Investordagen 2019

Slettet bruker
HO 11.06.2019 kl 23:58 984

Hei der kjære venner

Simpson skulle så gjerne ha bidratt med konstruktive innspill vedrørende dagens krakk i NEL. Nå var jeg dessverre opptatt med noe langt viktigere, selve bursdagsfesten til Trygve Hegnar.

Som vanlig fikk vår venn Stig Myrseth prate litt, men jeg synes han har en tendens til kun å touche overflaten av de områdene han snakker om. Henriette Trondsen er min favoritt blant analytikerne. Hun er en smule livligere enn Preben og disse andre som begynner å visne, og argumentene står ikke noe tilbake for noen av de andre som deltok på Investordagen.

Mr Vatne pratet litt. Det er en sterk personlighet ja, selv om hans hovedfelt er eiendom. Kvelden ble avsluttet med en debatt hvor det var fire personer som ikke turte å konkludere på noe som helst felt, og det er jo selvfølgelig også derfor de har blitt velstående. Vår venn Øystein Spetalen hadde som vanlig noen artige betraktninger, og han valgte blant annet å forsikre oss om at samtlige riggselskaper vil ende opp med lik aksjekurs om to år, 0 kroner mine venner. Nå får vi se om denne uttalelsen er like mye verdt som hans uttalelser i slutten av 2003-krakket, altså at aksjemarkedet skulle falle mye mer.

Hva er deres inntrykk av dagen?

Med vennlig hilsen
Eric Simpson jr - Investor, kunstsamler og foretrekker aksjesamlinger foran rockekonserter
Redigert 20.01.2021 kl 00:08 Du må logge inn for å svare
Hammers
12.06.2019 kl 00:26 965

Her er det ingen som har noe inntrykk av Investordagen - siden vi ikke var der.
Likevel svært livlig i NEL - og gøy å følge med.

Jeg hadde selv 3 korte innhopp ila dagen - og jeg traff på samtlige.
Kun smått (til sammen ca 30 øre x en liten innsats) - så da ble ukas svensketur "selvforsynt".
Trolig mye mer spennende enn å høre på traurige analytikere som - som du sier; stort sett ikke mente noe som helst!

Hilsen Hammers.....med STERKE, KLARE og KORREKTE meninger - når jeg skiver om dem.