DNO. Med litt smidighet, kunne de ikke få solgt det hele?

Så kunne de fri til for eksempel Tomra, gjøre bot og bedring for sin historie og samtidig lære hvordan du driver en seriøs bedrift som er til glede for alt og alle.
Finner DNO en kjøper så er det forsøket verdt, noen kroner skulle de vel ha tilbake etter alt er betalt. Nå vet jeg ikke om slike forretningsfolk som DNO består av er noe for Tomra, men i Tomra stil så tror jeg gjerne de tar inn noen "slemme" læregutter for oppdragelse og en bedre fremtid.
wwbwb
14.06.2019 kl 15:37 574

DNO. Stiger til uante høyder, opp 2 øre nå!
Er det kun p.g.a. «Gulf of Oman» og Irans muligheter til en tilsvarende «amerikansk vegg mot Mexico.» i egent farvann?
Det er Søren meg strålende, men skulle ikke DNO snart klare noe på egent hånd? Store ord og fett flesk gir normalt dårlige resultater.
Væpnet konfrontasjoner ender til slutt i elendighet, men noen kroner kan DNO kanskje tjene på det i en periode.
Ka'l
14.06.2019 kl 16:30 520

Latterlig. Men DNO kommer når oljeprisen igjen stiger. F.eks kan den fort dobles hvis han gale Trumpie setter igang en krig Gulfen.
Det blir nok en spennende sommer etter at Færder'n er over og Trumphie har fått sluppet noen bomber.
O'hoi
K