Anna i Sian lader opp til koranbrenning

Sotah
15.06.2019 kl 17:05 2632

https://www.abcnyheter.no/nyheter/norge/2019/06/15/195586413/politiet-stoppet-sian-demonstrasjon-da-koranen-ble-kastet-i-bakken

Bare en liten teaser der for å teste hvor sinte folk blir. Det er brenning på gang, de trekker hverandre opp på Sians FB-side. Så får vi se da åssen det går. Jeg har mine tvil, som grisen sa da han så slakter´n. Men presseoppslag ble det.
Redigert 15.06.2019 kl 17:05 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
17.06.2019 kl 22:50 2162

De "flykter" fra allah-land de lett vil mangle et hue å sette hijaben på. Kommer hit og hyller den samme avguden. Da er det vel bare å reise hjem igjen og få mer allah der de kommer fra? Det vil de ikke selvsagt. De er jo her bare for pengene/NAV. Ekte asylanter kommer til Norge av andre grunner. Asyltiggerne fra arabistan misbruker asylinstituttet og er ikke annet enn parasitter, dvs. folk som vil leve på andres bekostning
Redigert 17.06.2019 kl 22:53 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
17.06.2019 kl 22:25 2169

Hei Zoten/folkens))

Og...ja like greit å stå med hodet i sanden mens kalifatizeringen og balkanizeringen går sin gang, Zoten - verden er nådeløs,vettu...ZnageZz...

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla
Redigert 17.06.2019 kl 23:01 Du må logge inn for å svare
ArneB 5.0
17.06.2019 kl 22:22 2171

Man får vel ikke panta tomgodset med å sleike imamer? Det trodde jeg at selv en tufs som du forstod.

Nei, her skal du få oppskrift på en tøff dame som går i krigen for det hun tror på: Lan Marie Nguyen Berg!
Sotah
17.06.2019 kl 22:17 2176

Litt krigsretorikk må til hvis det skal bli kamp av det, antakelig. Jeg ville nok ikke valgt akkurat den hærføreren, for å si det med Erna. Men jeg ligger et godt stykke bak fronten, og holder meg rundt kantineteltet imens bokbrenninga pågår.
Slettet bruker
17.06.2019 kl 22:15 2177

Hei toern/folkens:))

Og...hehehe - nei du ville nok heller sleiket imamene oppetter ryggen som kjent...ZnageZz...

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla
ArneB 5.0
17.06.2019 kl 22:11 2179

Frontkjempere, dette rasket? Du verden, jeg ville ikke sendt dem med tomgods på butikken en gang.
Slettet bruker
17.06.2019 kl 20:17 2200

Hei toern/folkens:))

Og...hehehe - Politiet brukte kapasiteten på de zinte muslimske mennene i stridsdyktig alder som ville steine frontkjemperne i Sian - har du problemer med enkel informasjon på video, toern...ZnageZz....

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla
ArneB 5.0
17.06.2019 kl 19:57 2202

Ja, det var jaggu et friskt galskapens pust. Dama er jo regelrett klin kokkos! Det er bare ei bok, hyler hun. Nettopp. Det trenger man vel ikke PA-anlegg for å proklamere? Stakkars politi som må bruke verdifull arbeidstid på denne hjernedøde gjengen.
Sotah
17.06.2019 kl 19:52 2204

Jaja. Jeg har nok blitt kalt verre ting.
Slettet bruker
17.06.2019 kl 19:07 2219

Hei Zoten/folkens:))

Og...du bærer navnet med tyngde, Zoten den onde - som fanebærer for kalifatizering og balkanizering, vettu:))...ZnageZz...

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla
Sotah
17.06.2019 kl 19:00 2220

Også jeg som bare koser med forumet hele tida. Anna den grusomme har forøvrig lansert det navnet selv.
Slettet bruker
17.06.2019 kl 18:57 2222

Hei folkens:))

Og...Zoten den onde mener kalifatizeringen må få gå sin skjeve gang uten innsigelser - det skal han ha...ZnageZz...

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla
Sotah
17.06.2019 kl 17:56 2236

Anna den grusomme slipper lett unna å brenne hundrevis av koraner bak låven der hun bor. Gjerne fem om dagen til hun blir lei. Men det skal vel full pressemelding og oppmøte av kreti og pleti fra kokoshøyre. Og et knippe sinnamuslimer. For øvrig har Anna kringkastet ideen om brenning på egen Facebookside, jeg antar at hun ikke er hacket.
polemiker
17.06.2019 kl 14:37 2270

Det kunne vel vært greit om man på forhånd fikk avklart om brenning av koranbøker på offentlig plass eller som en politisk ytring er lov eller ikke her i landet. Vi må ha likhet for loven, så da bør det vel være forbudt å brenne Mein Kampf, Maos lille røde eller bibelen også? Hvor går grensa? Manifestet til ABB, salmebøker, FRPs valgprogram ??

Personlig synes jeg folk kan få lov til å brenne hvilke bøker de vil her i landet. 70% av koranen bør vel anses som et politisk manifest, så da bør det være lov å gi uttrykk for hva man mener om dette. Muslimer flest tør ikke å lese boka i frykt for å miste hele sin livsløgn og identitet. Noen bør fortelle disse hjernevaskede hissigproppene at det faktisk finnes flere koranbøker og er fullt mulig å trykke opp flere også om det skulle knipe.
Ellen Due
17.06.2019 kl 14:09 2282

Ja, hvorfor ikke spørre Anna isteden for å synse? Man må ha tillatelse av brannvesenet for å kunne brenne noe.
Betonghue
16.06.2019 kl 18:02 2371

Klart det Sotulf, kjøper inn bacon av aller ypperste kvalitet !!
Sotah
16.06.2019 kl 15:38 2391

Balder, Betong og Anna den grusomme kan brenne hvor mange bøker de vil. De får allikevel ikke noen avgjørende innflytelse over norsk politikk. Og det tror jeg vi skal være glade for alle sammen.
triki
16.06.2019 kl 14:10 2406

Muslimer står på tv og sier fuck politiet og fuck demokratiet men shotanisser forstår ikke hva som sies eller hva som menes.
Men sotanisser har blitt fortalt at det er fredens religion, selv om muslimer dreper den opprinnelige befolkning i de land der de kommer inn er dette fredens folk, må vite.

Nei de kommer ikke som venner.
Sotah
16.06.2019 kl 14:06 2408

Da er dere to. Balder og betong tar saken, fredselskende som de er. Ikke glem baconet, det skaper ekstra fredelige tilstander.
balder72
16.06.2019 kl 13:34 2423

Men trenger koranbrenning for å finne ut hvordan demokratiet i Norge står. Samtidig får men sett hvordan såkalte fredelige muslimer oppfører seg. Har en mistanke at raseriet fra muslimer tar overhånd og blir voldelige. Da vet man hva man har i vente i fremtiden. Da kan politikere kaste på bålet liksomdemokratiet sitt viss ikke de endrer politikken dramatisk og får stoppet muslimsk innvandring
Sotah
16.06.2019 kl 13:15 2434

Tar du ansvar og følger opp, Betong? Da blir du berømt.
Betonghue
16.06.2019 kl 12:54 2442

Danderer de denne Koranen med Bacon - slik danskene gjorde ? Veldig effektfullt - og så lukter det godt da dritten brenner også! Herlig ..... stå på Anna !
Slettet bruker
16.06.2019 kl 12:47 2444

Hei Zoten/folkens:))

Og...del to av sannheten er at antall muslimer har gått fra noen få hundrede i 1980 til 250 tusen +/- i dag, Zoten - at noen mener dette går for fort og feil vei når de kikker litt rundt seg til nærliggende naboland er forståelig, særlig ille blir det når selvsensuren brer om seg med nedstegning av alle kommentarfelt i MSM, google , facebook og Youtube for å unngå å provosere - myndighetene følger opp med lover og hat retorikk jegere i en rekke offentlige etater som merkelig nok kun jakter de som ikke går banans i gatene og fører lav konjunktur jiihad - for det skulle tatt seg ut det...ZnageZz....

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla
Redigert 16.06.2019 kl 12:49 Du må logge inn for å svare
Fjordgubben
16.06.2019 kl 12:36 2454

Martin Luther ble vel også truet med fengsel, opprøyer og det som verre er.
Sotah
16.06.2019 kl 12:21 2463

Sannheten er at det ønskes konfrontasjoner fra begge sider, Lilletull. Innvandringssaken ligger på sotteseng og trenger sånt hvis det skal bli noe dreis på det. Det er neppe synd på noen under disse ellers nokså meningsløse demoene.
Slettet bruker
16.06.2019 kl 11:55 2475

Hei Zoten/folkens:))

Og...når ytringsfriheten er truet av kalifatizerings medløperne og politiet/media ikke sier sannheten i frykt for opptøyer og represalier er samfunnet på ville veier, Zoten - i de blindes rike er den enøyde konge, vettu...ZnageZz....

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla
Sotah
16.06.2019 kl 11:45 2482

Hensikten og målet, ja. Her er greia; uten konfrontasjoner er disse demoene helt uinteressante. En drøss talere forteller hvor fælt det er nå for tiden. Og så rigger de ned. Her er det gjensidig avhengighet for å få publisitet. De trives nok bedre i hverandres selskap enn de vil være ved.
Slettet bruker
16.06.2019 kl 11:38 2487

Hei folkens:))

Og...det drypper stadig inn live beskrivelser fra hendelsen i Drammen på en vanlig lørdag ettermiddag - hvem som er ekstrem blir nok opp til den enkelte leser å vurdere, men litt balanse i regnskapet når det gjelde hva som foregikk er på sin plass - det overordnede spørsmålet alle bør stille seg er hvor vi er på vei - hva er hensikten og hva er målet...ZnageZz....


Alf Magne Rygg var også til stede under demonstrasjonen. Han er ikke SIAN-medlem, men er blitt kjent med folk i organisasjonen i forbindelse med motstand mot FNs migrasjonsavtale. Han forteller Resett at han opplevde stemningen ved demonstrasjonen som «skummel». 
– Det gikk først rolig for seg. Det var cirka 80 stykker som var der, med ryggen til. Etter hvert kom det stadig flere utenlandske ungdommer til, i alderen 14 til 30 år. Det var ganske skummelt en stund. Det var jo ingen sperringer, og politiet tør jo ikke å fjerne de verste. 
– Da er det påfallende at venstresiden stod ved siden av helt i ro. Det stod en gjeng på 50 stykker og demonstrerte mot rasisme og for ytringsfrihet, og de stod altså bare å så på alt dette. Politiet var mer opptatte av at det var vi som var en trussel, vi som er skeptiske til islam, sier Rygg.
– Tenker du at disse fra venstresiden fikk seg en slags oppvekker av dette?
– Jeg tror det. Tidlgere har det vært Antifa og andre. Veldig mange av de middelaldrende må vel ha skjønt litt mer om hvem de står på linje med, hvem som er imot det de er imot.
https://resett.no/2019/06/16/sian-aktivister-hetset-av-rasende-muslimsk-mobb-under-demonstrasjon/

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla
aklm
16.06.2019 kl 10:45 2505

For ei dame. Hadde Erna hatt 5% av dette motet ville det vært bra. Stortinget består stort sett av spyttsleikere.
Slettet bruker
16.06.2019 kl 10:27 2516

Hei Zoten/folkens:))

Og...å styre tankene og folks meninger har alltid vært kommunistenes største mål og ønske, Zoten - at du mener løgn og manipulering med fakta legitimerer maktmissbruk er opp til deg - frontkjemperne har alltid måtte bære de tyngste børene, vettu...

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla
Sotah
16.06.2019 kl 10:18 2527

Tror ikke du finner så mange tråder om dem fra min side ihvertfall. Jeg veit hvem som stiller på demoer og hva de mener, og alt går på repeat. Har du hørt en tale har du hørt alle. Hvis de begynner med bokbål blir det høyere temperaturer bokstavelig talt. Og håndgemeng er jo alltid litt underholdende. Vi får se hva som skjer på neste demo.
ladaen7,30
16.06.2019 kl 09:38 2536

livet er for kort til å brukes på tull


Derfor alle disse trådene om Sian altså,😁👍
Sotah
16.06.2019 kl 09:20 2550

Det var ingen bortforklaring. Titt innom FB-sida til Anna. Hun tenker høyt, selv når hun tenker dumt. Det står der. Jeg er aldri tilstede når de holder disse demoen sine, så noe tidsvitne er jeg ikke. Livet er for kort til å brukes på tull.
Slettet bruker
16.06.2019 kl 08:57 2559

Hei Zoten/folkens:))

Og...hehehe - det var litt av en bortforklaring - hun har tenkt på det og dermed måtte politiet gripe inn med unødvendig maktbruk og direkte løgn om situasjonen som ble gjengitt i MSM - Paludan i DK filmet alltid de zinte muslimene og la videoene ut på Youtube da han holdt torgmøter for å kontre politiets og medienes forfalskninger - sannheten er som ei kork som kommer til overflaten etter hvert, vettu...ZnageZz...

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla
Sotah
16.06.2019 kl 08:46 2571

Ikke helt, Lilletull. Anna har lenge fantasert høylytt om å brenne koranen. Jeg så dette som en liten test, men det kan jo være feil. Noe må de finne på når saken står så langt nede på dagsorden som den gjør nå.
Slettet bruker
16.06.2019 kl 08:28 2579

Hei Zoten/folkens:))

Og...løgnmedia har klart å lure deg igjen, Zoten - videoen fra opptrinnet viser virkeligheten usensurert . zånn går no dagan, vettu...ZnageZz...

Videoen viser forspillet til korankastet. Noen av publikummerne roper mot Anna Bråten fra SIAN mens hun snakker i mikrofonen, andre bare står og tilsynelatende filmer med mobilene sine. Bråten holder en Koran i den ene hånden.
Stemningen blant flere av de fremmøtte er opphisset. En kvinne i lange gevanter og hijab står og hytter med neven og roper mot scenen.
– Hadde du stått og skreket så høyt i det landet du kommer fra, hadde du ikke hatt et hue å sette hijaben på, så enkelt er det, sier Anna Bråten over høyttaleranlegget.
https://www.document.no/2019/06/16/politiets-logn-om-hvorfor-de-stoppet-demo-nar-dere-klarer-a-kaste-koranen-da-er-det-over/

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla