PHOTOCURE- Vil Pho selge Cysview for milliarder i USA?

focuss
PHO 14.06.2019 kl 10:10 34941

Når de har en markedsandel på 6,7% i USA så passerer de den første milliarden. I det område og med den prosedyren hvor salget har vært så langt så har de allerede denne markedsandelen. Til tross for det så er vi fortsatt tidlig i lanserings fasen sier vår nye amerikanske CEO. Han legger lista høyt for seg selv og sier målet er å bli Standard of Care i USA.
Redigert 21.01.2021 kl 09:36 Du må logge inn for å svare
Hayen
16.06.2019 kl 23:56 3051

"jeg klarer ikke regne det opp til 1900,- per aksje."

Hvordan ser ditt regnestykke ut?
Redigert 20.01.2021 kl 22:57 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
16.06.2019 kl 23:57 3050

Tunktee - jeg er enig med deg i at det ikke er grunn til å være nedlatende, og jeg har like lite respekt for skribenter som velger å legge seg på samme nivå som dem en kritiserer... For øvrig, med all mulig respekt, det begynner å bli slitsomt når det er flere skribenter på HO som ikke er villig til verken å lese rapporter, høre på Q presentasjonene, lese seg opp om selskapet gjennom andre kilder eller ta innover seg noe av det som skrives. Bravi vet veldig godt, eller bør i alle fall ha alle forutsetninger til å vite, at PHO og Schneider har store ambisjoner - og etter mitt syn mye større ambisjoner enn det som ligger til grunn bak flere av regnestykkene som er presentert på HO når det gjelder markedsandelen. Hvis dere hadde satt dere inn i forutsetningene som ligger bak guidingen til Schneider om 20-25 MUSD(2020), så uttrykte han at den i all hovedsak knytter seg til TURBT. En hadde ingen forutsetninger, ved Q4, til å bake inn ev. Surveillance. Hva vil guidingen ev. vært dersom en tar med en tilsvarende markedsandel i Surveillance (som i TURBT) når vi ser lenger frem enn 2020.... En må gjerne mene mye rundt sannsynligheten og risikoen - men å hevde at Schneider/PHO ikke har høye ambisjoner er etter mitt syn direkte feil!
Redigert 20.01.2021 kl 22:57 Du må logge inn for å svare
tunktee
17.06.2019 kl 00:13 3036

Kan ikke levere deg et nøyaktig regnestykke, men tar man utgangspunkt i de tallene som ble nevnt kan man si for regnskapsåret 2020 noe slikt:

Inntekter (inklusiv USA) MNOK 360
Kostnader inkl avsk og finans 260
Res før skatt 100
Skatt 22 (Hvis de skatter her, noe jeg er usikker på)
Res etter skatt 78
EPS 3,62

Hvis der ikke var forhåpninger om videre stigning og man legger til grunn P/E på 15 gir det en kurs på 54 kroner.
Så blir den store jokeren hvor mye forventing som vil ligge til peak i 2024, men for egen del ville jeg stolt på stedet for 1900,- og trolig ikke kjøpt aksjen hvis den var priset til over 100-150.

En risiko som markedet har en tendens til å prise inn er utløp av patent og faren for kopier.

Folk har sikkert masse forskjellige meninger om tallene jeg har brukt. Disse er veldig omtrentlige, og der er lagt til grunn at vi får noe høyere kostnader når omsetningen blir så stor. (Syns selv det er nøkternt med 260)
Redigert 20.01.2021 kl 22:57 Du må logge inn for å svare
focuss
17.06.2019 kl 00:14 3032

Jeg kan ellers legge til for egen del at jeg synes det er sannsynlig at AUA anbefalingen vil bli oppgradert til Grade A som betyr at Guidlines vil si at BLCC SKAL brukes på pasienter med høy risiko. Et syn som støttes av vår guru Snøffelen. Jeg synes det vil være merkelig om AUA guidlines skal akseptere at 20-40% av kreften skal oversees og ikke bli fjernet, noe som medfører kort tid til recurrence og tidligere død. I følge Snøffelen så kan neste oppdatering av guidlines komme i 2021. Tror ikke vi trenger vente til 2021 før helseindustrien tar konsekvensen av at 17 av 17 AUA eksperter mener pasientene er tjent med at BLCC benyttes. Tror forøvrig vi allerede er der at det kan komme juss inn i bildet dersom pasienter som ikke blir behandlet med BLCC og ikke informeres om risiko, utvikler farlig progresjon av sykdommen.
Redigert 20.01.2021 kl 22:57 Du må logge inn for å svare
tunktee
17.06.2019 kl 00:21 3022

Kan ikke annet enn å legge meg flat.
Som nevnt tidligere kom jeg innom her for en uke siden, og skrev delvis for å provosere.
Syns det er nødvendig med en motpol til fantasiene her, og syns synd på dem som lett lar seg overbevise uten å være på vakt for alternative utfall.
Innrømmer at jeg ikke leste siste rapport eller presentasjon.
Kanskje bør jeg skaffe mer tynge før jeg neste gang jeg dukker opp.

Men noe av målet mitt er oppnådd ved å stille kritiske spørsmål.
For øvrig syns jeg kritikken mot Bravi, power og andre som er kritiske er helt utav plass.
Du har sikkert fulgt med her en stund. Kan ikke banne på at jeg har rett, men mitt inntrykk er at alle som er kritiske får passet sitt påskrevet av LM eller noen andre. Det kan da umulig stemme at alle som er kritiske til Photocure sin fremtid er idioter. Eller hva tror du?
Redigert 20.01.2021 kl 22:57 Du må logge inn for å svare
focuss
17.06.2019 kl 00:25 3021

tunktee
Basert på guidingen så er vel regnestykket ditt med 100 mill før skatt i 2020 i området som kan forventes. Det forutsetter da en markedsandel i USA på 1,7%. Den veksten som PHO vil kunne vise til i 2020 vil være nok til at forventningene til kraftig vekst fremover bør etableres og det vil gjøre den stygge andungen til en vakker svane.
Redigert 20.01.2021 kl 22:57 Du må logge inn for å svare
Hayen
17.06.2019 kl 00:31 3013

Bravi, pafo, tunktee osv...

Hva skal stoppe Photocure fra å oppnå betydelig markedsandel i USA? De er inne i akselererende vekst - hvorfor skal det stoppe nå?
Redigert 20.01.2021 kl 22:57 Du må logge inn for å svare
focuss
17.06.2019 kl 00:38 3004

Dette med peak sale i 2024 tror jeg ikke det er noen grunn til å ta på alvor. Bare representerer at enkelte analyser ikke ser lengre frem. Regner med at veksten vil fortsette mye lengre enn til 2024.
Redigert 20.01.2021 kl 22:57 Du må logge inn for å svare
Hayen
17.06.2019 kl 00:42 3004

Det fremstår mer sannsynlig at akselerasjonen avtar etter 2024
Redigert 20.01.2021 kl 22:57 Du må logge inn for å svare
tunktee
17.06.2019 kl 00:42 3009

For egen del forventet jeg en lagt kraftigere vekst enn det vi har sett.
Derfor jeg solgte mesteparten i fjor; noe på over 50, noe på under 40.

Som jeg har skrevet før, så mener jeg at der i alle børsnoterte selskap finnes relevant informasjon som vi investorer ikke kjenner til.
Så i stedet for å tro, valgte jeg å selge som konsekvens av det som har skjedd.

Skal absolutt ikke påstå at vi ikke kan få en stor markedsandel i statene, men jeg ville jo i første omgang stilt meg spørsmål til hvorfor i huteste Ibsen ikke klarer å selge mer. Det får jo dosene ganske billig av oss, og bør derfor sitte igjen med en solid fortjente per stykk. Hvorfor investerer de ikke da mer i markedsføringen?

Edit; En viktig presisering Hayet; Selv om jeg stiller kritiske spørsmål, så betyr ikke det at jeg tror på annet enn suksess. Å ikke ha sterk tro på noe betyr ikke det samme som å avblåse det som en umulighet. Regner med at det samme gjelder for de andre personene du nevner.
Jeg har fremdeles noen aksje (og kjøpte faktisk noen forleden og) Hvis jeg satt med følelsen at dette går rett vest, hadde jeg naturligvis solgt.
Redigert 20.01.2021 kl 22:57 Du må logge inn for å svare
focuss
17.06.2019 kl 00:57 3003

Tunktee
Ibsen har et langt dårligere utgangspunkt i Europa enn hva PHO har i USA. Prisen på Cysview er vesentlig lavere enn i USA. I tillegg så må Ipsen betale 35% av bruttosalget som royalty til PHO. Dette gir langt dårligere dekningsbidrag enn hva PHO har i USA. Legg da til at når BLCC blir godkjent i USA så blir det godkjent i hele USA, Blir de innvilget refusjon i USA så gjelder det for samtlige 52 stater. I Europa så er det ikke sånn.
Redigert 20.01.2021 kl 22:57 Du må logge inn for å svare
Hayen
17.06.2019 kl 00:57 2998

Ipsen har oppnådd 'ekstrem' markedsandel der de har satset iallfall delvis.
Som i Danmark (70%) og Tyskland (40%).

Og det er I land der pasienter ikke er 'kunder' som I USA, der 'kundene' kan saksøke 'leverandøren' (sykehuset) for smertelige summer.

I den grad noe bekymrer meg, så er det mer I retning av om PHO klarer å håndtere pågangen med opplæring osv når Karl Storz får svært mange bestillinger på scope.

Jeg mener diskusjonen bør gå på hvor stor markedsandel Photocure vil oppnå I USA og hvor fort det skjer. Pt er det absolutt ingenting som tyder på at utbredelsen av blått lys og bruken av cysview skal stoppe.

Fint med kritiske røster, men "argumentasjonen" mot pho har så langt vært så svak at caset i praksis fremstår enda mer solid enn tidligere.
Kanskje er det den faktiske intensjonen til Pafo og Bravi.
Redigert 20.01.2021 kl 22:57 Du må logge inn for å svare
focuss
17.06.2019 kl 01:01 2995

En viktig ting som er lite poengtert i diskusjonen om BLCC er at det er bare et drøyt år siden BLCC ble godkjent for gjentatt bruk. Dette er selvsagt en viktig faktor som går inn i vekstpotensialet fremover.
Redigert 20.01.2021 kl 22:57 Du må logge inn for å svare
tunktee
17.06.2019 kl 01:07 2990

Ja, vi får se da hvordan ting ser ut når rapporten for Q2 kommer.
Dersom tallene for nye scopes som blir presentert her stemmer, så finnes der hvertfall grunnlag for å stille spørsmål til om veksten er akselererende eller ikke.
Og om man bør være forberedt på å endre sine kalkyler for fremtiden.
Minner om at de beste investorene revurderer og endret sitt syn fortløpende. (Ref Warren Buffet) Der finnes ikke noe flaut eller galt ved det.
Jeg kjøper heller mye på stigende kurs på 60 eller 70 når tallene viser større sannsynlighet, enn på 43 og risikere at kursen går i 30.
Redigert 20.01.2021 kl 22:57 Du må logge inn for å svare
Hayen
17.06.2019 kl 01:20 2976

Selvfølgelig må man "være på ballen" hele tiden og justere seg ift hvordan det ser ut.
Nå mener jeg at det blir feil å legge altfor mye vekt på antall nye scope i et enkeltstående kvartal, og det gjelder begge veier. Man må se på dette over tid. Årsvekst er en vesentlig bedre indikator, men heller ikke den er perfekt. Det er selvfølgelig mer komplisert enn som så.

Jeg har en annen innfallsvinkel rundt inngang:
Jeg tåler godt en nedgang til 30-tallet så lenge det fundamentale ser veldig bra ut. Heller det enn å risikere å kjøpe på 70 og bli sittende med 30-50% færre aksjer.
Min situasjon er for øvrig at det er ikke bare bare å få kjøpt det antallet jeg sitter med. Å løpe etter en aksje som går er en slitsom øvelse.
Redigert 20.01.2021 kl 22:57 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
17.06.2019 kl 05:17 2931

Ibsen har ikke Danmark det er det PHO som har, og i Tyskland er det nok Karl Storz som lagt grunnen. Og husk att Ibsen
selger ikke scope, det gjør KS og Olympus på egen hånd. Der behøver ikke PHO bruke 2,2 mil før att få ut ett scope.

Som alt annet har de meste to sider, det snakkes om att scope er en sedelpress før PHO. Og det stemmer, efter 4 år nær
scopet er betalt, de det kosta PHO att få det utplassert. Men problemet er att urologer har en dobbelt så stor sedelpress
før egen del som er nedbetald i dag. Og den behåller de og bruker så lenge de ser att den er mer lønnsom en BLC scope.

Og sånne her merkelige kommentarer om vi tvivler på Schneiders ambisjoner, da mangler det en hel del der oppe nær de
kommer med sånt. Det er vel selvklart att de prøver selge mest mulig. Men vi vet vad de har solgt og vi vet vad det har
kostet att få det solgt. Men det er ikke lov att sette oppmerksamhet på det.

Og 54 % av urologerne er over 55 år, trur ni de vil byte ut en nedbetald sedelpress til en som bare gir halv inntekt.
Nej det gjeller att tjene mest mulig penger innen de drar seg tilbake til strandhuset i Florida. Og flexiscope som
reduserer inntekten til 1/10 i turbt blir ikke lettsolgt. Og det har vi klare bevis på, da de fra Fase 3 og ekspertgruppen
som sikkert var oppi ålder ikke har gidda skaffe flexiscope.

Så eg førstår Schneider innser att de ikke blir lettsolgt, så påstand att alle vil ha det beste utstyret er vel ønsketenkning.
Det ser vi jo nær de fleste selgerne går i 3 mån uten att finne en enda av dem.
Redigert 20.01.2021 kl 22:57 Du må logge inn for å svare
Londonmannen
17.06.2019 kl 08:30 2805

tunktee
Jeg skriver følgende til Bravi:
"Men ut fra de tegn vi har sett hittil gjennom 2018 og 19, så går ting rett vei. At noen ikke evner å skjønne at det må investeres når et selskap er inne i en kraftig vekstfase, det får stå for deres regning. Men pr i dag utnyttes knapt 15% av potensialet av allerede utplasserte scope. I den grad brukerfrekvensen på disse scopene tar seg opp, så vil PHO få en betydelig vekst i omsetningen av Cysview.
Og når Dan selv uttaler at de går for at BLC skal bli SoC, så sier ha nok ikke dette på tull. Mannen mener det han sier og med hans kompetanse og kjenneskap til det amerikanske helsemarkedet, så tror jeg mer på han enn tilfeldige skribenter på HO."

Hva er det i dette som ikke er fakta?
Jeg har ingen problemer med å diskutere på en høvisk måte, men ikke med personer som må ned på barnehagenivået for å finne sitt vokabular.
Redigert 20.01.2021 kl 22:57 Du må logge inn for å svare
focuss
17.06.2019 kl 09:14 2743

Pafo
Du kan spare deg anstrengelsen, regner med alle vet hva du mener. Skal PHO vokse fremover så må de kjøpe scope fra KS for så å gi dem bort til sykehusene. De kvartalene vi driver å gir bort scope med ett tap på ca 1 mill per scope blir jo knallrøde men det får ikke hjelpe. Tullball. Markedet vil vel tro det har klikka for mange på en gang og kursen vil gå helt i dass, men langsiktig serru.
Redigert 20.01.2021 kl 22:57 Du må logge inn for å svare
Londonmannen
17.06.2019 kl 09:27 2709

Men det er tydeligvis enkelte her på HO som har som sin eneste hensikt å få kursen til å gå i dass, så slik sett skjønner jeg jo logikken til Pafo.
Redigert 20.01.2021 kl 22:57 Du må logge inn for å svare
rockpus
17.06.2019 kl 09:33 2693

tunktee:

"Hvis der ikke var forhåpninger om videre stigning og man legger til grunn P/E på 15 gir det en kurs på 54 kroner."

Klarer selskapet å vise til at de i første omgang når sin egen guiding, blir det feil å kun operere med en P/E på 15. Da vil nemlig markedet prise PHO som et vekstselskap. I denne bransjen blir tilsvarende vekstselskap priset til en P/E langt høyere enn i ditt eksempel. Vi kan gjerne ta et eksempel på et selskap, dog i en annen bransje, nemlig NEL. Hvem snakker om P/E der..?
Slik situasjonen fremstår for meg i dag, er det langt mer sannsynlig med en høy markedsandel enn en lav.
Synes for øvrig at dine senere innlegg er gode!
Redigert 20.01.2021 kl 22:57 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
17.06.2019 kl 09:41 2680

Tunktee - det er viktig å få opp de kritiske spørsmålene, en av mine innvendinger - slik jeg opplever det - er at nevnte skribenter ikke stiller reelle spørsmål - men kommer med konkrete påstander som i stor grad er udokumentert. Videre opplever jeg at mye av det de skriver er direkte useriøst - og viser i stor grad at en ikke har satt seg godt inn i dokumentasjonen som ligger der - og underbygger bare mitt klare standpunkt om at alle har sin agenda når en skriver på HO. ThePower har mistet all troverdighet hos meg - særlig etter det han skrev i forbindelse med Q1. For det første kommer han med direkte feil informasjon rett etter fremleggelsen av rapporten - samtidig som han er bastant på at dette er elendig og at kursen vil falle ned på 30 tallet. Dette er en person som har gitt uttrykk for at en skal beskytte andre investorer - og som argumenter med at kursen ikke vil stige før PHO viser overskudd (show us the money), mens han samtidig argumenterte med at en bør investere i NEL når kursen der var på kr 7-8 (et selskap som taper store penger, årlige emisjoner og som ennå ikke har klart å konkretisere når en forventer overskudd). Dette er bare et eksempel på manglende logikk det flere av nevnte skribenter skriver. Jeg skjønner heller ikke trangen om å fortelle andre på et anonymt forum (særlig i ettertid) når en har kjøpt, hvor mye en har tjent mv. I mitt hode er det en form for "hersketeknikk" for å forklare hvorfor en bør høre på det en kommer med. For meg er det innholdet i argumentasjonen - knyttet til de fundamentale forholdene - og deling av informasjon/faktum som er av interesse, så får alle selv ta stilling til om en ønsker å kjøpe/selge. Innlegg om at kursen skal gå til himmels - eller at den vil falle kraftig - har null relevans/interesse!
Redigert 20.01.2021 kl 22:57 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
17.06.2019 kl 09:53 2668

Dan presiserte vel også at de 20 til 25 mill USD i 2020 i all hovedsak skulle komme fra regide scope segment.
Redigert 20.01.2021 kl 22:57 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
17.06.2019 kl 09:54 2666

Dette vil ødelegge verdiene i Photocure - se link nedunder!
https://www.hegnar.no/Nyheter/Boers-finans/2019/06/Boersum-anbefaler-salg-av-alt

Det blir mulig å kjøpe Pho for 17 kroner!
Photocure hadde tillatelse å selge Cys-you i US siden 10 år, og naiv gjengen her snakker om voksende salg??

Ingen stiller spørsmål: hva har de ventet på i 10 år?
Hvorfor investorer tapte så mase tid og penger på så lang periode?
Best å selge seg, enn å leve i fantasi verden sammen med focuss og gjengen....
Redigert 20.01.2021 kl 22:57 Du må logge inn for å svare
lampeskjerm
17.06.2019 kl 10:03 2649

Selv om børsene går til helvette vil folk fortsatt få blærekreft.
Videre ønsker vel det offentlige å fokusere på å spare penger når alt ryker, ergo kan de få mer pr $ ved å sørge for at Cysview skal brukes.
Redigert 20.01.2021 kl 22:57 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
17.06.2019 kl 10:06 2647

Eg vet du sliter med att tenke nytt Focuss. Men om du ser til normal markedsføring i verden. Kommer du med nytt utstyr
Så er det normalt att sponse de største og ledende i markedet, mot att de gjør reklam før produktet. De får grattis utstyr
og betalt var gang de bruker det. PHo betaler utstyret og Medicare og forsikringsselskap betaler bruket var gang.
Kan du få bedre reklam, og dessuten tjener pho penger på var gang att det blir brukt og har snart fått tilbake
sponsorkostnaden.

Jo fler sykehus de klarer sponse, jo større blir trykket på de som ikke har flexiscope, Og du behøver ikke selgere før att
hitte noen att sponse. Bruker du de pengerne som du bruker til salgs og markedsføring i dag. Så kan du få ut nesten 3 ganger
så mange scope, som du får ut i dag til samme pris. Og dette gjeller FLEXISCOPE vel og merke. Er det noen som vil
ha rigide scope, så får de vende seg Karl Storz som de gjør i Ipsen området..

Og klarer de ikke finne noen som vil bli sponsed med ett flexiscope så har de ett problem.
Redigert 20.01.2021 kl 22:57 Du må logge inn for å svare
focuss
17.06.2019 kl 10:17 2623

Pafo
Alternative finansierings alternativer er det lenge siden PHO fortalte at KS jobbet med og det er fornuftig, da det kan være hos enkelte praksiser at finansiering som leasing etc kan være attraktivt. Ditt forslag fordrer at PHO gjør en emisjon for å få penger til å kjøpe scope fra KS for så å gi dem bort. Fullstendig meningsløst.
Redigert 20.01.2021 kl 22:57 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
17.06.2019 kl 10:24 2605

Det hadde kanskje vart en førdel om du leste vad eg skriver, de skall bare omførdele de penger de bruker i dag.
Redigert 20.01.2021 kl 22:57 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
17.06.2019 kl 10:29 2597

Er det ikke snart på høy tid å legge denne saken bak seg og heller være enige om at vi er uenige om denne utdelingen av skop.
Utviklingen i utplassering av skop siste 6-7 kvartaler taler sitt om retning og utvikling.
At noen hevder og mener at selskapet burde utplassert minst 100 skop i kvartalet er så latterlig og meningsløst at det blir lite fornuftig å diskutere det.
Redigert 20.01.2021 kl 22:57 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
17.06.2019 kl 10:34 2589

Ja det er klart det må vare bedre att ha 30 selgere som raser planløst rundt og leter efter kjøpere de nesten aldri finner.
Du må og huske nu er det 2 ulike sorter scope de skall selge, selger de da dobbelt så mange. ?????????
Redigert 20.01.2021 kl 22:57 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
17.06.2019 kl 10:37 2583

Hvordan kan du hevde at de som jobber i PHO driver dank hele dagene?
Har du sendt noen mail til ledelsen i PHO noengang?
I stedet for å strø rundt deg med slikt svada bør du sende en mail til Schneider å forhøre deg om det virkelig er slik at hans medarbeidere ikke gjør noe som helst om dagene.
Redigert 20.01.2021 kl 22:57 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
17.06.2019 kl 10:39 2580

Dette er direkte destruktivt.
Redigert 20.01.2021 kl 22:57 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
17.06.2019 kl 10:40 2577

Ser du ikke vad eg skriver de jobber ræva av seg før att finne kjøpere, men finner de noen. NEI
Redigert 20.01.2021 kl 22:57 Du må logge inn for å svare
Scoopfinder
17.06.2019 kl 10:41 2573

Virkelig bra at vi har fått Tunktee inn her som stiller vettuge, kritiske spørsmål.
Det er slike som mangler på Tekinvestor og det er slike som skaper interessante diskusjoner.
Det store spørsmålet i mitt hode er om PHO faktisk klarer å skape økende veksttakt eller bare jevn vekst.
Jeg har derfor plottet en rekke faktorer - revenue, antall scop, brukerfrekvens etc over tid. Det samme har Hayen gjort, for det har jeg sett på facebook-gruppen.
Kort fortalt,- veksttakten ser ut til å stige merkbart fra 2018. Det blir spennende å se om det fortsetter.
Q2 pleier å være et slapt kvartal. Jeg tipper kursen tar av etter Q4

Et stikk til Pafo til slutt. Det er merkelig at han aldri kan innse at det faktisk lønner seg å kurere pasienter.
Redigert 20.01.2021 kl 22:57 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
17.06.2019 kl 10:55 2552

Ett lite stikk er på sin plats noen ganger, har du fundert på hvorfor USA har verdens dyreste Helsevesen.
Redigert 20.01.2021 kl 22:57 Du må logge inn for å svare
Scoopfinder
17.06.2019 kl 11:07 2531

Ja, det er fordi de har forsikringsselskapene mellom kundene og sykehusene.
Likevel vil det lønne seg å kurere pasienter.
Når pasientene får valget mellom livet eller døden velger de faktisk livet, dvs den behandlingsformen som fjerner kreften.
Redigert 20.01.2021 kl 22:57 Du må logge inn for å svare
focuss
17.06.2019 kl 11:10 2524

Pafo
Jeg tror du kjenner arbeidsdagen til de PHO ansatte for dårlig. Man blir ikke en suksess i USA uten en seriøs organisasjon. Dette er det lenge siden PHO forsto. Tenk deg en leverandør av medisinsk kompetanse i stor kreft sykdom uten kompetanse. Hva tror du sykehus og myndigheter vil mene om det? Videre er det PHO sin ambisjon å bruke plattformen sin i en større sammenheng enn BLCC og vi er helt i starten av lansering fasen. Klinikker som ikke har anledning til å skaffe seg en teknologi til 100000 usd selv med finansieringshjelp har neppe livets rett. Det er ikke PHO sin oppgave å understøtte taperne, men å skape vinnere.
Redigert 20.01.2021 kl 22:57 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
17.06.2019 kl 11:11 2656

Ja det låter logiskt, men hvorfor finner ikke selgerne de som vil gi den behandlingsformen.
Redigert 20.01.2021 kl 22:57 Du må logge inn for å svare
Londonmannen
17.06.2019 kl 11:17 2649

Har ikke du heller tatt deg bryet med å lese selskapets børsmeldinger? Jeg vil henvise deg til børsmeldingen PHO sendte ut 28 NOV 2013. Den forklarer hvorfor salget var elendig inntil 1 Jan 2018. Les også for sikkerhets skyld de meldingene som ligger fra 28 NOV 2013 og frem til 1 Jan 2018. Da vil du se at det var først fra og med 1 Jan 2018 at man har på plass en skikkelig refusjonsordning.

Ha en solfylt dag!
Redigert 20.01.2021 kl 22:57 Du må logge inn for å svare
Scoopfinder
17.06.2019 kl 11:19 2648

De gjør det !
Det tar bare mer tid og ressurser enn vi kunne ønske. Men det kommer.
En høy terskel betyr at vi er langt tryggere på å beholde markedet for oss selv. Det blir enda vanskeligere for nye aktører som kunne ønske seg å komme etter.
Redigert 20.01.2021 kl 22:57 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
17.06.2019 kl 11:30 2624

Ja det har vi hørt i mange herrens år, med løpende førklaringer om hvorfor det tar tid. Samme som du bruker nu
men vi lever på håpet.
Redigert 20.01.2021 kl 22:57 Du må logge inn for å svare