Fremtiden... uten å hausse eller baisse!

StockWizard
BGBIO 20.02.2018 kl 09:19 1595

Skriv din mening, uten hausse eller baisse!
Jeg er både investor og helsepersonell som driver stort sett med kreft pas., spesielt Malign Melanom og brystkreft. Har vært på TRVX, NANO og BGBio, men etter siste utvikling (siden desember) har valgt å sette 90% av min investering i BergenBio! Hvorfor?
Forutsatt positive resultater til juni (som personlig tror på!) blir Bemcentinib en "cornerstone" i kreft beh., med annual 121 milliard dollar market ((fx. 2017 Global market $12 Billion for Non-small Cell Lung Cancer (NSCLC) , Global Breast Cancer Treatment Market $17.2 Billion, Global melanoma market $12.4 billion , AML (acute myeloid leukemia) global market $ 1.2 billion, osv!))

Med en så stor og voksende market, tror ikke BergenBio blir solgt til Merck! Man selger ikke "hønen som legger gull-egg"! Folk som sitter og eier 81% av aksjer er ekte investorer som kjenner penger. Personlig tror jeg at det blir partnerskap med en BP fx. Merck kjøper 20-30% av BergenBio (i hvert fall under 50%). Jeg er veldig spent hvilke" intenasjonal investorer som spesialiserer seg innenfor helsevern" som skal inn 9. mars!
(Sorry! Dobbelt sendt innlegg)
Redigert 19.01.2021 kl 22:16 Du må logge inn for å svare