Mentor sine PK-innlegg tapte i kampen mot Kjells storkælleri

Slettet bruker
VINNER 13.06.2019 kl 09:39 443

Ja vi har en vinner:

Storkar-virksomheten trumfet langt over det moralistiske preiket og forsøket på plaging fra den onde.

Kjell-Aslak tok en for BP-laget og sørget for evigvarende seier for storkarene. Nå kan Mentor skrive så mange innlegg hen vil om fotformsko, bompengeforkjempelse og vann med isbiter i, storkællene har vunni og det så til de grader! Hurra! HURRA!!!!!

Nå: RØDSPRIT
Slettet bruker
13.06.2019 kl 09:56 438

Ble tatt på sengen og satt helt ut. Satt på bussen og tenkte på det. Nå er jeg på kontoret og etter en hel mugge med vann med mange isbiter i og en kaffe er jeg slått. Storkarene har tatt en knusende seier.
Slettet bruker
13.06.2019 kl 10:19 432

Tenker nøkk du sitter å drekker Tab-Xtra i køen tell NAV je du.
Stephen
13.06.2019 kl 10:24 429

:) :)

God Jul

Mvh. Stephen
Slettet bruker
13.06.2019 kl 10:25 427

You just get back on that horse Mentor. Foreslår en heller mugge kaffe og et glass vann neste gang, det er det jeg gjør! and I never give up se.
Slettet bruker
13.06.2019 kl 20:39 402

Takk for all støtte i denne tunge tiden hankatten. Hesten min er nok blitt til en liten ponni og fotformskoene subber i bakken når jeg rir den så fremdriften er uhyggelig treg nå som verstingene er blitt flere og herjer BP som aldri før. Av og til må man bare trekke seg stille tilbake og kanskje titte frem under en annen himmel. Slik det er nå må jeg melde pass. Håper admin har noe rottekrutt.