Noen av de som hater og skjeller ut Resett

Spill
11.06.2019 kl 13:40 583

https://resett.no/2019/06/10/journalister-politikere-forskere-mot-folkene-som-saboterer-for-resett/

Her er noen av de som hater Resett og skjeller dem ut.
Hvor er argumentene og eksemplene på hvor ille Resett angivelig er?

Resett skriver kritisk om media,avslører Fake News og maktmennesker som er politisk korrekte.
De nakne keiserne misliker dette,og viser at de er intolerante og negative til vinklinger som ikke lydig går i takt med ‘sannhetene’
som Meningspolitiet vokter.

Jeg leser Resett med glede akkurat som jeg leser venstresidas nettsteder.Fint med ulike synspunkter,så hvorfor
er det då sterke følelser mot Resett?Selvsagt er jeg også uenig med Resett,slik jeg også er uenig med det andre nettsider skriver.
Jeg liker uansett å lese andres vinklinger og på den måten lære hva andre mener.

Er det ikke bedre å skrive innlegg på Resett og med linker og god retorikk angripe dem saklig enn denne feige muldvarpgreia
med å henge ut de som leser,skriver og annonserer på Resett?
Skjellsord er ynkelige.
Slettet bruker
11.06.2019 kl 13:56 575

De oppfører seg som noen sutrende snowflakes. De skal få kritisere andre men gud nåde dem som våger å kritisere dem.
Jeg synes denne offerrollen de setter seg i er ynkelig og lite verdig for et nyhetssted som forsøker å fremstå seriøst.
Slettet bruker
11.06.2019 kl 14:04 571

Spill lider også av samme syken som Resett. Gang etter gang har han kritisert media for å være nehgativ til Trump men at presidenten selv bruker sin enorme megafon til å påvirke sine tilhørere til å lese hans foretrukne medier samtidig som han urettmessig omtaler andre medier som løgnere og folkefiender, bryr han seg null og niks om. Ynkelig og hyklerisk dobbelstandard.
Cortex
11.06.2019 kl 14:28 558

Resett har hatt noen overtramp i kommentarfeltet,men det har også de fleste andre nettaviser.Senest i forrige uke skrev en på VGs kommentarfelt at Trump burde få ei kule i panna.Hvorfor bruke dette mot VG,slik haterne bruker tilsvarende overtramp mot Resett?
De fleste av oss forstår at kommentarefeltet kan ta litt av uten at vi skal ta alt bokstavelig.
Ytringsfriheten er særdeles viktig,og da må vi ha forståelse for at ytringer vi selv ikke deler må aksepteres,og at kommentarfeltene tidvis kan ha ytringer nettavisen ikke står bak,men ved en glipp lot passere.

Resett bør tas på saker og ikke på de tullete angrepene mot annonsørene.
Å drite ut alle som leser på Resett og kanskje også skriver kommentarer blir for dumt.Terskelen på Resett er høy og ytringsfriheten står sterkt der.
Resett bør derfor angripes med innlegg og sterke argumenter.
Resetts nyttige idioter bør forstå at Resett bare vokser og får sympatier når argumentene mot dem er dårlig fundert og basert på å mobbe annonsører og drite ut de mange som leser der.
Hillarys utskjelling som deplorables om meningsmotstandere bør vi lære av........
Slettet bruker
11.06.2019 kl 14:36 551

Om noen faktisk mener at Resett er rasistisk så er de i sin fulle rett til å få mene dette.
Jeg la merke til at du ikke kommenterer det jeg sa om Trump. Han har 50 million følgere og går til angrep på media som ikke hyller han mens resett sutrer over twitter kampanjer hvor brukerne har noen få tusen kanskje. Det er adskillig verre det Trump gjør enn det privatpersoner i Norge gjør.
Daniel_K
11.06.2019 kl 15:47 527

Resett er rene kloakk. Mer er det ikke å si om den saken
kokkohill
11.06.2019 kl 15:50 524

Javel Daniel , så også er du , men jeg skal kjempe for at dritten din fortsatt renner som den skal.........
Slettet bruker
11.06.2019 kl 16:06 515

Daniel_Kuk

Hvordan vet du det? Du har jo aldri lest noe der.
Truly
11.06.2019 kl 18:44 494

Nå er det jo nettopp denne stakkarslige utskjellingen,helt uten saklige begrunnelser, som kritiseres.
Helt legitimt å være sterkt uenig med også Resett,selvsagt,men hvorfor da ikke argumentere mot Resett heller enn å kun slenge ut negative karakteristikker?
Gode argumenter er mye mer knusende enn tøvete skjellsord basert på kloakk og lavmål!

Sikkert for krevende å argumentere med gode eksempler,så derfor velges utskjellingen de færreste tar alvorlig,og som gis Resett både oppmerksomhet og sympatier.
Slettet bruker
11.06.2019 kl 18:59 487

Har du nå brukt 3 forskjellige nick bare på denne tråden? Hva er det du prøver å oppnå ved det?
Truly
12.06.2019 kl 13:33 451

https://resett.no/2019/06/12/aktivistene-lykkes-resett-blir-kastet-ut-av-nok-en-annonseplattform-og-mister-inntekter/

Ny artikkel om aktivister som går etter annonsørene til Resett.
Antall kommentarer etter artikkelen viser at dette er god indremedisin for Resetts lesere som igjen blir minnet om hvilke krefter som
kjemper mot Resetts ytringsfrihet.
Resetts nyttige idioter svikter ikke,og oppmerksomheten og sympatien for Resett er sikret!
Slettet bruker
12.06.2019 kl 13:51 442

Skal ikke annonsørene ha rett til å annonsere hvor de vil? Resett må finne seg annonsører som er komfortable med å annonsere på deres sider, ikke sutre over de som ikke vil. Og det later til at de mener det er uetisk av personer å klage til annonsører. Hva er uetisk med det? Skal ikke folk få klage og si sin mening? Var det ikke 5000 som sendte klager til NRK når de annonserte et program med en hijabkledd programleder, allerede før programmet var sendt? Vi ser også både her på forumet og i kommentarfelt ellers at msm media er under konstant kritikk. Er dette også uetisk?
Jeg tror ikke resett, og dets lesere, har noen grunn til å sutre over at andre kritiserer dem når de er like ille selv.