ulovlig arbeidskraft. UD har behandlet klagen til au pairen, og gitt henne medhold. Jøran Kallmyr blir trodd når han hevder hun ikke jobbet under tiden, og saken er ferdig behandle, og alle er lykkelig.

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/70jaEw/udi-snur-kallmyrs-au-pair-faar-jobbe-likevel
Slettet bruker
11.06.2019 kl 13:09 424

Det er 100% feil å si at alle er lykkelige, for Frp-haterne her på forumet sitter hårløse tilbake etter å ha revet av seg alt håret i frustrasjon over at dette "gikk i dass"
Slettet bruker
11.06.2019 kl 13:25 416

Her har noen trukket i trådene for å pynte på denne regjeringen. Mine mistanker er sterke, mens mine bevis er svake.
Slettet bruker
11.06.2019 kl 13:47 405

Nei men Mentor da.

Du må ikke bli så sur når ting ikke går som du håper.
Slettet bruker
11.06.2019 kl 14:08 397

Typisk fattig berm på venstresiden å misunne oss storkæller både au-pair og private tjenester. Misunnelsen er som kjent større enn kjønnsdriften.

Det barnehagetantene og ringehjelpene som stemmer venstreradikalt bør skjønne er at når oljeadelen slik som undertegnede har privat helseforsikring og bruker Volvat til alt, så blir det en plass ledig i helsekøen til vedkommendes trygdeskrog. Men neida, bitterheten lenge leve.
Slettet bruker
11.06.2019 kl 14:35 387

Fryder meg enormt at Sotah & co sitter igjen med skjegget i postkassa;-)))
Sotah
11.06.2019 kl 18:58 364

Jeg ser den, Mel. Og hvis han sitter over St. Hans har jeg gjetta feil. Det får jeg leve med. Men ikke før tida.
Slettet bruker
12.06.2019 kl 21:38 331

Resett får opplyst at det var en saksbehandler i 20-årene som for få år siden avla en bachelor i fred- og konfliktstudier som tok avgjørelsen om å kaste ut justisminister Jøran Kallmyrs aupair. Det var 9. mai fikk den filippinske kvinnen én dags frist for å forlate Norge, da hennes opphold i Norge var ulovlig.
Det skjedde uten at avgjørelsen om å kaste aurpairen ut ble forelagt ledelsen av Utlendingsdirektoratet, selv om det dreide seg om justisministeren som også er ansvarlig for Utlendingsdirektoratet.
Først 24. mai ble Forfang varslet om saken. Det har ikke lykkes Resett å få bekreftet hvem som godkjente avgjørelsen om å kaste ut Kallmyrs aupair, men øverste ansvarlig for denne avdelingen er enhetsleder for visum- og aupairavdelingen er...

… hold fast, he he he he… Steinar Munch Rotevatn.

https://resett.no/2019/06/12/saksbehandler-i-20-arene-uten-jurist-utdanning-tok-avgjorelsen-om-a-kaste-ut-kallmyrs-aupair/

(Innskytelsen er gjort av meg! Err'e muuuuulig!?! (Sveinung Rotevatn (32) er født 15. mai 1987 i Bergen; kan Steinar være bror eller far til den motbydelige politikeren? Hva for slags folk er disse FRP-haterne??? Herlig hevn fra Resett.)
Redigert 12.06.2019 kl 21:44 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
12.06.2019 kl 21:58 324

Fra kommentarfeltet (fordi de fortjener det)!:

Rolf Nilsen • for en time siden
Hehh - og Steinar Munch Rotevatn er vel ikke tilfeldigvis i slekt med asylaktivist og statssekretær for Venstre - Sveinung Rotevatn. Vennelista på FB med filter på Rotevatn for de to har en del overlapp, for å si det pent. Det lukter slektskap selv om de to ikke er "venner" på FB. Mon tro om de har vært det..
Sveinung jobber jo aktivt for å sabotere pressefriheten og ytringsfrihet om dagen - og fikk gjennomgå for det på NRK av Per-Willy Amundsen. Er det et lite "takk for sist" ute å går fra the deep state? Det burde være interressant å få kartlagt, for i så fall er det korrupsjon, tjenestefeil og en uskyldig tredjepart inne i bildet.
Flott gravejobb fra Resett dette! Det viser klart at aktivistene sitter i forvaltningen og utøver politisk makt i jobber som krever objektiv saksbehandling. Trump har "the deep state" å stri med - og det ser ut til at vi har det i Norge også.
Redigert 12.06.2019 kl 21:59 Du må logge inn for å svare