Sannelig jeg sier dere ???

Slettet bruker
12.06.2019 kl 21:04 308

Fremtiden blir helt annerledes, men meget bra.
Slettet bruker
12.06.2019 kl 21:13 305

Jeg kan ikke vente, derfor drikker jeg nå.
Slettet bruker
12.06.2019 kl 21:36 297

Jeg vet hva du tenker på dirken, men fortiden er forbi og din plass tilhører fremtiden uansett om du har kjøpt alle flaskene på Vinmonopolet eller produsert hjemme. Ta et lodd i den og kjøp noen andeler i aksjefond, cannabis-aksjer og crypto bitcoin så er du med. Har du ikke cash selger du blien. Så tar du noen kveldskurs, kjøper fotformsko og terylenebukser. Da har du en fremtidsplan som ikke kan gå feil.
Slettet bruker
12.06.2019 kl 21:54 289

Jeg satta alle pengene mine i BYND på mandag fordi jeg våknet og trodde at verden hadde gått av hengslene og alle plutselig var blitt veganere. Nå er verden mindre gal og jeg mer blakk.
Slettet bruker
12.06.2019 kl 22:15 285

Prosessert mat og i et selskap på NYSE man ikke vet noe om hvis man ikke er meget god i engelsk er ikke veien å gå. Orkla her hjemme er ille nok. Jeg tror heller ikke på syntetiske burgere og i amerika er det mye rart i maten.

Ren mat betyr to ting.

Frukt og grønnsaker nesten rett fra åkeren uten videre mishandling fra mennesker og med lite bruk av sprøytemidler.

Rent kjøtt og ren fisk der det står hvor det kommer fra eller man fisker/jakter selv og har kunnskap om videre behandling.
Slettet bruker
12.06.2019 kl 22:35 277

Det er så vanskelig å investere i frukt og grønt rett fra åkeren uten å gjøre alt slitet som bøndene gjør hver vår og høst. Det fantes engang en futures kontrakt for løk på chicago børsen, men det markedet tørket ut og kontrakten feilet. Du kan kjøpe soyabønne kontrakter, men du har vel noe imot gmo også kjenner jeg deg rett.