Åpner du din hjertedør for satans disipler, risikerer du døden.

Slettet bruker
12.06.2019 kl 16:47 402

Her åpnet en australsk familie sin hjertedør og hjem for denne 24 år gamle studenten fra helvete som nettopp hadde kommet for å studere. Etter bare en uke i Australia, kjørte hun 25 cm lang kjøkkenkniv inn i den 42 år gamle husverten Rogers nakke. Han døde ved siden av sin femårige datter inne i sitt hjem.

Disiplen fra helvete, Shoma hadde vært i Australia på et studentvisum i bare en uke da hun angrep og drepte Roger.
Den Burkakledde sataniske kvinnen sa hun kom til Australia for å studere, men hadde kun hensikt å drepe for Lucifer.

https://resett.no/2019/06/12/burkakledd-kvinne-kom-til-australia-for-a-studere-med-hensikt-a-drepe-for-allah/
balder72
13.06.2019 kl 00:28 346

Satan bor i Islam. Når man legger seg under Islam vil satan slå til nådeløst når som helst.
Slettet bruker
13.06.2019 kl 00:11 350

Til denne australske mannen og hans familie kan jeg bare si, dumskapen kjenner ingen grense. Dette sytes det om i Norge også, "jente voldtatt av muslimske menn, hun ble med dem hjem midt på natten, god og full."

Jeg har ingen medynk med idioter.
Slettet bruker
12.06.2019 kl 19:29 375

Mitt håp for fremtiden er at alle dem som har tiljublet innføring av menneskenes verste fiende til Norge, en dag må huse dem, dele sine sønner og døtre samt koner med dem.
Slettet bruker
12.06.2019 kl 16:53 401

Å drepe vantro gir kredd i araberstan. koranen er impregnert med sataniske vers som muslimer hyller