Buy - Hold - Sell?

Kagge
NANO 12.06.2019 kl 18:45 3583

Det er i de turbulente tidene det er viktig å holde hodet kaldt og tenke klart! Kan vi få en balansert diskusjon her?

Hva mener dere har endret seg i NANO i det korte bildet som forsvarer en nedgang fra nivået 46-47,- rundt 21.5?

- lavere antall slites en forventet på Q1 presentasjon?
- har der vert en utolmodighet på annet nytt, utenom estimert plan?
- markedet generelt?

På den andre side?

- hvordan tolker man at det er relativt små volum som kjører prisen ned?
- de store sitter fortsatt med?
- ingen nedgraderinger på eksisterende kjøpsanbefalinger?
- 2 til spennende presentasjoner i juni?

Annet?





Redigert 20.01.2021 kl 11:27 Du må logge inn for å svare
Kappa3278
12.06.2019 kl 22:15 3418

Den kommende emisjonen henger som en klam hånd over kursen.
Tror de skal slite Big time med å få denne i havn, historikken i etterkant av emisjonen i nano er jo kjent i markedet..

Når det gjelder presentasjoner, så tror jeg de fleste kjenner historikken i kjølvannet av disse, et gjesp et skuldertrekk og rett ned.
Om det blir noe unntak denne gangen gjenstår å se, men tviler sterkt.
Frontmasta
12.06.2019 kl 22:17 3404

Market manipulators make the price of stock go down for exactly one reason: they want to be able to buy large amounts of it.................

STORKAPITALEN ER PÅ HUGGET

Redigert 12.06.2019 kl 22:19 Du må logge inn for å svare
Kappa3278
12.06.2019 kl 22:23 3383

STORKAPITALEN ER PÅ HUGGET
Tøv fra ende til annen, konspirasjonsteorier fullstendig uten rot i virkeligheten.
Finnes ikke fnugg av bevis.
Frontmasta
13.06.2019 kl 00:01 3253

Litt fra en artikkel fra Internett - 2018

Manipulating stock prices can happen quite easily, and it takes place more often than you might think. Achieving it in a perfectly legal way is no more difficult, depending on how much trading power you have.
Individual stock investors don't have ready access to these types of techniques and, consequently, they often end up on the losing end of these schemes.
Fjellsniken
13.06.2019 kl 11:29 3018

"Individual stock investors don't have ready access to these types of techniques and, consequently, they often end up on the losing end of these schemes. " - ja eller de prøver seg gjennom Hegnar Online... Til å le og grine av.
BioPro
14.06.2019 kl 08:55 2776

klarer ikke å bestemme meg for å investere i Nano eller EAM.
Har 200k på i tørt krutt.
Føler at begge aksjene kan skyte fart når som helst og ønsker å invester i den som går først.
Noen som har tanker?
Nano forventer jeg sender ut en melding om innrullering complete i 2H 2019, dette blir en enorm trigger + ASH får vi sikkert en god oppdatering på flere studier
EAM får om 1-4mnd vite erstattningsbeløpet i en sak de allerede har vunnet og hvor skaden er godt dokumentert.
Fra Sidelinjen
14.06.2019 kl 09:24 2720

Tja, tror du på Betalutin og det kommersielle løpet NANO legger opp til, er jo rabatten nå hinsides DERSOM de skulle lykkes. Det er få farmaselskaper som verdsettes til 2 milliarder har de en kreftmedisin som når markedet. Kommer de derimot ikke ut til markedet, er det jo heller ingen som skal være verdt 2 milliarder, så da er nedsiden tilsvarende.

Jeg har kjøpt 5 000 nye aksjer i dag under 35, og jeg smiler bredt for hver post jeg adder på disse dager, både i NANO og TRVX. Har ikke noe forhold til EAM, men jeg tror sterkt på det managementet i NANO holder på med. De har åpnet dørene for å inngå partnerskap på markeder de ikke ønsker å ta alene, dette kan bli formalisert anytime. (Men også never, spørs hva man tror er sannsynlig)
Kagge
14.06.2019 kl 10:51 2571

Jeg kjenner ikke så mye til EAM caset, men føler vi kan handle NANO på god rabatt nå.. mulig de/det som herjer med kursen nå klarer å presse noe lengre ned, men har du troen på gode nyheter handler man NANO på kjempe god pris nå😃

personlig er jeg spendt på presentasjonen i USA neste uke, her kan det dukke opp spennende saker. Ellers så tror jeg ikke det er fundamentale endringer i selskapet eller forskningen som ligger bak siste ukes fall.. Mer styrt av frykt og følelser, og noen med annen motivasjon for å presse ned i et lite voluminøst marked - og klarer vi å legge følelsene på hylla å feste blikket litt lengre enn 16:30 så går dette veien 😃😃
Frontmasta
14.06.2019 kl 21:16 2388

Forum forum skjønner også hva som fåregår, og hvem vet hvor langt ned i kjelleren heisen går.............

............Mitt litt mindre bet er at nå kjører noen aksjen ned for å presse de med belåning så hardt de kan. Det er jo perfekt. Lite volum og fritt for nyheter.
Kjenner ikke øyenlegens betingelser, men det er klart at det er fristende for de som har innsikt å se hvor grensen går. Swedbank kjørte jo den på Vollvik i sin tid, og kjenner flere som fikk formuene sine totalt ødelagt av meglerhusene som lånte ut, endret villkårene, og tok over aksjene på investors regning. Finans er ikke for småfolket, og ikke de mellomstore heller.........
Picosalax
14.06.2019 kl 21:25 2368

Kjempeglup. Du bør absolutt prioritere å nedbetale gjelda di i disse turbulente biotektider. Mitt valg er soleklart, ingen av dem
Frontmasta
14.06.2019 kl 22:04 2314

Med belåning og SL og nettløker som skinnristes av STORKAPITALEN som er på motsatt side, så sier det seg selv hvem som blir taperen.

Fra Internett ikke så veldig gammel...... men børsfallet den siste tiden er urovekkende

Rundt 20 selskaper har i løpet av det siste halvannet år fått konvertible lån fra det britiske selskapet Alpha Blue Ocean (ABO). De fleste av disse selskapene har i etterkant opplevd en kursmassakre. Nå mistenkes ABO for å ha drevet udekket shortsalg og kursmanipulasjon i ett av selskapene.

Finanstilsynets standardiserte risikoadvarsel: CFD-er er komplekse finansielle instrumenter og investeringer i disse innebærer høy risiko for å tape penger raskt, grunnet gearing. 77% av ikke-profesjonelle kunder taper penger når de handler i disse produktene. Du bør vurdere om du forstår hvordan CFD-er fungerer og om du har råd til å ta den høye risikoen for å tape pengene dine.
Redigert 14.06.2019 kl 22:24 Du må logge inn for å svare
Short1
14.06.2019 kl 22:20 2280

Tror det er greit at vi holder oss unna denne sektoren, gir ingen avkastning.
_atlas_
14.06.2019 kl 23:44 2179

Jag kan inte göra något med kursen, jag vill köpa mer men jag måste vänta till 25:e juni :( hoppas att nano är billigare då. Har jag en stretgi miniminivå på 3 år så följer jag planen. Lycka till och belåna er inte.