Dagbladet: Katt funnet død - politiet oppretter sak

Lurulf
16.06.2019 kl 16:28 364

Lurer på hvilke etterforskningsskritt poltiet akter å igangsette.

I mellomtiden blir mennesker i Oslo-området knivranet, truet og banket opp av ikke-vestlige på daglig basis. Godt at politiet prioriterer riktig..

Slettet bruker
16.06.2019 kl 17:19 351

Mye tryggere med kattesaker, som man så diskret kan henlegge.
Å gå løs på ekte kriminelle blir omtrent like umulig som å komme seg til Utøya raskest mulig.
Men man var virkelig storkæller da man stevnet en gammel mann for å ha hengt opp ei død kråke i jordbæråkeren sin for å redde bærene.
Da var de tøffe og ga ham 15.000 i bot. Selvsagt anmeldt av de vanlige dyrevernerne, de som senker selskuter og sånn. Druknede selfangere betyr da så lite...
Joa, vi går en lysende framtid i møte.
Fjordgubben
16.06.2019 kl 17:23 350

Ryddet unna noe skrot i garasjen for en tid siden for å klargjøre for en elektriker som dro en kabel.

Fant en edderkopp av middels størrelse bak skrotet som jeg prompte tråkket ihjel, elektrikeren så dette og tiltet helt, stotret noe om at man ikke skal drepe levende vesener, trodde et øyeblikk han spøkte, men nei fyren var rystet inn i sjelen over det han hadde sett.

Hva er det med folk? Helvetes snowflakes hele gjengen.
Slettet bruker
16.06.2019 kl 17:32 347

En elektrikker legger kabler i hytt og pine som vi er helt avhengig av. Elektiskern er edderkoppen i nettverket,
EN edderkopp fra eller til tenker du, men hva med alle edderkoppbarna.
Jeg mener elektrikeren har et poeng, kanskje hundrevis av småpoeng sa rørleggeren men så mye kan jeg ikke om edderkopp.
Fluefiskeren
16.06.2019 kl 19:58 330

Det er ikke greit å drepe andres katt.

Veldig ofte synes jeg at de som er glad i dyr også er ovenfor mennesker. Noen er derimot kun glad i seg selv og eventuelt ungene sine.
Slettet bruker
16.06.2019 kl 20:11 326

Ja dyreplageri er ikke bra. Undersøkelser viser at barn som plager dyr kan med sannsynlighet bli drittsekker senere.
Redigert 16.06.2019 kl 20:12 Du må logge inn for å svare
børst
16.06.2019 kl 21:32 309

Kan det være snakk om hatkriminalitet? Er Kripos involvert også?
kokkohill
17.06.2019 kl 12:55 264

Dere skal ikke le av Politiet i slike saker. Ofte kan en finne meget syke barn i slike saker som det er mulig å rette opp før de blir voksne. Som dere vet er empati skadde de verste ,kyniske drapsmenn i voksen alder.