Bare prat

MDG vil fjerne flere parkeringsplasser du

Jeg minner om at de faktisk bare gjør jobben sin.
Det er dessverre de smartingene som har stemt dem inn som er de virkelig luringene se.

Enig med LeifO gett. Dette er samfunnsplaging av verste sort. Kortsiktig populistisk tøv gett.

Noen som tør å gjette prosentandelen av medlemmer som er babes under 40?
Mentor
12.06.2019 kl 13:20 227

Det er et signal om å ikke ta bilen til byen. Gjør du det er du dømt til evig p-plass jakt og kommer til å miste din forstand slik at du må selge bilen og ta kollektivt resten av livet ditt til evig behandling hos psykiateren din i en by helt uten en bil. Autofilien dekonstrueres nå i Oslo og behandlingen mot bilisme settes inn på alle områder bilistene kan finne på å utøve sin ideologi. Valgkampflesket til høsten blir salg av bilen din premieres med gratis reisepass på ruter i ett år om du lover å ikke kjøpe noen ny på 10 år.

Signalet om å ikke ta bil i det hele tatt begynner når du tar førerkort Mentor. Kanskje før det også, feks i form av sondering av bilpriser.

Vi som ikke fornedrer oss ved å gå i fotformsko ignorerer selvsagt dette, på tross av alle avgifter og skatter som følger med i form av både innkjøp (ny som brukt), forsikringer/veiskatt, drivstoff, bompenger, parkeringsavgifter og sikkert mye annen drit også, slik som reparasjoner og slitedeler.

Mentor
12.06.2019 kl 13:49 219

De fleste tar opp store banklån på ny bil og så faller den til halv pris om 5 år mens lånet må betales med full pris og renter. Hvordan forklarer du det hankatten? Hva slags mennesker er det som gjør slikt? Hvor er du på Gauss-kurven?

Er det ikke bedre å kjøpe et par fotformsko og la det gå seg til med alpelue, skipperskjegg, briller og dressjakke med skinnlapper i tillegg til fotformskoene?

Paradokset er at når parkeringsplassene fjernes har ikke bilene noe sted å stå. Det vil resultere i mer bilkjøring du.

At vi er tvunget til å betale skyhøye priser for bil og bilbruk, viser bare hvor pill råtten bilpolitikken er her til lands. Myndighetene vet stadig å stramme skruen enda mer for hvert år som går, og det i et land hvor alt allerede er kjempedyrt.

De har åpenbart ganske mange løse skruer, og burde heller bruke energien på å stramme disse i stedet gett.
Mentor
12.06.2019 kl 14:11 213

Jeg skjønner jo du er bøs når du nettopp har kjøpt ny Kuga. Ja, de er fæle og slemme de MDG'erne. Miljødiktatorene skal ha alle over på kollektivt. Jeg er der allerede så meg kan de ikke ramme, men min empati går til deg hankatten som fortsatt holder ut og attpå til er blitt strammet til i fortsatt tro på bilisme. Det er beundringsverdig.

Jeg kan nok være tilbøyelig til å si de er mer slemme enn fæle du.

Mentor
12.06.2019 kl 14:21 210

MDG kvinnene er flotte både sentralt og lokalt ja.
Mentor
12.06.2019 kl 14:30 207

Jeg har nå spart 108 493,15 kr. i rene penger fra 1.1. 2018 på å ikke ha bil. Små og store mennesker viker mer vitale i nabolaget mitt så jeg må ha spart dem noen lidelser. Selv en liten gutt med astma nede i 1. etasje i blokken min virker mye mer dynamisk.

De av oss som ikke enda har gone Amish er fortsatt avhenging av vareleveringer du.

Det trur jeg lett mange smoothiedrikkende miljøfyrtårn har forgotten se.

Mentor peker på to ting: Det går an å droppe bil, iallfall mange steder i landet. (Selv sykler jeg til og fra jobb, no problems.) Og MDG-kvinnene er penere enn kvinnene i de andre partiene.
Mentor
12.06.2019 kl 14:54 197

Å du tar den hankatten? Smoothies er kommet for å bli du. En av mine få luksusvaner er nemlig å unne meg et besøk eller to daglig på smoothie bar i nabolaget mitt. Utrolig gode og sunne.

Ja jeg tar visst den gett

Smudi er ikke noe for meg se.

Je liker ass smoothies gett. Google om du itte vet hva det er se.