Bare Prat var et poetisk smykkeskrin
der man trøstet hverandre når man lå rett ut på tunge dager, hadde drukket noe skjevt, eller spist ting som ga uønskede effekter.
Forumkjærligheten var enorm, nesten på høyde med forumets generelle vidd og dype humor - dog tungt tilgjengelig for enkelte.
Milliardærer, legendariske kvinnebetvingere og regulære fillefranser (dog alle med imponerende akademiske karrierer) kunne der møtes i grensesprengende poetiske tablåer.
Slik var det der, gett.
Forumkjærligheten var enorm, nesten på høyde med forumets generelle vidd og dype humor - dog tungt tilgjengelig for enkelte.
Milliardærer, legendariske kvinnebetvingere og regulære fillefranser (dog alle med imponerende akademiske karrierer) kunne der møtes i grensesprengende poetiske tablåer.
Slik var det der, gett.
Redigert 18.06.2019 kl 10:46
Du må logge inn for å svare
-
«
- 1
- 2 »
Huffda, sikker på at det ikke foreligger en tolkningsfeil her?
Det skal innrømmes at det var ikke for alle å rettolke et såpass avansert forum.
Det skal innrømmes at det var ikke for alle å rettolke et såpass avansert forum.
Redigert 18.06.2019 kl 11:35
Hvil i rødsprit, ærede Bare Prat...
Kæll-prat, matprat, buxe-historier, lukt-erfaringer, lotion, langlur-varsling, gett, se...
Ja, dette blir dypt savnet.
Ja, dette blir dypt savnet.
Hvor skal de ekte storkællene holde sitt hoff nå da?
Noen rykter går:
- noen tenker å starte idealistisk innsats for redningsselskapet.
- andre tenker å starte gullgruveselskap i sør-amerika & de
- men ingen vil dra noe sted uten Roar - uten Roar, ingen menneskelighet
Noen rykter går:
- noen tenker å starte idealistisk innsats for redningsselskapet.
- andre tenker å starte gullgruveselskap i sør-amerika & de
- men ingen vil dra noe sted uten Roar - uten Roar, ingen menneskelighet
Alle storkæller fra BP vandrer videre med sin dype innsikt, i elegant passgang over selveide myrer og heier.
Og lar seg itte påvirke av at døm som itte var naturlig kvalifiserte for meningsytringer på BP da det eksisterte, nå faktisk avslører at døm fremdeles itte skjønner hva som faktisk ble kommunisert.
Leve Patagonia!
Og lar seg itte påvirke av at døm som itte var naturlig kvalifiserte for meningsytringer på BP da det eksisterte, nå faktisk avslører at døm fremdeles itte skjønner hva som faktisk ble kommunisert.
Leve Patagonia!
Redigert 18.06.2019 kl 16:46
brunøyet
18.06.2019 kl 18:10
1714
Tenker at en del nå sliter med å få tia til og gå på strax huset
Roar, kjære roar, hva skal det bli av deg nå
Roar, kjære roar, hva skal det bli av deg nå
Her må jeg si meg enig med Korsar, gett.
Kall en spade for en spade. Det var et avføringsforum. Men dirken heiv seg på.
Det stemmer itte Change14, det var et fora for avansert meningsutveksling.
Stephen
19.06.2019 kl 14:10
1692
Ja nu får en snart fokusere på fremtiden, preadventen kommer snart.
God Jul
Mvh. Stephen
God Jul
Mvh. Stephen
ArneB 5.0
19.06.2019 kl 14:43
1685
Jeg savner Koldal-trådene. Kanskje noe av det beste i nytalens tid.
Nå: kortlur før frokost (amerikanske pannekaker med lønnesirup gett se)
Bare prat var lands kjent. Folk jeg møtte tilfeldig på gaten kunne stoppe meg og spørre om jeg ikke hadde lest den siste a-rapporten og det hendte ikke så rent sjeldent at jeg kunne se koner i butikkene lese dagens middag tråder for inspirasjon. Ja slik var det.
Stephen
30.09.2019 kl 17:24
1413
Mikkel-engel skrev Jeg har lest noen tråder der. Det var ondskapsfull mobbing.
Nuvel, nuvel : Mulig du stavet feil det du leste , og fikk et akutt anfall av snål i hypofysen; som angrep forståelsen for oppfattelsen av lesestoffets innhold.
PS Carpe Diem, God Natt og Feliz Navidad; og alt mulig sånn + ( God Jul for ever ).
Mvh. Stephen
PS Carpe Diem, God Natt og Feliz Navidad; og alt mulig sånn + ( God Jul for ever ).
Mvh. Stephen
Redigert 30.09.2019 kl 17:31
Stephen
30.09.2019 kl 17:31
1407
Så sant, så sant.
Selv Amadeus sine lazerlys; er bleke for alltid, i forhold.
Selv Amadeus sine lazerlys; er bleke for alltid, i forhold.
Hr.Suhr
30.09.2019 kl 19:44
1383
BP var et pussig forum.
Fant fort ut at å komme dit uten kronisk magasjau var fåfengt,
så det ga jeg opp ganske fort ja.
Fant fort ut at å komme dit uten kronisk magasjau var fåfengt,
så det ga jeg opp ganske fort ja.
Hr.Suhr
30.09.2019 kl 20:51
1369
Snakket visst litt over meg igjen. Unnskyld.
Hva med å starte en annen BP-variant da? Hva om èn eller annen startet en varig "NOSTALGIA-tråd" og la
denne under hengelås? Ikke helt det samme kansje, men iallfall en plass hvor de mest ihuga traverne hadde
et sted å droppe poesi og glupe tanker på, når BP-ånden kom over èn. Om BP var så bra, så blir det sikkert
litt lurkikking også, men det må tåles.
Men tråden måtte selvsagt bestyres med jernhånd, så ikke DT havnet i vanry.
Vet også hvem jeg ville valgt som bestyrer om jeg hadde stemmerett.
Hva med å starte en annen BP-variant da? Hva om èn eller annen startet en varig "NOSTALGIA-tråd" og la
denne under hengelås? Ikke helt det samme kansje, men iallfall en plass hvor de mest ihuga traverne hadde
et sted å droppe poesi og glupe tanker på, når BP-ånden kom over èn. Om BP var så bra, så blir det sikkert
litt lurkikking også, men det må tåles.
Men tråden måtte selvsagt bestyres med jernhånd, så ikke DT havnet i vanry.
Vet også hvem jeg ville valgt som bestyrer om jeg hadde stemmerett.
Gøtt forslag, Hr.Suhr. Je ska sjekke opp i mulighetene for gjennomføring av denne gode ideen.
Nå: knert
Nå: knert
Hr.Suhr
01.10.2019 kl 00:53
1322
Så bra.
Ja. Du mener det du åsså ja.
Koster iallfall ikke noe å prøve.
Kan være mye verden går glipp om disse kapasitetene skulle skyves ut i mørke.
Mange som liker litt alternativ visdom sjø.
Ja. Du mener det du åsså ja.
Koster iallfall ikke noe å prøve.
Kan være mye verden går glipp om disse kapasitetene skulle skyves ut i mørke.
Mange som liker litt alternativ visdom sjø.
Redigert 01.10.2019 kl 00:54
Start opp det straks med hengelås.
Dt har blitt et patetisk lyskeskritt under belteskredet.
#først sånn eller bli
Dt har blitt et patetisk lyskeskritt under belteskredet.
#først sånn eller bli
Noni
01.10.2019 kl 02:36
1305
Hr Suhr du er visst ikke i form i dag.
Når det gjelder BP var det et lettere forum som ikke krevde noen særlig dyp forfatterskap, men som gav både alvor og skjemt. Hvorfor må alt forandres,
sist var det posten.
Når det gjelder BP var det et lettere forum som ikke krevde noen særlig dyp forfatterskap, men som gav både alvor og skjemt. Hvorfor må alt forandres,
sist var det posten.
Stephen
16.05.2020 kl 22:13
996
Vi MAA ALDRI GLEMME
H7 For Ever
https://youtu.be/0rLqtf4ycHI
https://youtu.be/Ze1xp9hYDl4
https://youtu.be/ljIySYr7uOY
Mvh Stephen
H7 For Ever
https://youtu.be/0rLqtf4ycHI
https://youtu.be/Ze1xp9hYDl4
https://youtu.be/ljIySYr7uOY
Mvh Stephen
Nå: Brenne et lys for Arnulf Øverland
Deretter: En velrettet krokfot på den ufyselige Rotevatn
Deretter: En velrettet krokfot på den ufyselige Rotevatn
Nå tenner je et lys for Storeulv, som jaget de tre små griser i hele min barndom - fånyttes.
Hva levde han egentlig av?
Hva levde han egentlig av?
Men hvor er Roar?
Og alle Leifene?
Je vert så ensam her i skogen
Og alle Leifene?
Je vert så ensam her i skogen
Zorin
25.05.2020 kl 12:22
794
Storeulv måtte leve på veganske middagsretter, tilberedt av Lilleulv - et forbilde for veganere verden over!
Bare prat og kunne poste anonymt var ventilen og det lærer folk å tåle ytringsfrihet.
Lilleulv byttet vel navn til den lille snille ulven om jeg må be?
Jeg savner BP av EN grunn. Alle idiotene holdt seg der. Nå har viruset spredt seg.
Om du vet det med sikkerhet må du ha tittet innom selv også du?
Er du en wannabe?
Er du en wannabe?
Vel, når man går forbi et gærnehus så kan det jo hende at man smugtitter.
Det reelle galehuset er Dagens Tema med Q, NWO, SVFZWO, megaspam, storkællete rasisme, konstant islamgnål, venstreraddisser og lignende galskap. Bare Prat var et sunt og poetisk befriende rusmiljø basert på likeverd, respekt og kunnskap.
Ja, Tarmskylleren var jo et eksempel på det....
det er jo mange år siden. Samme med amadeus.
Stephen
26.05.2020 kl 16:40
551
Du er nok en Wannabe Stig Amadeus disipel, som bruker kveldene på masse skitt samt og lage en " støgg " hjemmeside. PS tips: Svært få, om noen; som var på siste etegildet brukte sokker i sandalene. Snart skal du vel slenge dritt om Ørnulf K , Kodal og H7 også. Skam dig.
H7 PS God Jul
Mvh. Stephen
H7 PS God Jul
Mvh. Stephen
Stephen
26.05.2020 kl 16:44
546
Gullgruveselskap hadde vært noe. Basertpå bergexpert Ørnulf K sine tanker. Uhorvelig overskudd.
Free drinks to the workers and Girls + to resten.ink dance in weekends
Roars meny i kantinen og altaner for arbeiderne alt i Gerhardsen ånd.
Mvh Stephen
Free drinks to the workers and Girls + to resten.ink dance in weekends
Roars meny i kantinen og altaner for arbeiderne alt i Gerhardsen ånd.
Mvh Stephen
Stig Amadeus aka Sponga var en fargeklatt det. Han ble vel salig i 2017 eller der omkring tror jeg. Kodal kjenner jeg ikke men idiothistoriene om denne hengepikken Koldal husker jeg. Tragiske drittunger som skrev side opp og side ned om denne Skyberten sin.
Stephen
26.05.2020 kl 21:13
525
Tror du trenger noen Pokal og slappe av litt på en altan.
Mvh Stephen
Mvh Stephen
Forleden stod det om ø k i scandinavian gazette, hvor det ble skildret fra festspillene 17. Mai inneværende år.
Stephen
19.06.2020 kl 09:32
456
Ingen gjorde narr av de med 7-8 Dr phil. titler fordi de ikke hadde gjort seg bry med aa se sportsendingene under studier, og ingen gjorde narr av sportsintreserte for de ikke hadde tatt seg bry med å bli Doktor. Alltid hyggelig ; folk hjalp hverandre inn og ut av drosjebiler. Hyggelige samtaler med dørvakter . Alle ville hjelpe Olga 95 over gangfeltet. En gang ,da noen fra Bp gikk nedover Karl Johan, ble de stoppet av en lasaron som manglet 15 kroner til en kopp kaffe og et sigarettpapir. Alle stred frem i solidaritet . Etter 3 dager var den tidligere lasaronen inkvartert i leilighet på Frogner; finansiert av hans talent som romanskriver, talentet ble oppdaget på Teaterkafen, der alle inntok en lunsj etter at mannen ble badet ,klippet og påkledd av 4 av Bp sine sjønne groupies fra Bi. Kort sagt mannen fikk vask både med og uten klut ; ny garderobe, klipp og tannlegebesøk. Takket være Bp er han nu medlem i DNT , Roman forfatterne og Gimle vel, og fullfører et masterprogram i tysk prosa. Nu røker han cigarer ,importerte. Men uansett så har han aldri sluttet å drikke Pokal eller hygge seg med gode tanker i solen, Før i parken . Nu på altanen. Nu venter vi spent på verket : Åndshøvdingen Ørnulf K. Ryktene sies det blir minst 4 bind. Man skal ikke utelukke at Ørnulf K pga dette ,vil danke ut Henry Kissinger som århundrets navn.
Keep on rocking: stay kuul nu; its soon Jul.
Take care off your H7 Botton.
Mvh Stephen
God Jul
Keep on rocking: stay kuul nu; its soon Jul.
Take care off your H7 Botton.
Mvh Stephen
God Jul
Redigert 19.06.2020 kl 10:11
harpix
19.06.2020 kl 20:56
426
God jul, Stephen. Jeg feller en tåre over de vakre bildene du maler med dine ord.
Biff å bærne på Theatercaféen <3
Biff å bærne på Theatercaféen <3
Mvh Nick Blagger
God Jul
God Jul
-
«
- 1
- 2 »