NEL - Radiotaushet OPPHEVET!

Hammers
11.06.2019 kl 17:44 8928

Virkelig stille i Menigheten i dag!
Ikke noe HÅP - Ingen TRO - og ei eller noen KJÆRLIGHETSERKLÆRINGER å videreformidle.
Nei, kun en stille stund for seg selv - der alle sitter som Emil i Lønneberget i hver sin snekkerbu - og tenker over sine "hyss"!

Hilsen Hammers

Redigert 21.01.2021 kl 06:12 Du må logge inn for å svare
Hammers
11.06.2019 kl 19:46 5642

NEL øker aksjekapitalen.....IGJEN!
https://www.hegnar.no/Nyheter/Boers-finans/2019/06/Nel-oeker-aksjekapitalen
Jeg vet ikke hva deres aksjeprogram går ut på eller hvilken pris de ansatte må betale, men ser det står kr 0,20 pr aksje (pålydende?).

Hilsen Hammers
Redigert 21.01.2021 kl 06:12 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
11.06.2019 kl 19:56 5559

https://newsweb.oslobors.no/message/479151
Må HO-freden vare leeeenge, og stripedyret bli evig [inne|ute]stengt.
Redigert 21.01.2021 kl 06:12 Du må logge inn for å svare
Framtia
11.06.2019 kl 23:37 5338

...egen lykke er vel og bra, men andre's ulykkje er ei å forakte...
Lavmål innlegg fra deg Hammers! Det har skjedd en ulykke og det burde vært mulig selv for deg, med flere, å tone ned utidigheter og hets en stund fremover!
Redigert 21.01.2021 kl 06:12 Du må logge inn for å svare
omans
11.06.2019 kl 23:47 5287

ts og likesinnede er i samme gaten som såkalte haussere, ved å komme med samme lavmål innlegg som ingen har brukt for allikevel
Redigert 21.01.2021 kl 06:12 Du må logge inn for å svare
Hammers
11.06.2019 kl 23:56 5209

NEL'erne hyller den stripete's hallelujarop om evig lykke.
NEL'erne kommer med denne type "lavmålinnlegg" når de deretter ramler RETT ned fraukjelleren.
Who cares!

Hilsen Hammers
Redigert 21.01.2021 kl 06:12 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
12.06.2019 kl 00:04 5167

Jeg har sovnet og våknet to ganger, i tillegg prøvd å lese for å danne meg en mening om NEL. Så jeg lurte på om jeg skulle legge meg, da det ikke var noe liv på forumet. Det kommer sikkert til å gå bra, det er jo ingen som er skadet eller noe.
Redigert 21.01.2021 kl 06:12 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
12.06.2019 kl 00:28 5076

Nå ble det stille igjen, hva driver dere med?
Redigert 21.01.2021 kl 06:12 Du må logge inn for å svare
Shinkage
12.06.2019 kl 01:06 5016

Jo, jeg hadde faktisk håp og tro på at det fantes både saklige og fornuftige tanker i hodet ditt, etter å ha tvilt sterkt et par ganger.

Så dukker du opp igjen med sutring om tigeren, og noen totalt intetsigende forsøk på å skremme opp noen som du kan herse litt med og slenge dritt til. Selvsagt lar du som vanlig helt være å svare på innlegg som faktisk tar tak i det du sier, og kommer med argumenter du til og med kunne dristet deg til å være uenig i.

Hva slags tøvete innelegg er egentlig dette - du bør virkelig ikke uttale deg om "lavmålinnlegg". Svar heller på spørsmålene du har fått hvis du overhodet vil ha noen diskusjon om dette temaet.
Redigert 21.01.2021 kl 06:12 Du må logge inn for å svare
rischioso
12.06.2019 kl 01:11 4997

Takk for godt innlegg - det hadde vi bruk for … ;)
Redigert 21.01.2021 kl 06:12 Du må logge inn for å svare
rischioso
12.06.2019 kl 01:13 4975

Når man går tom for hausse argumenter så kommer gjerne personangrepa - ikke mer komplisert enn det … ;)
Redigert 21.01.2021 kl 06:12 Du må logge inn for å svare
Shinkage
12.06.2019 kl 01:22 4929

Javel, men Hammers driver ikke med hausse argumenter, og det gjør ikke jeg heller, så jeg forsto ikke helt hva du mente :-).

Generelt sett er nok det du sier riktig.
Redigert 21.01.2021 kl 06:12 Du må logge inn for å svare
rischioso
12.06.2019 kl 01:26 4917

Utidigheter og hets?

Ulykken burde være en vekker - denne gang var det en stasjon - neste gang kan det være et kjøretøy og det er ingen rocket science å kunne skjønne konsekvensene av det når og hvis det skjer.

Det er av samme grunn at hydrogen kjøretøy aldri vil bli noen suksess - verden består av mer enn kun California for de som ikke visste det.

Nikola har snakket i årevis om at vogntoget snart skal settes i prod - ennå er ikke oppstarten en gang i sikte - store ord og lite levert er sjangeren som går igjen. Man skal heller ikke bli overrasket om Nikola vil være borte over natta for investor interessen har en grense - også der …

For de som kjenner til historien så har jo NEL en (u)vane med å inngå ikke bindende milliard kontrakter som aldri har blitt til noe annet enn en trigger rett i forkant av nye emisjoner og visse går på gang etter gang …

Som ledelsen selv sier, de bygger for neste generasjon - mao, en tippekonkurranse på lånt kapital for innen hydrogen så lever man på lånt tid og tiden er nå NEL sin største fiende ...
Redigert 21.01.2021 kl 06:12 Du må logge inn for å svare
Shinkage
12.06.2019 kl 01:59 4844

Ok,. tenkte nok det kunne være noe slikt ja.

Innlegget til Hammers her er bare tøv som ikke har noe med saken å gjøre. Jeg sa dessuten at han heller ville herse med med folk her enn å diskutere saken. Herse og hets er ikke det samme. Jeg har forsøkt å stille ham spørsmål ganske mange ganger, og kommentert på den "faglige" delen av innspillene hans, men det overser han hver gang.

Selvsagt er ulykken en vekker, men vi vet fremdeles ikke hva ulykken skyldes. Du, Hammers og de andre som ikke har tro på en fremtid for Hydrogen har bare fått vann på mølla, hehe (og ikke alle fortjener en så saklig beskrivelse av sitt forhold til saken). Jeg tror heller ikke at en ulykke der en bil eksploderer, med alvorlig skade eller død, vil ha noen særlig positiv effekt for verken aksjekursen til NEL, eller satsningen på Hydrogen fremtiden. Du har derimot ikke noe hold for at det er sannsynelig, siden vi fremdeles ikke vet årsaken til ulykken. Bensinbiler og elektriske biler har tatt fyr i stort antall opp gjennom årene, og mennesker har omkommet, uten at det har satt noen stopper for interessen for å kjøpe eller kjøre disse bilene. Det samme er saken for mobiltelefonbatterier som flyr veggimellom, eller eksploderer i buksa på folk og antenner alt i sin nærhet.

Du kommenterte for øvrig i en annen tråd at dette kanskje til og med var verre enn det som skjedde med MAX flyene, Da håper jeg virkelig du sikter KUN til hvordan det påvirker aksjekursen ellers er dette en ganske hårreisende kommentar.

Store ord og lite levert - ja, det kan hende du har rett i det, men kan også bare hende at du er for utålmodig. Når det gjelder kommentarene om NELs "vaner" skjønner jeg at dette er påstander som mange her liker å slenge ut - sammen med kommentarene om at de ikke tjener penger. Jeg er foreløpig ikke enig, og mener de fremdeles er inne i nødvendig investeringsperiode.

Om man er overbevist om det du sier er det selvsagt ingen hensikt å satse pengene sine på det. Samme beskrivelse ble nok også gitt angående Amazon, Apple, Yahoo, Facebook, Google etc i starten - og vi vet jo hvordan det gikk.
Redigert 21.01.2021 kl 06:12 Du må logge inn for å svare
Dennis10
12.06.2019 kl 05:20 4737

Bra oppsummert.
Rischioso, Hammers, med fler, kryper ut av hulene sine og er på krigsstien
Redigert 21.01.2021 kl 06:12 Du må logge inn for å svare
Hammers
12.06.2019 kl 10:09 4451

Shrink.
Jeg skriver seriøse innlegg som jeg legger på ticker HAMMER - og jeg skriver gjerne litt flåsete - uten ticker.
Ikke ufine, men flåsete og smått useriøse. Denne tråden har ingen ticker.

Som tidligere sagt; jeg har absolutt ikke noen inngående kompetanse om det fundamentale i NEL -
akkurat som jeg ikke har det i f.eks NAS (fra kr 305). For min del er det ikke noe faglig å diskutere. Jeg har andre vinklinger.

Vinklinger som det jeg stadig gjentar ang regnskapstallene som DERE ignorerer. Umulig å tjene penger på de småskala varene som selges.
HUSK; selskapet må omsette for ca en HALV MILLIARD i året kun for å opprettholde "normal drift".
En drift som årvis går med stadig større underskudd. Nå er det VERRE ENN NOEN GANG.

Som "Risotto" sier i sitt fint oppsummerende innlegg;
Flere ikke-bindende avtaler inngås. Pengene renner ut og nye emisjoner kommer for påfyll av kassa.
Hvor mange selskaper har man ikke sett det samme i........mens man fortsetter å vente på verdensgjennombruddet - som ALDRI kommer!
I mens enda flere emisjoner - enda flere gullkantede "gratisaksjer" til ansatte - samtidig som aksjonærene årelates!

Nei, jeg har ikke noe faglig å diskutere ang NEL. I stedet sitter jeg heller her i regnbygene og morer meg over Løkke.
Må han ta toget til jobb, sykle - eller kanskje han sitter på en sliten buss og lurer på hva f.. det var som skjedde - da han gikk tom for hydrogen på den "fantastiske" bilen sin. En av de rundt 150 som finnes her i Norge. Ja, det ER mye SMÅSKALA drift i NEL!

Hilsen Hammers........uten ticker!
Redigert 21.01.2021 kl 06:12 Du må logge inn for å svare
Anywhere
12.06.2019 kl 10:26 4398

Risikoen med en aksje som NEL, som prises utelukkende på forhåpninger om ting som skal, eller håpes skal skje 3 år frem i tid, ser man i disse tider.
Når usikkerhet skapes, så er luften det prises på ikke verdt noen ting. Da har man kun to holdepunkter: Egenkapitalen som ligger nå rundt 750 mill og et løpende underskudd på 40 mill i kvartalet som foreløpig ikke viser tegn til bedring. Nå øker også kostnadene...
Jeg tror nok ikke på at aksjen skal til 3 kroner, men i dag faller den igjen under støtten i stigende trend, og faresignalet langsiktig er sterkt til stede. Det er horisontal støtte nå rudt 4,5 kroner, og veien dit er dessverre veldig kort...Og ser man ikke bedringer i noen retning om aksjen skulle nå det nivået, så er 3 kroner innen rekkevidde. Fortsatt er det en pris som krever at selskapet snur skute og styrer mot et overskudd på 150-200 mill om 2-3 år. Ikke mye tyder på at de klarer det enda...
Redigert 21.01.2021 kl 06:12 Du må logge inn for å svare
Hammers
12.06.2019 kl 10:44 4348

Enig i dine tekniske vurderinger.
Horisonal støtte rundt 4,5 etter litt tid, men jeg har også en annen formasjon som peker mot det samme nivå.
Så har man dette med "breaking news" som kan forrokke det hele.

Hilsen Hammers
Redigert 21.01.2021 kl 06:12 Du må logge inn for å svare
Fiskesuppe
12.06.2019 kl 11:38 4288

Folk vil gjerne beholde livet når de fyller drivstoff...har jeg hørt.

Takk til Hammers for nødvendig motstand i enveiskjørte forumstråder.
Redigert 21.01.2021 kl 06:12 Du må logge inn for å svare
Shinkage
12.06.2019 kl 12:06 4241

Haha, den var morsom :-).

Folk vil nok generelt sett gjerne beholde livet, men som du sikkert også vet er det risikofylt å stå opp av sengen om morgenen og ta del i hverdagen.

Det er neimen ikke mye enveiskjøring i forumstrådene - det minner vel mer om trafikken i Mumbai eller Bangkok der det kjøres i alle retninger, og normale trafikkregler ikke ser ut til å bety noe som helst. I tillegg vil alle de som er ute og kjører helst hoppe over i motsatt kjøreretning og legge seg opp i alt det de mener er feil der, i stedet for å konsenterere seg mer om sin egen kjøreretning.
Redigert 21.01.2021 kl 06:12 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
12.06.2019 kl 12:15 4199

Samtlige brinttankstationer i Danmark lukker efter norsk ulykke

Mandag eksploderede en ny brint-tankstation i Sandvika nær Oslo. Årsagen er endnu ikke kendt, men alle danske brinttanke lukkes på grund af ulykken.

Af Andreas Lindqvist 12. jun 2019 kl. 11:240
Alle otte brintanksstationer i Danmark er lukket ned efter en eksplosion i Sandvika i Norge mandag.

Det viser et kort over stationernes driftstatus.

Energiselskabet OK, som er del af joint venturen Danish Hydrogen Fuel A/S, som driver fire af tankstationerne, bekræfter over for Ingeniøren, at det er den norske ulykke som er årsag til lukningerne.

»Det er brintselskabet NEL, som har leveret teknologien bag tankstationen i Norge og til de stationer som OK også er er del af i Danmark. Og ifølge dem er teknologien bag de danske stationer en anden, og derfor bør der ikke være risiko for en lignende episode på OK-stationer«, siger direktør Niels Ole Christensen.

På et bestyrelsesmøde i Danish Hydrogen Fuel, som ud over OK ejes af industrigasselskabet Strandmøllen og NEL, er det dog besluttet at lukke ned for en sikkerheds skyld.

Derfor må danske ejere af brintbiler få deres nuværende tank til at vare længst muligt.

»Vi har sammen med konsortiet besluttet at være på den sikre side, og derfor lukker vi ned til det er undersøgt«, siger direktøren.

Flammer og to kvæstede
Det er endnu ikke lykkes at få en kommentar fra NEL eller Copenhagen Hydrogen Network, som driver de øvrige fire brinttankstationer i Danmark.

Relateret jobannonce: Projektleder til Byggesupport
Eksplosionen i Sandvika 10 kilometer vest for Oslo skete mandag sent på eftermiddagen. Indbyggerne i byen kunne fortælle om et kraftigt knald, da brinttanken ved Uno-X tankstationen ved byens motorvejstilkørsel angiveligt sprang i luften.

På videoer optaget fra forbipasserende biler kunne man se flammer og store ødelæggelser på selve tankstationen. To personer måtte efterfølgende en tur på skadestuen, sandsynligvis fordi airbags i deres bil blev udløst af trykbølgen.

Efterfølgende er der ikke sluppet meget ud om efterforskningen på stedet, som dels varetages af politiet, dels af NEL selv. Under efterforskningen er 10 norske brinttankstationer lukket ned.

»Det er for tidligt at spekulere i årsager, og hvad der er gået galt. Vores første prioritet er sikker drift af de stationer, som vi har leveret. Som forholdsregel har vi derfor lukket ti andre stationer midlertidigt, mens vi venter på mere information,« sagde brintselskabets koncernchef Jon André Løkke til mediet E24.

I går meldte brintselskabet NEL, at ingen stationer i Danmark blev lukket, fordi de danske er en tidligere generation og mindre komplekse.

Ingeniøren følger sagen.

https://ing.dk/artikel/samtlige-brinttankstationer-danmark-lukker-efter-norsk-ulykke-226604
Redigert 21.01.2021 kl 06:12 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
12.06.2019 kl 12:20 4165

NEL ASA Explosion: Die schockierende Wahrheit
https://www.boersennews.de/nachrichten/artikel/nel-asa-explosion-die-schockierende-wahrheit/1836961/

Tyskerne kommer dog med bilde som slett ikke har med Kjørbo å gjøre.
Redigert 21.01.2021 kl 06:12 Du må logge inn for å svare
Fuhrmeister
12.06.2019 kl 12:28 4134

Det er ikke hyggelig når folk har satset nesten
alt de har av sparepenger og kjøpte i eufori
på 8-9 kroner. Har lyst til å nevne Hindenburg
ulykken for nesten 2 mannsalder siden.
Hydrogen ble for farlig og idag er det vel kun
varmluftsballonger som gjelder. Teknologien
for bruk av gassdrevne kjøretøyer har jeg tro på
men ikke nødvendigvis NEL som selskap.
Til det er det for meg litt for lite kjøtt på beina.
Liker solide saker som har blå bunnlinjer år
etter år og gjerne med utbytter.
Redigert 21.01.2021 kl 06:12 Du må logge inn for å svare
Shinkage
12.06.2019 kl 12:39 4116

Vel, om det fremdeles skulle være noen tvil - jeg ignorer ikke regnskapstallene. Jeg har sagt mange ganger nå at jeg er klar over at selskapet er priset på et helt annet nivå enn det dagens inntjening tilsier. Jeg har derimot ikke investert i NEL aksjen basert på nåværende regnskap, men på det fremtidige. Det innebærer selvsagt en risiko, men si meg en ting - når verdenshistorien ble det skapt noe som helst av verdi av folk som ikke var villige til å ta risiko? Kom gjerne med forslag her.

Jeg tror de fleste (om ikke alle) er i NEL for de potensielle oppsidene på sikt. Som for de selskapene jeg nevnte i svaret mitt til Richioso ønsker jo investorer (store eller små) å komme inn i slike vesktselskaper på et tidlig tidspunkt. Dersom Hydrogen feiler, eller ikke vokser raskt nå kan interessen falle eller selskapet til og med feile helt.

Ulykken kan selvsagt også bremse prosessen, og det blir spennende å se hva de kommer frem til. Dette er derimot ikke noe verken de som er for eller mot kunne visst noe om, så de fleste kommentarene de verste kritikerne kommer med på dette området er ganske barnslige og patetiske. Sikkerhet ifm bruk av Hydrogen kan selvsagt være noe å diskutere, men jeg har ikke sett mye saklig på dette området ennå (mye tøv derimot). Og selvsgat mye skadefryd - og skadefryd er ikke akkurat typisk for folk som tør ta risiko, snarere for bedrevitende sofaslitere.

Siden investering i NEL er et bevisst (dog riskofyllt) valg gir det ingen mening å fortsette å mase på regnskapstallene. Da burde man heller lete i børstickerne etter den type selskap der det ikke finnes slike potensialer, inntjeningen ikke står i forhold til prisingen og hvor noen likevel hausser opp prisen.

Dessuten, verken NEL eller andre har vel sagt at deres fokus er på vekst innen privatbilismen - verken i Norge eller andre steder. Det er sikkert ønskelig, men ingen fokus.
Redigert 21.01.2021 kl 06:12 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
12.06.2019 kl 12:41 4110

Har kjøpt mine første NEL aksjer på 5,42 og håper på en rekyl før jeg er raskt ute igjen
Skumle greier
Redigert 21.01.2021 kl 06:12 Du må logge inn for å svare
mrsunbeach
12.06.2019 kl 13:09 4045

Men i går skrev du vel i en annen tråd at du tror NEL er på vei mot avgrunnen?
Redigert 21.01.2021 kl 06:12 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
12.06.2019 kl 13:36 3993

Beklager at jeg ikke har vært aktiv i dette temaet, forstår at det opptar tanker og meninger. Men som ukyndig teknisk forståepåer har jeg ikke så mye å tilføre til det som er fremført her, så dere får ha meg unnskyldt.
Men kan gjerne delta i andre innslag, hvis det er ønsket. Har i hovedsak sett på en film om en svensk olympia stuper og i tillegg drevet og slettet emailer. Det skal også gjøres. I tillegg en del andre huslige gjøremål. Men jeg skal prøve å følge med.
Redigert 21.01.2021 kl 06:12 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
12.06.2019 kl 13:46 3960

Ser det er bekymring vedrørende Nel, men det kan ikke være noe å tenke på. Hvor mange år har Hydrogen vært en del av
den tekniske utviklingen? Det må være mange år, og det har vel skjedd lekkasjer som har ført til det samme som nå tidligere?
Hva skjedde da? Jeg tror det som skjedde nå, bare er sundt. For det første så viser det at intet er sikkert, og da må en sørge for
at slikt ikke skjer etterpå. At de kan finne sikrere betoder å distribuere hydrogen på vil jo gi Hydrogen en trygghet.
For dem som har investert mye penger, vil de kanskje måtte vente en stund for å få dem tilbake, men de vil få dem igjen, helt sikkert!
Redigert 21.01.2021 kl 06:12 Du må logge inn for å svare
Hammers
12.06.2019 kl 15:34 3880

Jeg registrerer at politiet i dag går ut med opplysninger om at etterforskningen fort kan ta flere mnd (Ref Haugens artikkel på HO):
"......sier Rune Skjold, seksjonssjef i seksjon for økonomi og spesialetterforskning i Oslo Politidistrikt til TDN Direkt, som også melder at etterforskningen av ulykken fort kan ta noen måneder".

Da har Løkke i prinsippet TO valgmuligheter:
- Kjøpe seg månedskort på buss eller bane.
- ELLER bite i det sure eple og heller gå over til konkurrentene med El evt fossilt.
- Litt av et valg å ta! Da blir det vel litt som "pest eller kolera" det her!

På lengre sikt kan man lure på hvilken framtid hydrogen egentlig har.
Minimal interesse som det HAR vært - og ETTER SMELLET går hele området på en NY SMELL i form av tilbakeholdende kunder!
Akkurat som aksjonærene når går på daglige smeller med aksjene sine. Vi nærmer oss halvering ila kort tid!

Hilsen Hammers......som regner med at 4-tallet kommer før man vet ordet av det. Akkurat nå 5,10!
Redigert 21.01.2021 kl 06:12 Du må logge inn for å svare
Karybdis
12.06.2019 kl 17:35 3792

Hvor er det blitt av Tigeren??
Ikke helt heldig i det siste (NEL, NAS, m.fl).
Mange (nye) nick??
Redigert 21.01.2021 kl 06:12 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
12.06.2019 kl 17:40 3755

SS har nevt hindenburg og eksplosjoner i 4 uker nå.
Folk har ledd mye av meg. Mye.
Neppe så mye nå. Hydrogeneksplosjonen kom.
Eksplosjon i kurs kom. SS sa 4-5 kr. Luktet nesten på 4 i dag.

Konstaterer enkelt at alt jeg anbefaler og sier, slår til.

SS
Redigert 21.01.2021 kl 06:12 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
12.06.2019 kl 17:54 3700

Fint det Skipssjefen. Du er i alle fall ikke hovmodig, som flere andre var rett etter ulykken.
Redigert 21.01.2021 kl 06:12 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
12.06.2019 kl 17:54 3713

Nei ikke radiotaushet, men middagslaging. Men du spiser vel ute. eller borte og dama.
Redigert 21.01.2021 kl 06:12 Du må logge inn for å svare
Fluefiskeren
12.06.2019 kl 18:00 3685

Selvros skal man ta alvorlig da den kommer fra hjerte.
Redigert 21.01.2021 kl 06:12 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
12.06.2019 kl 18:15 3618

Jeg spurte jo om hvordan det ville gå hvis hydrogren eksploderte, og fikk demonsrert en video her på nettet av eksploderende hydrogen, som ikke virket tillitvekkende. Jeg tenkte da på biler med hydrogentank.
Redigert 21.01.2021 kl 06:12 Du må logge inn for å svare
bellx
12.06.2019 kl 18:21 3585

Unner ingen å tape penger på børs,men deilig at tigeren holder seg borte for maken tll skrik og skrål forumet skal man lete lenge etter.
Redigert 21.01.2021 kl 06:12 Du må logge inn for å svare
Fluefiskeren
12.06.2019 kl 18:26 3553

Stella

En eksloderende bensintank er heller ikke noe beroligende syn selv om det dog ikke er like dramatisk som på film
Redigert 21.01.2021 kl 06:12 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
12.06.2019 kl 18:34 3524

Som et apropos til dette med bilbruk og Hydrogen, leser jeg i dag at IOC har fått noen Hydrogenbiler Fra Toyota, og at de skal levere en betydelig del med Hydrogen biler og også busser, til Olympiaden i 2020. Om denne type bruk utvikler seg er en ting, men at Hydrogen kommer i busser/tog/transport osv. (i utlandet) er det ingen tvil om.
Redigert 21.01.2021 kl 06:12 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
12.06.2019 kl 19:26 3441

Ville holde en lav profil, så røyken fikk lagt seg i Oslo og på børsen, samt forum.
Ønsker ingen vondt, men man må av og til lære seg å høre på gode, gratis råd. Det er mer nedside i NEL, så her bør man vente. Ose ned 1,72 mens Axa closer i null.

På tide å skifte aksje? Om 1 mnd er axa oppe å snuser på 23-24 kr.

SS
Redigert 21.01.2021 kl 06:12 Du må logge inn for å svare
Max Payne
12.06.2019 kl 19:31 3412

SS: Kan du gi en kort analyse av de neste 2-3 månedene basert på det du vet? Hvor går langt ned kan kursen gå? Hva med salget og Q2 og Q3 tallene? Danmark stenger hydrogenstasjonene sine. Det har vært 3 større hydrogenulykker de siste 3 ukene. Delphi selger seg ned. Gambak kjøper mer. Politiet i Norge sier det kan ta måneder før rapporten er klar.

Max
Redigert 21.01.2021 kl 06:12 Du må logge inn for å svare
Max Payne
12.06.2019 kl 19:35 3390

SS. Det er for øvrig satt to nye short posisjoner på NEL i går. Ta det også i betraktning.

Max
Redigert 21.01.2021 kl 06:12 Du må logge inn for å svare