Hydrogen ankommer G20

MrPutter
NEL 11.06.2019 kl 23:29 3423

Verden utenfor andedammen Norge fortsetter å gå mot hydrogen og nå har turen kommet til G20 toppmøtet i Japan.

https://www.pv-magazine.com/2019/06/10/green-hydrogen-airs-at-g20-meeting-of-energy-ministers-this-week/

MrPutter
Redigert 20.01.2021 kl 05:25 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
11.06.2019 kl 23:37 3390

Kjempenyhet som vil løfte bruken/utviklingen av hydrogen på verdensbasis. Bare synd at vi i Norge ligger langt etter i bruk av flere nye miljøprodukter.
MrPutter
11.06.2019 kl 23:59 3278

Helt klart. Og det er godt at NEL har 95% av markedet sitt på utsiden av denne dammen. Og ja. Jeg er helt enig. Norge kommer ikke til å skjønne dette før det er for sent...

MrPutter
Redigert 12.06.2019 kl 00:01 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
12.06.2019 kl 00:32 3163

Me skal koma, um inkje so brått!
Audi Mannen
12.06.2019 kl 07:31 2972

"som ho sa brura"
Slettet bruker
12.06.2019 kl 07:46 2865

Sandvika eksplosjon blir nok den store snakkis...
rogneveien
12.06.2019 kl 07:58 2768

Mr. Putter.
Du har mange gode poeng og innlegg, men kunne du være så snill å begrense alle de trådene du starter. Det forpester foraet og man gidder ikke lese dem. Du mister troverdighet. Dette er en sterk oppfordring. Når du alene klarer å starte 10 tråder før klokken 0800 på morgenen så tenk selv.

Med vennlig hilsen Rogneveien.
Slettet bruker
12.06.2019 kl 07:58 2752

Tviler.
Hva med den store eksplosjonen i California?
Men den kjenner du vel ikke til?
Verden er mer enn lille norge!
Mange som trenger se litt større på ting....
Nikko
12.06.2019 kl 08:56 2596

Pure
Dette er tidenes kjøpsmulighet. Man vil kunne komme til å angre og ergre seg voldsomt hvis man ikke benytter denne muligheten. Et lite skudd for baugen betyr ikke kroken på døra. Tvert imot så har man her hatt muligheten til en fullskala test, som en av debattantene påpeker.
Min erfaring etter mange år som trader, er at sånne muligheter går det år i mellom. De må benyttes når de er der. Dritt i baisserne, de vil alltid være der når det er tungt.
Nikko
12.06.2019 kl 09:09 2492

Da er jeg fullastet igjen :-)
Nå skal jeg sitte lenge. Hvis ikke jeg får 15 % fortjeneste i dag...
Nikko
12.06.2019 kl 09:17 2409

Det er nok siste gang vi får muligheten til å kjøpe Nel på 5-tallet
MrPutter
12.06.2019 kl 09:33 2311

Rogneveien

Forpester?

Dette er da gode nyheter for hydrogenmarkedet og et forsøk på å dreie fokus litt vekk fra denne fryktsonen som en del sitter med om dagen. Og for å være helt ærlig noe det virker som om du sitter veldig i. Det er selvsagt ikke noe greit men det hjelper ikke å sparke noen som bare forsøker å bidra positivt så hvordan kan du mene at det er å ødelegge et forum? Og når det er sagt så er det vel brukerne som definerer hvordan et forum skal være innenfor rammene til eier. Så hvordan du kan mene at dette ikke hører hjemme her er i alle fall for meg totalt uforståelig.

Du setter meg i samme bås som ÆØÅ, Hammers og SS som kun kommer med usaklig og usmakelig kritikk/innlegg. Virkelig? Hadde ikke trodd at dette skulle komme fra deg. Men jeg skal la nåde gå for rett og la dette passere denne gangen fordi det er deg og du vanligvis fremstår reflektert og hyggelig her på HO. Men du.... Tenk deg litt om før du sparker en av dine meningsfeller neste gang. Det er ikke sikkert at det vil bli like hyggelig lesning i etterkant.

Og om du ikke liker å lese hydrogen nyheter så er det bare å la være å klikke på dem. Dette er en sterk oppfordring.

MrPutter
rogneveien
12.06.2019 kl 13:20 2198

Mr Putter. Det er ikke å forstå at du ikke har interessante artikler osv. Men prøv å begrense trådene. Vi har nok av de som spammer ned trådene. Se selv og vurder. Flere av trådene dine har null komment. Dette forteller at det blir for mye for fler enn meg. Du skjønner dette når du starter 7 av 10 tråder før kl 0800 på morgenen. Det blir rett og slett uinteressant. Start en tråd som fex heter hydrogennyheter xx dato. Så fyller du inn der det som du henter fram. Tror jeg har mange med meg på dette. Ps du er ikke i samme båt som de du nevner. Jeg bare korrigerer deg litt. Unnskyld om det biter.
Hilsen Rogneveien.
Redigert 12.06.2019 kl 13:23 Du må logge inn for å svare
MrPutter
12.06.2019 kl 21:46 2052

Det er helt iorden, Rogneveien. Jeg er ikke så hårsår selv om jeg innrømmer at du traff en nerve. Jeg tar innspillet ditt til etterretning selv om det denne gangen var litt bevisst at jeg lagde egne tråder på alt. Det gjorde jeg som en motvekt til alle baissertrådene hvor det ukritisk skrives løgn på løgn og usakligheter i fleng. Og jeg synes vel kanskje at de burde man heller adressere enn undertegnede som kun bringer nyheter av interesse og nytte. Men som sagt. Dette er ikke lengre noen stor sak. Og jeg må igjen få si at det er forfriskende bra at det er mulig å ha en slik dialog med noen her. Det er bare du og et par tre andre som har beina godt plantet til moder jord.

Hilsen

MrPutter
Atomvinter
12.06.2019 kl 22:30 1923

NEL er helt avhengig av denne hodeløse haussingen for å holde kursen oppe på kunstig høye nivåer. Det finnes ingenting fundamentalt som ellers kan forsvare en slik prising. NEL-aksjen vil bli preget av stadige underskudd og emisjoner i mange år fremover. Forsvinner haussingen så går kursen til bunns, kanskje vil de til og med få problemer med å hente inn penger i alle emisjonene. Kjøp Finansavisen i morgen og les intervjuet med ØS Spetalen.
CS_invest
12.06.2019 kl 22:48 1874

Tipper det går mer JetA1 end hydrogen på G20-møtet...
Slettet bruker
12.06.2019 kl 23:11 1792

Utdrag fra aksjer for dummies: Vekstaksjer som NEL prises ikke på det fundamentale. De prises i forhold til hva markedet mener de kan bli verdt frem i tid. Aksjonærene har hatt skyhøye forvetninger til NEL og hydrogenmarkedet. Utviklingen siste uka tyder på at aksjonærene begynner å få bakkekontakt igjen. Godt hjulpet av fundamentale hendelser.
omans
12.06.2019 kl 23:39 1688

Å nei, ikke Spetalen igjen.
Veldig mange forståsegpåere om dagen, Spetalen solgte jo for et par år siden og er nok ute etter billig inngang igjen.

vedr avhengig av "hodeløs haussing"
Om du tror innlegg fra f.eks. denne tigeren, bidrar til volumet på NEL som er tredje største omsatte aksje på oslo bør idag, er du en naiv skrue.

Det er ikke noe nytt, den finansielle situasjonen. At ting nå er litt på vent her og der, er naturlig i påvente av forklaringer.
Slettet bruker
12.06.2019 kl 23:42 1658

26. april 2019 - 08.38

Analysesjef Karl-Johan Molnes i meglerhuset Norne Securities spår bedre tider for NEL.

Etter han nylig var i Arizona i forbindelse med lanseringen av Nikolas hydrogenbil på Nikola World har han jekket opp kursmålet på NEL fra syv kroner til 11,95 kroner.

Torsdag sluttet NEL-aksjen på 6,10 kroner, hvilket betyr at Molnes forventer en dobling av aksjekursen fremover.

I løpet av den siste måneden har NEL lagt på seg 3,48 prosent, mens aksjen er opp 32,22 prosent hittil i år.

Det er viktig å merke seg at Norne Securities bidro i den siste emisjonen i NEL.
https://www.hegnar.no/Nyheter/Boers-finans/2019/04/Molnes-forteller-investorer-at-de-kan-doble-pengene?fbclid=IwAR2jEeogw6ILdDyD8uPZoids7Whhsbd6C9qCkv3xykmGN9JOwDuoBTeVW0M