Den stereotypiske Nano aksjonæren.

Slettet bruker
NANO 19.06.2019 kl 09:37 2224

OM KURSEN

- Kursen er ikke et resultat av hverken teknologien eller resultatene fra arm 1, 2, 3 eller 4, presentasjoner eller patenter.
- Kursen blir presset ned av onde krefter. Dette kan være alt fra storkapital til store farmasiselskaper.
- Kursen gjenspeiler ikke de fundamentale verdiene som ligger i selskapet.
- Nordnets overtagelse av Netfonds er resultatet av siste dagers nedgang.

OM TEKNOLOGIEN

- Betalutin er i verdensklasse. Ingen kan måle seg med Betalutin.
- Dersom en medisin har bedre CR, ORR så er dette renspikket løgn.
- Å sammenligne Betalutin med andre medikamenter er umulig. Det blir som å sammenligne epler og pærer. Selv om de to har samme pasientgrunnlag.
- Betalutin har egentlig ingen direkte konkurrenter.

OM LEDELSEN

- Ledelsen tar alltid det beste og smarteste valget.
- Ledelsen sitter med ekstremt gode kort på hånden, men dette er hemmelig.
- Samlet sett så er ledelsen i verdensklasse.
- Ledelsen har løpende kontakt med store farmasiselskaper.

OM FREMTIDEN

- Et bud på selskapet kan komme som lyn fra klar himmel og kan skje når som helst.
- En partneravtale kan komme når som helst.
- Store farmasiselskaper må betale veldig dyrt for å få tilgang til selskapets teknologi.
- Så lenge de får sendt søknaden så vil selskapet lykkes.
- AA kan komme når som helst.
- Resultater DLBCL og ARCHER-1 vil sende aksjekursen til himmels.
Redigert 19.01.2021 kl 14:29 Du må logge inn for å svare
ath100
19.06.2019 kl 09:45 2201

"Motstand på én tråd. La oss starte en ny."

Syns et par av punktene på slutten av den forrige ang. troverdighet var mer interessant enn dette. La oss heller fortsette på den forrige tråden.
Slettet bruker
19.06.2019 kl 09:51 2176

Hehe, jeg syns Nanovekter har en slående presis oppsummering av tilstanden på NANO-trådene, jeg?

Synd at det skal være sånn, for NANO fortjener en bedre skjebne enn å bli dummet ut av en gjeng kunnskapsløse haussere hele tiden.
Og som vanlig: Personangrepene stiger i takt med fallet i kursen.
Jeg tør ikke tenke på disse "analysene" hvis kursen skulle falle videre.
Redigert 19.06.2019 kl 09:54 Du må logge inn for å svare
m1.k1
19.06.2019 kl 09:58 2136

Personangrep? Når dere blir tatt med buksen så langt nede at dere har gått den av dere, så er det personangrep?
Men når man trår så saftig feil som dere gjør her, så gjør man alt man kan for å prøve å vise sin uskyld, med å slette tråder, en kompis som gjorde det osv.
Makan!
ath100
19.06.2019 kl 10:00 2117

Syns det hadde vært mye mer interessant om du svare på joroves innlegg 08:56 på den andre tråden.

Jeg bumper det for sikkerhets skyld.
Slettet bruker
19.06.2019 kl 10:35 2023

Nei, holder dere på her ennå?
Kurs nå: 32,44, ned 1,64%
Vi får satse på at det går andre veien snart, for å få litt bedre stemning her.
Den kan jo være i 32,80 før vi vet ordet av det.
Personlig tjener jeg så mye penger bl.a. på DDASA nå at jeg har enda mer å hive inn i NANO når tiden er moden.
Redigert 19.06.2019 kl 10:36 Du må logge inn for å svare
Kagge
19.06.2019 kl 16:52 1639

Den stereotypiske NANO aksjonæren er ikke på HO!
Eller andre forum heller vil jeg tro... med god grunn!!

Tidligere kunne jeg slenge innom for en «liten update» eller få svar på det jeg lurte på, men..

Skal jammen lete lenge etter en større samling av debattanter på nivå med sandkassa i barnehagen!

Her ender de fleste forsøk på konstruktiv debatt opp i endeløst ‘’jeg vet bedre enn deg’’ - ‘’du lyver og er dum’’ - osv osv.. å det verste er jo at med alle teorier og konspirasjoner som kastes opp i luften - så hender det noen treffer - å da skal det helst genierklæres herfra til månen - om ikke? Ja da skal det furtes å demonstreres med enda større oppmerksomhetsbehov! Ååå.. noen tok spaden, nei det er ikke en spade det heter rive, hæ kaller du dette en rive? Du er jammen blåst - i går sa du det var en grafse.. åååå, dumming dumming.. hæ? Har du tissa i buksa nå igjen.. åååå, snfse snufse😫

Nå er jeg lei hele NANO diskusjonen på HO.. så, ingen av dere får komme i bursdagen min altså!! Bare så dere vet det! Å den som er syyykt kul i tillegg!!
Redigert 19.06.2019 kl 18:28 Du må logge inn for å svare