TRYGVE HEGNAR PÅ ØKONOMINYHETENE SPRER VÅS!!!!

Titleist
BAKKA 21.02.2018 kl 16:17 3114

Trygve omtaler BAKKA som et "lite selskap".

Jeg sjekker marketcapen og ser at de verdsettes til nesten 19 MRD kr...

"Lite selskap"!! Kan ikke denne arrogante figuren moderere seg litt? Det meste er jo smått og tullete for den fyren der. Er det mulig å ha så overfladisk tilnærming til alt mulig, i den posisjonen han har?

Måten han snakker med gjester på, er jo noen ganger direkte pinlig...

Trygve! Skjerp deg litt da!! (Ellers er det mye interessant og bra fra Hegnar-systemet.. Han må få litt ros også..)
Redigert 19.01.2021 kl 02:22 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
21.02.2018 kl 20:29 2820

Tror han har gjort sin siste investering, det vil si Scandic hotell.
3fotsyken
21.02.2018 kl 20:17 2849

Bare hurtigruten snart da. Han solgte seg jo ut av MHG i fjor..
Slettet bruker
21.02.2018 kl 20:05 2865

Trygve blir mer sneversynt for hvert år som går. Snart har han kun greie på MHG og Hurtigruten, ingenting annet.
kodenavn
21.02.2018 kl 16:50 3003

Så enig !
Det kan være veldig interessante gjester på besøk, som får gode spørsmål som jeg gjerne skulle hørt svaret på, men så avbryter Trygve dem hele tiden med tull og tøys, så de ikke får svart. Noen ganger blir gjestene direkte latterliggjort, uten at det er den minste grunn til det. Det er ikke morsomt Trygve, bare uoppdragent og arrogant. Noen ganger blir det så ille at jeg skrur av. At noen vil være gjest der er ubegripelig.
kodenavn
21.02.2018 kl 16:50 3003

Så enig !
Det kan være veldig interessante gjester på besøk, som får gode spørsmål som jeg gjerne skulle hørt svaret på, men så avbryter Trygve dem hele tiden med tull og tøys, så de ikke får svart. Noen ganger blir gjestene direkte latterliggjort, uten at det er den minste grunn til det. Det er ikke morsomt Trygve, bare uoppdragent og arrogant. Noen ganger blir det så ille at jeg skrur av. At noen vil være gjest der er ubegripelig.