Investech, kjøpt og betalt?

Hockeymonkey
ODL 18.06.2019 kl 12:45 1077

https://www.hegnar.no/Nyheter/Boers-finans/2019/06/Analytiker-frykter-kursfall-anbefaler-salg8
Alt man kan trykke er tydeligvis relevant, nå er hele bedriften Odfjell Drilling i en negativ utvikling? Det var merkelig at dette ikke har noe med macro å gjøre, for så vidt meg bekjent har nettopp ODL refinansiert uten behov for emisjon, har fått èn ny rigg på langsiktig kontrakt i Mai med god rate, samt at en rigg til er på vei i fra Kina med 4 års driftsavtale inkludert kjøpsopsjon. Resultatene er på vei oppover og nyere Semi Sub High Spec Harsh Environement rigger på NCS har blitt annonsert ved flere andledninger at har høyere etterspørsel i markedet enn andre typer rigger.

Nå er ikke jeg en teknisk analytiker, men finansiell analytiker er dog alle på forskjellige nivåer. Jeg har tatt en rask titt på det tekniske og jeg ser en helt klart støtte på 23,-. Hvor kursen skal hen vet jeg ikke i dette turbulente macro markedet, men at ODL bedriften i sg selv resultatmessig er i en negativ utvikling er rimelig drøyt.

Konlusjon: Investech med Hegnar, siden de har avtale om å "trykke" for Investech virker totalt useriøse.

Jeg har nå aksjer i ODL.
Redigert 18.06.2019 kl 12:54 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
18.06.2019 kl 13:24 1029

Illuminati skal ha penga våre.
skerptiker
18.06.2019 kl 13:04 1054

For å si det slik - alt på OSE virker useriøst. Analytikere, meglere, media og aktørene for øvrig. Jeg har gitt opp, og til slutt ble den beste handelsplattformen på OSE skrotet (Prime Trade) og vi fikk in steinalder-løsning i stedet. Hva er det som skjer?