NAS - Hold på aksjene... kr 40,- ila uka...
Stor short er satt - økes ikke mer - sannsynligvis ikke flere utlåns aksjer igjen - må kjøpes tilbake - lite frie aksjer = kurshopp.
Kjos guider overskudd i 2019.
Effektivisering gir 2-3 milliarder i besparelse.
Groundingen av MAX flyene ser ikke ut til å ha ført til de tapene som man forventet.
Erstatning fra Boeing kommer.
MAX flyene kommer snart på vingene.
Har kommunisert at låneforfall under kontroll.
JV eller salg svært aktuelt.
Gj.snitt kursmål fra 13 analytikere er på kr 55,-
Kjos guider overskudd i 2019.
Effektivisering gir 2-3 milliarder i besparelse.
Groundingen av MAX flyene ser ikke ut til å ha ført til de tapene som man forventet.
Erstatning fra Boeing kommer.
MAX flyene kommer snart på vingene.
Har kommunisert at låneforfall under kontroll.
JV eller salg svært aktuelt.
Gj.snitt kursmål fra 13 analytikere er på kr 55,-
Redigert 21.01.2021 kl 08:40
Du må logge inn for å svare
Bartender
20.06.2019 kl 12:49
5598
Fan, den rykker til for tidlig. Skattepengene er ikke på handelskonto før tidligst i morgen, mest sannsynlig på mandag :)
Redigert 20.01.2021 kl 19:05
Du må logge inn for å svare
Jar
20.06.2019 kl 13:36
5496
Greit å ha forventninger når man eier aksjer. Men spørsmålet er om nåværende aksjepris er bærekraftig. Når man ser på regnskapet forteller det b.l.a at de taper mye penger på driften. Resultat etter skatt q1-19 minus 1.49 mrd mot minus 46 mill i q1-18. Det er en økning på hele 3122 prosent. Resultat etter skatt i 2018 var minus 1.46 mrd. Q1-19 hadde en økning i omsetningen med 1 mrd mot q1-18. Allikevel taper de mye penger. Fordi kostnadene er formidable. Det blir ikke mye bedre på kort sikt. Hvordan så mange meglerhus har aksjekurs på over 50 skjønner jeg ikke. (skal ikke si mer om det). Utsiktene til flybransjen på kort sikt er heller ikke lystig lesning. I tillegg må man få kontroll på gjeld og egenkapital. Hvorfor aksjekursen skal opp er for meg en stort? Dersom kursen i en kort periode går opp er det en fin mulighet for de som vil ut. Tror vi skal langt ned før det eventuelt stabiliserer seg. Man bør ikke la seg lure av at kursen går opp i en gitt periode. Ønsker det går bra med Nas til slutt.
Redigert 20.01.2021 kl 19:05
Du må logge inn for å svare
drmoney123
20.06.2019 kl 13:39
5483
aksjer prises på guiding av fremtid, ikke fortid...
Redigert 20.01.2021 kl 19:05
Du må logge inn for å svare
Jar
20.06.2019 kl 14:18
5414
Derfor mange taper penger. Hvem vet hva som skjer om 1 mnd. 1 år, 5 år. Tallene forteller mye om selskapet.:)
Redigert 20.01.2021 kl 19:05
Du må logge inn for å svare
Ingen taper noen ting før man selger, er du amatør?
Redigert 20.01.2021 kl 19:05
Du må logge inn for å svare
Jar
20.06.2019 kl 14:33
5350
De ^proffe^ selger når de mener nokk er nokk. Amatører blir ofte med hele veien ned.:)
Redigert 20.01.2021 kl 19:05
Du må logge inn for å svare
SMR52
20.06.2019 kl 14:46
5317
Slutter nok opp mot 37 i dag
Redigert 20.01.2021 kl 19:05
Du må logge inn for å svare
minsin
20.06.2019 kl 14:55
5349
Hei
i forhold til resultat , så er det klart at selve driften og utgiftene har klar sammenheng med ønsket ekspansjon.
'Som mange opplyser så har NAS gjeld å betjene på ca 60-65 mrd.
sammenlignet med andre flyselskaper , der mange leaser fly i mye større grad , ser det ikke så aller verst ut.
EKS NAS har pr i dag 1-1 forhold mellom lease/eierskap - SAS har 1-2
ca 20 mrd av gjelden knyttet til MAX flyene , disse er finansiering med subsidier fra amerikanske myndigheter... rentene på dette er rekordlave / og mener at det er gjort valutasikring i forhold til leveringene. via "Bank of Boeing" er faktisk finansieringen til fremtidig MAX leveringene sikret.
NAS har vært dyktig og sørget for kontinuerlig flåte fornyelse ,i forhold til andre flyselskap.alder 3,5 år
SAS alder 10 , Lufthansa og BA har ca 14 år.
den siste tiden har flyselskapene innsett at nøkkelen til økonomi ligger i nye fly med drivstoff besparelse på 15-20 pst .
Obligasjonslånene har relativ høy rente 5-7 pst, disse skal innfris kommende år, mange ener dette blir en utfordring - spesielt når du har gått med stort underskudd og hatt emisjoner.
Enig i at det er store utfordringer i fly bransjen - det er stor konkurranse. Det er helt klart de som klarer å drive flyene billigst som vil overleve. NAS er veldig godt posisjonert til å drive flyene billig.
Har lest mye om NAS og jeg vil tro at NAS er en av de aller heteste opp kjøps kandidatene i fly bransjen og kanskje også det neste selskapet som blir solgt på oslo børs
Selv om mange meglere tror både emisjon og konkurs er forestående , så er jeg tvertimot meget positiv til aksjen og tror at NAS kan fort bli sommerens "hit".
i forhold til resultat , så er det klart at selve driften og utgiftene har klar sammenheng med ønsket ekspansjon.
'Som mange opplyser så har NAS gjeld å betjene på ca 60-65 mrd.
sammenlignet med andre flyselskaper , der mange leaser fly i mye større grad , ser det ikke så aller verst ut.
EKS NAS har pr i dag 1-1 forhold mellom lease/eierskap - SAS har 1-2
ca 20 mrd av gjelden knyttet til MAX flyene , disse er finansiering med subsidier fra amerikanske myndigheter... rentene på dette er rekordlave / og mener at det er gjort valutasikring i forhold til leveringene. via "Bank of Boeing" er faktisk finansieringen til fremtidig MAX leveringene sikret.
NAS har vært dyktig og sørget for kontinuerlig flåte fornyelse ,i forhold til andre flyselskap.alder 3,5 år
SAS alder 10 , Lufthansa og BA har ca 14 år.
den siste tiden har flyselskapene innsett at nøkkelen til økonomi ligger i nye fly med drivstoff besparelse på 15-20 pst .
Obligasjonslånene har relativ høy rente 5-7 pst, disse skal innfris kommende år, mange ener dette blir en utfordring - spesielt når du har gått med stort underskudd og hatt emisjoner.
Enig i at det er store utfordringer i fly bransjen - det er stor konkurranse. Det er helt klart de som klarer å drive flyene billigst som vil overleve. NAS er veldig godt posisjonert til å drive flyene billig.
Har lest mye om NAS og jeg vil tro at NAS er en av de aller heteste opp kjøps kandidatene i fly bransjen og kanskje også det neste selskapet som blir solgt på oslo børs
Selv om mange meglere tror både emisjon og konkurs er forestående , så er jeg tvertimot meget positiv til aksjen og tror at NAS kan fort bli sommerens "hit".
Redigert 20.01.2021 kl 19:05
Du må logge inn for å svare
HP17
20.06.2019 kl 15:01
5322
Det bygger seg opp til panikk i shortleieren. Det kan bli mye moro som NAS aksjonærer i ukene som kommer. En reprising virker uunngåelige og det er uten et bud. Kommer budet ja da kan det ta helt av?
Redigert 20.01.2021 kl 19:05
Du må logge inn for å svare
solb
20.06.2019 kl 15:36
5207
Nå skjønner jeg ingenting. Heller ikke i dag viste shorters noe ekstra påfyll. Dette kan bli sterkt hvis det er nær tomt?
Massevis av aksjer er lånt inn nede på 32 og 33. Disse begynner nok å smerte. Hver krone opp dreier seg ganske sikkert om ca 15 - 20 mill for mafiaen?
Massevis av aksjer er lånt inn nede på 32 og 33. Disse begynner nok å smerte. Hver krone opp dreier seg ganske sikkert om ca 15 - 20 mill for mafiaen?
Redigert 20.01.2021 kl 19:05
Du må logge inn for å svare
UngSpiler
20.06.2019 kl 15:40
5231
Kvalitetsinnlegg!
Redigert 20.01.2021 kl 19:05
Du må logge inn for å svare
solb
20.06.2019 kl 15:43
5228
Ja, som alltid fra den kanten. He,he.
Redigert 20.01.2021 kl 19:05
Du må logge inn for å svare
Reflect
20.06.2019 kl 15:43
5259
Har ligget en sperre på 36,2 lenge i dag. Blir interessant å se hva som skjer når den ryker!
Redigert 20.01.2021 kl 19:05
Du må logge inn for å svare
Reflect
20.06.2019 kl 15:46
5249
Den sperren på 80k aksjer var imaginær!
Redigert 20.01.2021 kl 19:05
Du må logge inn for å svare
solb
20.06.2019 kl 15:53
5216
Er det virkelig slik at shortefella er i ferd med å klappe sammen.Og kanskje Marketmaker ved sin trenering er med på å forlenge lidelsen? Stå på!! Dette går nok bra skal vi se?
Redigert 20.01.2021 kl 19:05
Du må logge inn for å svare
abban
20.06.2019 kl 15:54
5224
Reflect skrev Den sperren på 80k aksjer var imaginær!
Her kan det fort bli ***MELT UP***
Redigert 20.01.2021 kl 19:05
Du må logge inn for å svare
lassehr
20.06.2019 kl 15:56
5213
God oppgang nå. Blir spennende å følge med her - nå går det fort.
Redigert 20.01.2021 kl 19:05
Du må logge inn for å svare
abban
20.06.2019 kl 15:57
5206
Best å kjøpe de aksjene som skal gå opp i morgen tidlig nå.
Redigert 20.01.2021 kl 19:05
Du må logge inn for å svare
abban
20.06.2019 kl 15:58
5195
Neste store blokk er på 40. Her var det ikke mye aksjer å få kjøpt gitt.
Redigert 20.01.2021 kl 19:05
Du må logge inn for å svare
solb
20.06.2019 kl 16:02
5164
Det er nok en god del trader aksjer som nå ryker ut til grådige shorters. Og traders skal inn igjen, det vet vi. Det vil nok forsterke oppgangen ytterligere. Jeg fryder meg.
Redigert 20.01.2021 kl 19:05
Du må logge inn for å svare
Går rett til himmels detta- Bare å coole. Dårlig sommer også i år. Glem som i fjor..
Redigert 21.01.2021 kl 08:40
Du må logge inn for å svare
Ticker
20.06.2019 kl 16:11
8844
Har kjøpt Nas på etoro med giring jippi
Redigert 21.01.2021 kl 08:40
Du må logge inn for å svare
Leoparden1
20.06.2019 kl 18:21
8670
Spenstig oppgang i dag. Fantastisk. Håper jeg må bite i meg tvilen med 40 innen denne uken! :)
Redigert 21.01.2021 kl 08:40
Du må logge inn for å svare
Jubeldag for Norwegian på børsen skriver Hegnar...!
Ler meg ihjel.. For noen hyener
Ler meg ihjel.. For noen hyener
Redigert 21.01.2021 kl 08:40
Du må logge inn for å svare
ToffeeMan
20.06.2019 kl 19:19
8538
Frodon & Skipssjefen...Can you hear me? Your boys took a hell of a beating! Your boys took a hell of a beating!
Redigert 21.01.2021 kl 08:40
Du må logge inn for å svare
solb
20.06.2019 kl 22:00
8305
Slike betraktninger gir meg stor tro på et sterkt resultat den 11.07.
"Norwegian’s much-discussed financials may be improving as well. While the airline still lost the equivalent of $179 million in the first quarter, revenues were up about 14% to 919 million, while unit costs dropped. The airline also found innovative ways to serve passengers even while forced to take their 737MAX aircraft from service."
https://www.forbes.com/sites/michaelgoldstein/2019/06/19/norwegian-air-named-best-long-haul-low-cost-airline/#4e220a256994
"Norwegian’s much-discussed financials may be improving as well. While the airline still lost the equivalent of $179 million in the first quarter, revenues were up about 14% to 919 million, while unit costs dropped. The airline also found innovative ways to serve passengers even while forced to take their 737MAX aircraft from service."
https://www.forbes.com/sites/michaelgoldstein/2019/06/19/norwegian-air-named-best-long-haul-low-cost-airline/#4e220a256994
Redigert 21.01.2021 kl 08:40
Du må logge inn for å svare
ToffeeMan
21.06.2019 kl 07:52
7977
Ta plass!🚀
Redigert 21.01.2021 kl 08:40
Du må logge inn for å svare
HP17
21.06.2019 kl 08:13
7929
Det går mot panikk i shortleiren
Redigert 21.01.2021 kl 08:40
Du må logge inn for å svare
solb
21.06.2019 kl 09:05
7809
Den samme idiotiske metoden fra start. Om å gjøre og skremme redde småkryp unna.
Tar vi nye 9% i dag også? He,he.
Tar vi nye 9% i dag også? He,he.
Redigert 21.01.2021 kl 08:40
Du må logge inn for å svare
solb
21.06.2019 kl 12:07
7571
Tegn tyder på at 737-MAX snart er i luften igjen.
Norwegians strandede Max-fly fikk reise fra Frankrike
8 minutter siden · Martin Hagh Høgseth
Like før et av Norwegians Boeing 737 Max 8-fly skulle fly inn i tysk luftrom tirsdag forrige uke, ble flyet tvunget til å lande i Nord-Frankrike. Ni dager senere fikk flyet torsdag kveld lov til å reise til Stockholm, skriver den franske avisen L’Union.
Planen var å flytte flyet fra Malaga til Stockholm for å enklere kunne forberede flyene på dagen når Boeings Max-fly igjen får være i kommersiell trafikk. Det var ingen passasjerer om bord i flyet hverken da det dro fra Spania eller Vatry-flyplassen.
Flyet tok av ved 21-tiden torsdag kveld, opplyser avisen.
Norwegians strandede Max-fly fikk reise fra Frankrike
8 minutter siden · Martin Hagh Høgseth
Like før et av Norwegians Boeing 737 Max 8-fly skulle fly inn i tysk luftrom tirsdag forrige uke, ble flyet tvunget til å lande i Nord-Frankrike. Ni dager senere fikk flyet torsdag kveld lov til å reise til Stockholm, skriver den franske avisen L’Union.
Planen var å flytte flyet fra Malaga til Stockholm for å enklere kunne forberede flyene på dagen når Boeings Max-fly igjen får være i kommersiell trafikk. Det var ingen passasjerer om bord i flyet hverken da det dro fra Spania eller Vatry-flyplassen.
Flyet tok av ved 21-tiden torsdag kveld, opplyser avisen.
Redigert 21.01.2021 kl 08:40
Du må logge inn for å svare
stud_trd
21.06.2019 kl 13:39
7468
Siste endring i Short register er fortsatt 14.06.19, og det er fortsatt omtrent ikke volum i aksjen. Når braker dette løs da mon tro ?
Redigert 21.01.2021 kl 08:40
Du må logge inn for å svare
stud_trd
21.06.2019 kl 14:49
7684
Hva mener lektoren ?
Redigert 21.01.2021 kl 08:40
Du må logge inn for å svare
At shorterne er ferdig. Kursen kommer til å sige sakte men sikkert opp nå (kontrollert) før det dundrer opp på nyheter.
Redigert 21.01.2021 kl 08:40
Du må logge inn for å svare
stud_trd
21.06.2019 kl 14:59
7660
Så du mener at de allerede har dekket inn 10% av aksjene i selskapet, og at det dermed ikke kommer til å bli en short squeeze ?
Redigert 21.01.2021 kl 08:40
Du må logge inn for å svare
solb
21.06.2019 kl 15:38
7573
Hadde virkelig ikke sett for meg at det var MARSHALL WACE som skulle redusere først. Jeg trodde de var de mest tøffe og aggressive.
Redigert 21.01.2021 kl 08:40
Du må logge inn for å svare
Leoparden1
21.06.2019 kl 15:59
7522
Hvor mye av shorten er dekket inn? Har vi tall, er den særlig redusert?
Redigert 21.01.2021 kl 08:40
Du må logge inn for å svare
pandoraX
21.06.2019 kl 21:13
7334
Jeg har litt følelsen at den inndekningen de gjorde i går (275k) var litt for å teste markedet. De har tross alt 5.1 mill aksjer til som må dekkes inn som kan være litt utfordrende om det ikke kommer noen store hendelser som gir skikkelig salgsskrell.
Leopard1 - Short kan ses her: https://ssr.finanstilsynet.no/Home/Details/NO0010196140
Leopard1 - Short kan ses her: https://ssr.finanstilsynet.no/Home/Details/NO0010196140
Redigert 21.01.2021 kl 08:40
Du må logge inn for å svare
Leoparden1
22.06.2019 kl 00:37
7100
Tusen takk.
Redigert 21.01.2021 kl 08:40
Du må logge inn for å svare
ToffeeMan
22.06.2019 kl 09:44
6909
Asia...For et marked!!
https://blueswandaily.com/norwegian-air-ceo-we-have-to-start-working-with-some-other-operators-on-other-continents/
https://blueswandaily.com/norwegian-air-ceo-we-have-to-start-working-with-some-other-operators-on-other-continents/
Redigert 21.01.2021 kl 08:40
Du må logge inn for å svare
Kantarell
22.06.2019 kl 10:26
6841
Jeg tar innlegget en gang til, for å informere om eventuelt regnestykke med kompensasjon fra Boeing sammenlignet med Kina erstatningskrav fly selskaper:
http://www.expansion.com/empresas/transporte/2019/06/16/5d0623d3e5fdea55348b45e2.html
China Southern Airlines, China Eastern Airlines og Air China har bedt produsenten kompensasjon for suspensjonen av disse flyene. Forbundet for lufttransport i Kina (CATA) anslår tapene ved å forlate 737 MAX i land i 4.000 millioner yuan (517 millioner euro) innen utgangen av juni. Dette landet har den største flåten av fly av modellen, med totalt 96.
18 fly tilsvarer 18,75% av 517 milioner euro = 96,93 millioner euro
Om jeg beregner riktig vil da Nas kunne kreve allerede 969 millioner kroner på slutten av juni.
969/4 (mars, april, mai, juin) = 242,3 millioner per måned.
Med tanke på det Kina krever av Boeing. Vil nok Nas gjøre det samme beregning: Så mye koster det å ha Max Boeing fly på bakken:
13,46 millioner/fly per måned!
Om det skulle bli noe tilsvarende avtale mellom Nas og Boeing vil aksje fly høyere enn man kan forestille seg. Det forventes en haug med dritt de siste 2 ukene før trafikktall og Q2. Både aktive "seriøse skribenter" og meglerhus vil systematisk baisse verdien på Nas.
Ta på litt solkrem, legg deg stille på stranda og nytt ferien folkens. For en nydelig sommer ;)
http://www.expansion.com/empresas/transporte/2019/06/16/5d0623d3e5fdea55348b45e2.html
China Southern Airlines, China Eastern Airlines og Air China har bedt produsenten kompensasjon for suspensjonen av disse flyene. Forbundet for lufttransport i Kina (CATA) anslår tapene ved å forlate 737 MAX i land i 4.000 millioner yuan (517 millioner euro) innen utgangen av juni. Dette landet har den største flåten av fly av modellen, med totalt 96.
18 fly tilsvarer 18,75% av 517 milioner euro = 96,93 millioner euro
Om jeg beregner riktig vil da Nas kunne kreve allerede 969 millioner kroner på slutten av juni.
969/4 (mars, april, mai, juin) = 242,3 millioner per måned.
Med tanke på det Kina krever av Boeing. Vil nok Nas gjøre det samme beregning: Så mye koster det å ha Max Boeing fly på bakken:
13,46 millioner/fly per måned!
Om det skulle bli noe tilsvarende avtale mellom Nas og Boeing vil aksje fly høyere enn man kan forestille seg. Det forventes en haug med dritt de siste 2 ukene før trafikktall og Q2. Både aktive "seriøse skribenter" og meglerhus vil systematisk baisse verdien på Nas.
Ta på litt solkrem, legg deg stille på stranda og nytt ferien folkens. For en nydelig sommer ;)
Redigert 21.01.2021 kl 08:40
Du må logge inn for å svare
kronekursen
22.06.2019 kl 15:41
6617
Tror du kan endre overskriften til 50 -60 kr ila uken. Har dere prøvd å bestille fly i det siste? Fulle fly overalt og opp mot 10 ganger prishopp når det nærmer seg August 😊 JV ila uken er nesten garantert!! Boing uttaler seg nok også ila neste uke... Venter på erstaning og bekreftelse på Max flygning ♥️Vi snakkes på Fredag neste uke🎉👌😍
Redigert 21.01.2021 kl 08:40
Du må logge inn for å svare
ToffeeMan
22.06.2019 kl 15:44
6611
Hvor er LIKER knappen?
Redigert 21.01.2021 kl 08:40
Du må logge inn for å svare
ToffeeMan
22.06.2019 kl 17:21
6524
American Airlines selger nå billetter med Boeing MAX fra 4.september, men flyselskapets CEO tror de er på vingene i midten av juli😊
Redigert 21.01.2021 kl 08:40
Du må logge inn for å svare
kronekursen
22.06.2019 kl 17:56
6486
Hvor er liker knappen 😍
Redigert 21.01.2021 kl 08:40
Du må logge inn for å svare
Redigert 21.01.2021 kl 08:40
Du må logge inn for å svare
kronekursen
22.06.2019 kl 22:03
6291
Hører dere den lyden??? Syns den bare blir sterkere og sterkere...
Ti...............Ta........... :)
Ti...............Ta........... :)
Redigert 21.01.2021 kl 08:40
Du må logge inn for å svare
kronekursen
24.06.2019 kl 12:03
5862
https://classic.nordnet.no/mux/web/analys/nyheter/visaNyhet.html?itemid=693745001&sourcecode=direkt
LUFTHANSA: KORTDISTANSFOKUS FÖR LÅGPRISDELEN EUROWINGS FRAMÖVER
11:53
STOCKHOLM (Nyhetsbyrån Direkt) Flygkoncernen Lufthansas lågprisdel Eurowings kommer att fokusera på kortdistansflyg framöver. Eurowings långdistansflyg kommer att föras över till andra flygoperatörer inom koncernen.
Det framgår av ett pressmeddelande i samband med måndagens kapitalmarknadsdag. Lufthansa är en Star Alliance-partner till SAS och ägare av, utöver Lufthansa, bland annat även Austrian, Swiss och Brussels Airlines.
Rörande Brussels Airlines heter det att denna del inte längre ska integreras i lågprisdelen Eurowings utan i stället ska verka närmare Lufthansa-nätverket. Ytterligare information inklusive en så kallad turnaround-plan för Brussels Airlines är att vänta i det tredje kvartalet.
I förra veckan vinstvarnade Lufthansa och för Eurowings sänktes bedömningen från ett resultat omkring noll till en bedömning om justerad rörelsemarginal på mellan -4 och -6 procent. På måndagen anger Lufthansa att Eurowings ska till vinst så snabbt som möjligt. Enhetskostnaden för lågprisdelen ska sänkas med 15 procent till 2022. Enligt Bloomberg News siktar Lufthansa med att nå så kallad break even för lågprisdelen under 2021.
Malcolm Svensson Rothmaier +46 8 5191 7918
Nyhetsbyrån Direkt
© Direkt
Her snakker vi :) JV i luften?
LUFTHANSA: KORTDISTANSFOKUS FÖR LÅGPRISDELEN EUROWINGS FRAMÖVER
11:53
STOCKHOLM (Nyhetsbyrån Direkt) Flygkoncernen Lufthansas lågprisdel Eurowings kommer att fokusera på kortdistansflyg framöver. Eurowings långdistansflyg kommer att föras över till andra flygoperatörer inom koncernen.
Det framgår av ett pressmeddelande i samband med måndagens kapitalmarknadsdag. Lufthansa är en Star Alliance-partner till SAS och ägare av, utöver Lufthansa, bland annat även Austrian, Swiss och Brussels Airlines.
Rörande Brussels Airlines heter det att denna del inte längre ska integreras i lågprisdelen Eurowings utan i stället ska verka närmare Lufthansa-nätverket. Ytterligare information inklusive en så kallad turnaround-plan för Brussels Airlines är att vänta i det tredje kvartalet.
I förra veckan vinstvarnade Lufthansa och för Eurowings sänktes bedömningen från ett resultat omkring noll till en bedömning om justerad rörelsemarginal på mellan -4 och -6 procent. På måndagen anger Lufthansa att Eurowings ska till vinst så snabbt som möjligt. Enhetskostnaden för lågprisdelen ska sänkas med 15 procent till 2022. Enligt Bloomberg News siktar Lufthansa med att nå så kallad break even för lågprisdelen under 2021.
Malcolm Svensson Rothmaier +46 8 5191 7918
Nyhetsbyrån Direkt
© Direkt
Her snakker vi :) JV i luften?
Redigert 21.01.2021 kl 08:40
Du må logge inn for å svare
drmoney123
24.06.2019 kl 12:16
5829
garantert mulig at jeg bomma med en uke, men det ække så gærnt.
Redigert 21.01.2021 kl 08:40
Du må logge inn for å svare
kronekursen
24.06.2019 kl 12:51
5740
https://media.no.norwegian.com/pressreleases/norwegian-holidays-relanseres-skal-gi-kundene-enda-bedre-pakkereiser-2889481
Anbefaler folk å sette seg inn i denne avtalen!! Gull verdt!!!
Norwegian er det femte største lavprisselskapet i verden med over 37 millioner reisende i 2018. I dag opererer Norwegian over 500 ruter til mer enn 150 destinasjoner i Europa, Nord-Afrika, Midtøsten, Thailand, Singapore, Karibia, USA og Sør-Amerika. Norwegian har en flyflåte på rundt 170 fly med en gjennomsnittsalder på 3,8 år og er blant de mest moderne og miljøvennlige flyselskapene i verden. Norwegian har blitt kåret til det mest miljøvennlige transatlantiske flyselskapet av The International Council on Clean Transportation (ICCT). Både i 2015, 2016, 2017 og 2018 har Norwegian blitt kåret til verdens beste lavprisselskap på langdistanseruter, ifølge flypassasjerer som har stemt i anerkjente SkyTrax World Airline Awards. For sjette år på rad har Norwegian også blitt kåret til Europas beste lavprisselskap av SkyTrax. Norwegian har rundt 11 000 dedikerte medarbeidere.
Anbefaler folk å sette seg inn i denne avtalen!! Gull verdt!!!
Norwegian er det femte største lavprisselskapet i verden med over 37 millioner reisende i 2018. I dag opererer Norwegian over 500 ruter til mer enn 150 destinasjoner i Europa, Nord-Afrika, Midtøsten, Thailand, Singapore, Karibia, USA og Sør-Amerika. Norwegian har en flyflåte på rundt 170 fly med en gjennomsnittsalder på 3,8 år og er blant de mest moderne og miljøvennlige flyselskapene i verden. Norwegian har blitt kåret til det mest miljøvennlige transatlantiske flyselskapet av The International Council on Clean Transportation (ICCT). Både i 2015, 2016, 2017 og 2018 har Norwegian blitt kåret til verdens beste lavprisselskap på langdistanseruter, ifølge flypassasjerer som har stemt i anerkjente SkyTrax World Airline Awards. For sjette år på rad har Norwegian også blitt kåret til Europas beste lavprisselskap av SkyTrax. Norwegian har rundt 11 000 dedikerte medarbeidere.
Redigert 21.01.2021 kl 08:40
Du må logge inn for å svare