NORSKE MANNFOLK !

Betonghue
15.06.2019 kl 23:28 924

Voksne menn - i flertall - bivåner at våre kjære importvare fra Somalia raner en 15-åring på en T-banestasjon i Oslomabad !! Ingen løfter en finger !
Javel, så hva tror DU den nære fremtidvil blir ??
Helvetes gummirygger !!
Slettet bruker
15.06.2019 kl 23:29 921

Byhømoer.
Slettet bruker
15.06.2019 kl 23:34 919

Vi må stadig betale inn mer og mer skatt for å dekke regningene fra mer og mer islam inn til Norge. Mer og mer. Og så enda mer.
Ingen tør å reagere mot den skatteregningen som koster mer og mer. På tross av all skatten og oljen vi har pumpet opp i fond er det ikKe penger til vei og grønn by, da får vi heller enda en bom avgift. På toppen av skatteskruen. ikke istedet for.
Islam import SKAL ha, der fins ikke bom stasjon
Betonghue
15.06.2019 kl 23:41 912

De står der - den ene svartere enn den andre - hver jævla dag - for å suge i seg skattekronene dine ! Sånn har våre gummirygg-politikere stelt det til, og det skal bli verre - MYE verre !
Om vi ikke får ISLAM, og deres innpakkede avfall UT av dette land - snart - er løpet kjørt!
De produserer Osama-minier i en takt du ikke trodde vae mulig ....... !!
Slettet bruker
15.06.2019 kl 23:45 911

NEI. DU trenger ikke (kan ikke) hive ut islam med så mange moskeer, foreninger, sugerør osv. Det er integrert nå.
Løsningen er, du MÅ betale mer+MER skatt til NAV politi spesialordninger for alt og sotah kursholdere og osv...det er løsningen nå
JA dette løser vi med å BETALE INN MER og sotah har sikker jabbejobb kurs. lol på fritiden kan AP sota sparke litt på deig (AP kos)
Redigert 15.06.2019 kl 23:45 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
16.06.2019 kl 00:09 900

Det er mye bedre å observere nøye og så ringe politiet. Hvis noen bare blir ranet så er det jo ikke liv i fare. Tross alt kan vi ikke alle være action-helter. Slik er ikke verden skrudd sammen. Mulig en 15-åring har hørt det. Det er nok en mulighet for at selv tøffingen Betong blir stukket ned om han går mellom.
Slettet bruker
16.06.2019 kl 00:12 902

Mentor er ikke feig nei.
Du er venstrevridd skattepisker men modig som tømmer våre lommer med skatt og bom når du er i gangavstand til neste Blitz demonstrasjon.
mentor lynkurs:
#altfor billig skatt og bom
Redigert 16.06.2019 kl 00:13 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
16.06.2019 kl 00:19 896

De fleste smarttelefoner har mulighet for opptak video og 112 er lett å huske. Jeg har i tillegg tlf. nr. direkte til politiet i Oslo alltid lagret på tlf. min. Har fått bruk for det noen ganger og politiet har kommet kjapt;-)
Slettet bruker
16.06.2019 kl 00:21 891

Forøvrig handler ikke slike situasjoner om å måle penis-størrelse, men å gjøre det mest hensiktsmessige og sikre som vil gi resultater.

Ser du en som "bare" blir ranet og du selv går mellom og blir stukket alvorlig er det ikke sikkert du klarer å ringe til politiet/nødetat. Ringer du med en gang og forklarer hendelse og adresse kjapt så er sjansen betydelig å få til det du egentlig vil.
Redigert 16.06.2019 kl 00:25 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
16.06.2019 kl 00:50 879

Du går med skjørt Mentor? Står bakerst i alle situasjoner for ikke å bli skadd? Antar at vernepliktsboka di er stemplet med UD.
Slettet bruker
16.06.2019 kl 01:03 876

Hva er din løsning på problemstillingen som brutalt dukket opp på t-banestasjonen om du var der i gjerningsøyeblikket Melvind?
Slettet bruker
16.06.2019 kl 01:33 865

Min mentale innstilling er å hjelpe folk. Uansett. For faen!!! Man stiller da opp for hverandre!! Men jeg skjønner at MDG's og kommunister lar folk dø uten å løfte en finger hvis det blir utført av en innvandrer. Da er det traumer og stemmer i hodet som gjelder. Stakkar - kom du i skade for å drepe noen du da...? Du mente det sikkert ikke.

Og dessuten - hvordan kan du vite at det er et ran? Du kan redde et liv ved å slutte å gjemme deg bak ræva på kjerringa.
Redigert 16.06.2019 kl 01:38 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
16.06.2019 kl 02:00 859

Når man blir ranet truer raneren(e) med livet ditt. Det ligger i ranets natur å skremme med det man kan skremme et stakkars menneske med. Raneren(e) vil ha noe av deg. Hvis det er flere ranere kan det bli litt mye for selv Melvind. Dessuten er et slikt ran en politioppgave og vår eneste borgerplikt om det bare er et ran er å varsle politiet som har kompetanse og utstyr til slike situasjoner.

Nei, jeg vil ikke bli stukket ned for et usselt ran der utbytte er en smarttelefon og en caps. Siden de andre ikke reagerte skal heller ikke jeg hvorfor skal de reagere om jeg blir innblandet når de ikke har gjort noe), men jeg ringer selvfølgelig politiet. Uniformerte, med stikksikre vester/hansker og elsjokkpistoler. I tillegg til erfaring med slike situasjoner de har trent lenge på. Det har nemlig ikke jeg. Hva med deg Melvind? Er du en superhelt?
Slettet bruker
16.06.2019 kl 02:18 858

Du har ingen plan i dette svaret Melvind. Hva vil du konkret gjøre med raneren(e)? Det er ran, kniv er ofte med, trusler, aggressiv atferd, unge innvandrere driter til og med i politiet og de kan ha tatt stoffer som gjør dem annerledes enn andre vanlige mennesker. Husk du kan bare vinne om du har en snartenkt plan og følger den. All krig er vunnet på forhånd.
Slettet bruker
16.06.2019 kl 04:33 848

Skal man få bukt med problemet må avskummet og foreldrene fratas NAV-trygd og statsborgerskap og returneres dit de kom fra.
Slettet bruker
16.06.2019 kl 05:50 839

Tull og tøys. Her skal det ikke deporteres et menneske. Vi skal både ta vare på den sårbare 15-åringen som ble offer for et traumatiserende ran da supermann ikke dukket opp og også de unge ranerne som må lære at forbrytelser ikke lønner seg. Dette er unge mennesker som er kommet på gale veier og vi skal derfor lede de inn på de rette gode veiene slik at de slipper dette i fremtiden. De må gis en sjanse. De må få lære det er rettferdighet, trygghet og muligheter mye større enn der de er nå der ute. Vi går da rett på traumene til 15 åringen og arbeider nøye med hans psyke så han kommer styrket ut. Ranerne skal vise at det finnes mer spennende ting å gjøre enn å rane unge mennesker for noen lusne plagg og brukte smarttelefoner og litt lommerusk. Vi må gå rett på rot-årsakene til at ran skjer. Rett på kjernen for her må vi være helt ærlige. Verdiene for de unge synes høyere enn for oss voksne og det er elementer av underholdning å rane andre unge. Det er liten risiko også siden ingen supermenn og superkvinner bryr seg og denger bandittene og kaster dem på skinnegangen foran t-banetoget.

15-åringen gir vi full opplæring med Espen Lee og Johnny Brenna + styrketrening slik at han selv blir supermann og samler opp ranere etter endt økt og dumper dem på nærmeste politistasjon.

Ranerne skal rett i forsvaret med tvungen verneplikt i 5 år der de kontrolleres hver dag, permisjon ikke gis slik at de er permanent borte fra gammelt miljø, drilles i orden og oppførsel hele tiden og settes til praktiske oppgaver befal gir dem. De får en lavere lønn disse årene. Hvis de ikke bedrer seg må de gå tvungen krigsskole i 3 år etterpå. Hallo dette er verstinger. De må knekkes fullstendig. Så må gjengene som er tøffe i trynet vite dette. De blir tatt og det ender i en militærleir med disiplin og kontroll 24t gjennom år. Disse unge tenker ikke mye. De må lære av kroppen. Helvetesuker blir obligatorisk en uke hver mnd. for disse slik at de blir utkjørt.
Betonghue
16.06.2019 kl 18:09 794

Jøss? Vil du slippe muslimer inn i Forsvaret ? Totalt uakseptabelt - en liten tur bak låven er tingen .....
Slettet bruker
16.06.2019 kl 18:16 789

Så betong har tro på de teppekledde foreldrene eller rødvinstantene på skolen kan lære dem høvelig atferd? Nei, du min gode mann. Ordnung muß sein. Forsvaret er stedet. Oppstilling, marsjer og støvelpuss hver dag de neste 5 årene vil gi de ledetrådene om korrekt atferd der ute i det sivile liv. Slik det nå er så er kunnskapene enormt mangelfulle.
Betonghue
16.06.2019 kl 18:27 780

Følg med ! En tur bak låven sa jeg .......
Jomma123
16.06.2019 kl 18:48 773

Her i bygda løser vi sånt sjøl. Va en skoleungdom som fikk frastjålet sin mobil og pc av noen som bor på ett mottak i bygda. Vi tok med oss gutten som pekte ut hvem det var og ganske riktig hadde dem forsatt de sakene. Vel for og gjøre historien kort fikk de en skikkelig omgang juling og klar beskjed om skjer dette igjen så går det verre. De tok poenget og fortalte det til andre på mottaket så etter det har det ikke skjedd noe verdens ting av denne art. Nytte itte dulle med sånne.