[AXA] - BW - Hvordan går det med Tante Babben & co ?

Slettet bruker
AXA 20.02.2018 kl 14:42 10354

Lite nytt om AXA her i trådene, og lite nytt om flotte Isabella666, Tante Babben og TrulsO.
Intet nytt om visningen TB og CFO skulle gjennomføre, ble det kluss som følge av ny CFO ?

Ryktet skal ha det til at Isabella og TrulsO ikke lengre er enig i hvordan de skal vekte VPS frem mot Q1. Har BW noe nytt her?
Ryktene skal videre ha det til at at en ny mannsperson har blitt observert en del i sammen med Isabella666 på solkysten, en som noen kjenner seg som NOK53 - noen som vet?

Venter i spenning på neste reisebrev om denne gjengen. Snart skal SS besøke dette klientellet !

SS
Redigert 20.01.2021 kl 22:18 Du må logge inn for å svare
Blackwhite
20.02.2018 kl 22:41 8980

På Costa del Sol smiler verden til oss alle, med unntak for tante Babben. Sann glede for oss andre, og det er mer enn man kan si om axa og børs om dagen.
Det siste skal jeg komme tilbake til, men først litt sladder om din kjære tante.

Som kjent har hun kommet seg til hektene etter hun snublet i rullatoren og falt i bassenget.
Og etter at hun investerte i den elektriske rullatoren har formen vært stigende. Sågar så god at hun har tatt opp igjen sin yndlingsaktivitet, golf.
Rullatoren er en fabelaktig innretning i så måte, til støtte for både kropp og køller. Som kjent var hun og Goggen ivrige golfspillere. Goggen gikk sågar
av med seieren flere ganger i den årlige golfturnerningen, arrangert av Den Norske Klubben på Miraflores golfklubb. Og sist søndag arrangerte Den Norske Klubben
den årlige turneringen til minne om Goggens bravurer. Goggen hadde jo et eget håndlag med kølla. Den ble traktert på en måte som de fleste menn misunte ham, og ikke
bare forbeholdt Babben. Han var jo kongen av "hole in one", og kunne ikke få nok av "birdies". Nok om det. Babben stilte altså opp i minnesturnerningen
med rullator og Isabella som caddy. Hadde bare Isabella hatt det samme håndlaget med rullatoren, som sin far Goggen hadde med kølla, ville Babben vært selveste
hedersgjesten på banketten. Men akk så vel gikk det ikke. Babben lå godt an, kun 27 slag over par før det 18 hullet. På det 18 hullet hadde hun et flott utslag
med "Big Bertha", men ballen landet i bunkeren. I det hun gjør entre i sanden, rekvirerer hun samtidig "wedgen" fra Isabella. Det skulle hun ikke gjort. Den flagrende
kjolen til Isabella henger seg opp i gasshåndtaket på rullatoren, med det resultat at den skyter voldsom fart i retning Babben som sitter godt plantet fast i sanden.
Det skjebnesvangre skjer, rullatoren valser over Babben i stor fart, så hun blir liggende som strutsen med hodet i sanden. Isabella iler til der Babben ligger
livløs. I et øyeblikk tenker hun mer på arven og axa investeringene enn sin kjære mor, før hun tok til vettet og startet gjenoppliving. Til alt hell var TrulsO
eller var det null, i flighten bak. Selvsagt i standsmessig ekvipasje, en firehjulsdrevet golfbil som de kunne lempe Babben oppi. Det siste hun sa til Isabella
var at hun ikke kunne huske at Goggen var så hardhendt når de moret seg. Resten av historien kjenner ikke jeg til, men Spaniaposten kunne i dag melde om "Gammel dame
tatt hardt bakfra av rullator på hull 18".

Og så litt om børs. Dagene går og børs er børs.
Mine tips er Fjord1 (sittet lenge), ODL (sittet lenge), STB (sittet lenge), KOMP (sittet en god stund) og THIN (sittet med en god stund) og selveste AXA.

Redigert 20.01.2021 kl 22:18 Du må logge inn for å svare
NOK53
20.02.2018 kl 16:14 9156

Jeg er klar til en kall, men ikke før enn om ca 14 dager :-)
Redigert 20.01.2021 kl 22:18 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
20.02.2018 kl 16:08 9180

Hehe, er du helt sikker? Det er vel alltid slik NOK53 at det flørtes og dates litt før man forandrer profilen i facebook til "i et forhold"!

Kanskje vi skal nyte en kald en når SS kommer sydover om en stund!
Da får vi legge en god axa strategi !

SS
Redigert 20.01.2021 kl 22:18 Du må logge inn for å svare
NOK53
20.02.2018 kl 16:07 9178

SS, er på jobb nå, men eller nyter jeg Costa Del Sol (Torreblanca) der jeg bor, men ser ikke noe til Isabella666 her desverre :-) vi skal opp opp opp og det skal fortsette opp opp opp
Redigert 20.01.2021 kl 22:18 Du må logge inn for å svare