Fredagskos i bunkersen.

Sotah
14.06.2019 kl 16:43 726

Au pairen løper rundt i playboy bunny-kostymen jeg kjøpte til Halloween. Joggebukse og helsetrøye er på plass, og det gumles peanøtter og drikkes vin fra nå av. Bedehuskameratene bokførte sin tillovede seier i abortsaken, firpelregjeringen sitter fremdeles og velgerne flokker seg rundt rare og alternative partier. Er det rart en stakkar trøster seg med at universet er stort, og at vi bare er støvpartikler i den store sammenhengen?
Fin låt her forresten, alle tallene er testa ut av matematikere og skal faktisk stemme.

https://www.youtube.com/watch?v=yq4uCWtQE24
Slettet bruker
14.06.2019 kl 17:30 717

Jeg har jo gjort det til vane å ødelegge fredagskosen litt, så det er bare å minne om at ikke alle er ubetydelige støvpartikler!

💖 🤗 💖 🤗 💖 HAPPY 73rd BIRTHDAY, MR. PRESIDENT! 💖 🤗 💖 🤗 💖
https://grcclibrary.files.wordpress.com/2018/01/president-trump-official-portrait-620x620.jpg

https://www.youtube.com/watch?v=Vg5HIMnPx7k
Sotah
14.06.2019 kl 18:01 704

Donald er like mye støv og like forgjengelige som oss andre, fruen. Om hundre år er alt glemt, som en kompis av meg pleier å si.
Sotah
14.06.2019 kl 18:18 698

Marilyn er forøvrig en av tidenes mest underkjente artister. Dama var et multitalent, og huskes dessverre for alt annet enn det musikk- og skuespillertalentet hun var. Sangen hun sang til Kennedy er noe av det mest erotisk dampende stykke musikk som noengang er festet til tape.
Slettet bruker
14.06.2019 kl 20:23 680

Det sies vel om henne at hun hadde ikke noen stor stemme, men du verden hvor flott den bodde. Elns.

Marilyn var jo ikke ekte blondine, og hun hadde store psykiske problemer som følge av at hun ble populær for utseendet, men ikke for den hun var. Det er en ulykkelig skjebne for vakre kvinner at de verken blir sett eller elsket for den de er. Det er gjerne den utkåredes feil som rører menneskenes hjerter, ikke deres perfekte ytre. Å vende berømmelsen ryggen for å overleve er ikke lett. Men i dag er det mange som frivillig velger å være plastic fantastic, uten å forstå at higen etter mange beundrere gir stikk motsatt resultat av hva de ønsker seg: Å bli sett for den de er.

Jeg lurer litt på hvordan det skal gå med alle HLBT folkene som i disse dager skriker ut "se meg" og viser frem "alt" de har i et stadig mer outrert Pride opptog. Kanskje deres ulykkelige psyke skyldes deres egen måte å vise seg frem på enn at noen egentlig diskriminerer dem?

Jeg synes det er ille at politiet i dag unnskylder sine tidligere kolleger for hva de gjorde mot denne gruppen den gangen det var politiets oppgave å opprettholde lov og orden og homoseksualitet faktisk var forbudt etter loven. Følerifjollene i dag klarer ikke å forholde seg til at tidene var annerledes, lovene var andre, og mye har skjedd siden den gangen. Det kan virke som multikulturen ikke tåler og har forståelse for historiske kulturer - vår tålbarhet for det som er fremmed blir faktisk mindre, slik jeg observerer det. Kan det skyldes at det er slitsomt for mennesker å forholde seg til multikultur?
Sotah
14.06.2019 kl 20:37 673

Jeg tror det er verre å synes at andre synes at multikultur er så vrient, Fruen. For det er ikke helt sant. Det går i det store og hele greit i landet, og det er vanskelig å takle for noen. Selv Isak, vår voldtektsansvarlige på bruket har tatt permisjon i noen måneder. Det er for lite å melde. Vi står han av, la kosen fortsette.
Hellbillies på NRK Tv, forresten. Jeg er mest der i øyeblikket.
Redigert 14.06.2019 kl 20:38 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
14.06.2019 kl 20:49 668

Knivstikking annenhver dag i Oslo nå, varsler politiet, Sotah. Ny kultur; ingenting å bry seg om når man først er blitt vant til det! https://resett.no/2019/06/14/oslo-politiet-melder-om-knivhendelser-annenhver-dag/

Litt bilbranner og ran og sånt åsså. Hu hei som det går! ;-)))
Redigert 14.06.2019 kl 20:50 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
14.06.2019 kl 22:14 645

Jeg antar at Sotah har pakket inn ballene i kledelige Pride-farger og ikke latt snoppen hvile i sameflagget?
Sotah
14.06.2019 kl 22:29 638

Jeg liker frivillig sex med voksne damer, Mel. Jeg egner meg ikke som fylkesmann. Jeg har aldri blitt spurt heller. Priden tar jeg i likhet med han minister´n fra bibelbeltet langt fra Karl Johansgate. Men jeg har gått i homotoget en gang. Ikke helt planlagt, men jeg bare datt uti. Kan fortelle om det en gang jeg er helt edru, det var egentlig ganske morsomt.
Slettet bruker
14.06.2019 kl 22:38 635

Hei zoten/folkens:))

Og...bare følg de gode intensjonene og verdiene i Zotah familien du Zoten - da går det deg vel, vettu...ZnageZz...

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla
Slettet bruker
14.06.2019 kl 22:49 633

Spørsmålet er ikke hva du liker å feie over i fylla, men likte de voksne damene det?

---------------------Så over til toget du datt (sa ludvigsen) i
NEI dette morsomme skal du ikke fortelle om, admin har satt en grense og du må bare etterleve den
og heller fortelle på sotahslektsstreffet i sommer om dine datt ut i pride utavsofaenopplevelser .
Forhåndsadvarsel:

Brat prat er stengt
administrator
I dag kl 15:29 317
Gruppen Bare prat er stengt. De som forsøker seg med tilsvarende innlegg på andre grupper vil automatisk bli utstengt.
Admin.
Redigert 14.06.2019 kl 23:05 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
14.06.2019 kl 23:09 620

Jeg er sikker på Admin lar deg avgi en siste forklaring om da du datt. Høire skvatt?

Sotah I dag kl 22:29 17
toget
"jeg bare datt uti."
Redigert 14.06.2019 kl 23:11 Du må logge inn for å svare
Sotah
14.06.2019 kl 23:30 618

En av kompisene mine visste ikke helt hva han skulle si da han måtte tilstå utroskap. Han prøvde seg på denne; -Den bare datt inn. Uten nevneverdig hell. Men sånn var det med meg og homotoget også.
Slettet bruker
14.06.2019 kl 23:32 617

Mer og mer tyder på at det bor en Fylkesmann i deg
Redigert 14.06.2019 kl 23:34 Du må logge inn for å svare
Riot
14.06.2019 kl 23:41 614


Ni är underlga ni norrmän.....för en tid sedan var ni nordmän.
Slettet bruker
15.06.2019 kl 13:09 583


Jeg kommer også denne uken med Nothing Breaks Like a Heart, men nå ned Angelina Jordan.


https://m.youtube.com/watch?v=fJ9eu7qBiwQ
Slettet bruker
16.06.2019 kl 19:42 547

Sotah
14.06.2019 kl 16:43 178
Au pairen løper rundt i playboy bunny-kostymen jeg kjøpte til Halloween.
----------------

https://www.dagbladet.no/nyheter/fabian-stang-ut-mot-tidligere-studiekamerat-mads-andenaes/71178855
Fabian Stang ut mot tidligere studiekamerat Mads Andenæs
Mener jussprofessoren gjør seg en bjørnetjeneste med Kallmyr-uttalelser.