Stramme sokker: En trussel mot menneskeheten

Slettet bruker
SOCKS 20.02.2018 kl 20:43 2260

Menn har et bevisstløst forhold til sokker se. Eller rettere: Altfor stramme sokker.
Hvor mange ganger har dere itte sett lett utrente menn med litt pløsne legger kle av seg i garderoben og avslørt dype blårøde striper i det gråhvite leggkjøttet?
Vi snakker om begynnelsen på en blodpropp her - just waiting to happen: En lang flytur hjem fra Thailand, masse alkohol i kombi med slurv med å drikke tilstrekkelig vann, og boiiiing: blodpropp og en altfor tidlig død mens de nå faderløse unga ræmjer i sorg hjemme på Løten esse.
Alt dette fordi kapitalismen itte vil strekke seg tell å lage seriøse sokker med elastisk strikket kant og ikke billige, innlagte gummistrikk.

Også andre enn ekte storkæller må da kunne skaffe seg sånne sokker, eller hæ?!
Redigert 20.02.2018 kl 20:46 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
21.02.2018 kl 09:02 2221

Enig se. Je merker det sjøl på mine ekstremt veltrente solbrune storkar-legger at det kømmer et slikt søkk inn i huden efter en tung dag med sokkebruk.

Nå: Inn på Dressmann å klippe over de elastiske strikkene i samtlige sokker gett.
harryDee
21.02.2018 kl 11:33 2216

Æ bruk itj sokka i børsskoa mine, just så miami vice guta på 80 tallet sjø...
Slettet bruker
21.02.2018 kl 11:57 2216

harryDee,
du er nok en ekte storkæll se, med egne børssko (!!) og Miami vice-fan attpåtell.
Det er itte mange som kånkkurrerer med det derre gett. Seff Geir-Bjarne, men kanskje åsså en cappit eller dirken på en god dag eller hæ?
Ekte storkæller er en truet rase i et stadig mer intolerant metoo-samfunn se. Je har itte tørt å berøre meg sjæl forneden på flere månter jeg nå esse. Det være seg med eller uten stramme sokker gett
Redigert 21.02.2018 kl 11:57 Du må logge inn for å svare
harryDee
21.02.2018 kl 21:42 2201

Takk for det Korsar, fra nå av ska æ kaill mæ storkæll æ å sjø...
cappit
22.02.2018 kl 14:24 2185

Når je ær ute og er pissatrengt og je tafser runt smekken, trekkern ut og vanner løs

- og et kvinnfolk ser det hele og roper metoo helt til je kommer på førstesia av VG

- ær je da mannsgris eller et medmenneske i nød?

Detta bør være fag i sko`ern gett

Et trinn på rett vei er å bygge om Stortinget til en jævla bra urinal se

Mye nykultur i dette gett
Slettet bruker
22.02.2018 kl 20:54 2172

je ønsker miig slike diabetes~sokker tell Jul. En slik firpakk i treeske.
Slettet bruker
23.02.2018 kl 09:47 2163

Hvorfor vente tell jul?! Kjøp rei en økkonomipakke på Dressmann allerede i dag, så slepper u å sitte nervesprengt på julaften og gruble på om du må gå ett år tell med strupesokkene fra 1996. Nøl itte - samfunnshjula må hølles i gang se